neděle 3. února 2013

Kufřík Estée Lauder 2. část!

Jak jsem slíbila, tak činím :) Dneska pokračování zkoumání kufříku Estée Lauder. Kdo neviděl první část, může se podívat sem :) V kufříku ještě zbyly rtěnky, lesk na rty, řasenka a odličovač očí, je toho ještě dost, takže pojďme na to!

Odličovač Gentle Eye Make-up Remover má opět krásné balení, je to sice plast, ale pevný, ne třeba jaký známe z drogerie u Garnieru, a zlaté šroubovací víčko tomu opět jen nasazuje korunu (v dobrém) :) Co se ale schopností odlíčit týká, tak už mi to zas jako taková pecka nepřijde. Odlíčí, ale mám dojem, že maličko jemně pění a já se pak cítím trochu upatlaná :/ Jsem zvyklá na své dvoufázové odličovače a ty mi vyhovují víc, už jen proto, že gelovou linku zvládnou odlíčit mnohem snadněji, než jen tyhle "vodové". Hezké to je, ale že bych si pak hned běžela pro plné balení za pět set, to zas ne :)

 
Další v pořadí je lesk na rty. Asi nemá smysl opěvovat balení, zlatá prostě vypadá dobře :) Lesk ma klasický houbičkový aplikátor, který mám osobně ráda. Barvička je to jen velmi nenápadná, na rtech skoro transparentní s lehkým třpytem, ta růžová není nijak moc vidět, to jsem docela ráda. Nijak zvlášť nelepí, voní stejně jak rtěnky a s radostí ho dovypoužívám do konce :)
 
 
Na co jsem byla opravdu zvědavá je řasenka. Je to mini balení Sumptuous Bold Volume (zahušťující) v černé barvě (naštěstí, být tam třeba hnědá, tak budu hodně zklamaná :D) Naštěstí mě řasenka vůbec nezklamala a i když je to jen malé balení (2,8ml oproti velkému, které má 6ml), tudíž i aplikace je trochu složitější, protože je ta rukojeť kratká, tak se s ní líčí fakt parádně! Všechny ty umělohmotné hřebínky ať se jdou bodnout, není nad pořádný poctivý kartáček :)) Neopadává, nedělá šmouhy, řasy neslepuje, krásně je zahustí i prodlouží, no já jsem fakt spokojená :)
 
 
No a nakonec rtěnky :) Byla jsem hodně zvědavá, co tam najdu za odstíny a tak trochu jsem se toho bála. Ale naštěstí to docela ujde :D Jak vidíte, tak jsou v krásném zlatém obalu, nahoře s logem EL :) Co se těch odstínů týká, tak je tam jeden růžový ( Candy Shimmer), jeden červený (Wild Ginger Shimmer) a jeden trochu do hněda (Barely Nude Creme), nejpřirozenější a můj nejoblíbenější, i když na ruce možná vypadá docela tmavě, tak není :) Rtěnky i moc hezky voní, sice jemňounce, ale přece. A na rtech jsou moc příjemné. Sice nejsou tak krémové jako třeba YSL Rouge Volupte, ale  zas o to mají delší výdrž. Nepřijde mi, že by zalézali do vrásek nebo rty vysušovali, ale to se snad u rtěnek takovéhle lepší značky snad ani nedá očekávat, nebavíme se přece o elfu, ale o Estée Lauder!!
 



Docela věrně se mi podařilo zachytit odstíny :) Je vidět, že dva opravdu obsahují lehký shimmer, jediná krémovka to u mě prostě vyhrává :)
 
Co byste si z celého kufříku vybraly vy? :)) Já jsem ráda, že jsem od této značky toho teď najednou mohla vyzkoušet tolik. Už aspoň vím, že odličovač a tužky můžu klidně pro příště vynechat, za to řasenky, tvářenky a když se najde hezký odstín tak klidně i rtěnku naopak vyhledávat!! :)
 
Mějte se a krásnou neděli všem, pa M.! :))






15 komentářů:

  1. Ja by som si vybrala ruze, su bozske.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty rtěnky a ten lesk vypadají nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. také mám radši dvoufázovky! ale stejně bych třeba odličovač a řasenku vyzkoušela ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rtenky i rasenka vypadaji nadhernee, nezlobila bych se, mit je. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě nejvíce zaujal lesk :).

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí ta rtěnka Shimmer a ta řasenka!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnky a lesk na rty jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. maskaru som mala a bola som s nou spokojna.

    OdpovědětVymazat
  9. Brala bych všechny 3 rtěnky! :) Krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  10. Lesk a levá rtěnka vypadá úžasně :) code of fashion

    OdpovědětVymazat
  11. EL mám jako značku ráda :) Mám celkem čtyři věci a nemůžu si je vynachválit ať (pudrový make-up, tvářenka, stíny tak rtěnka) jsou naprosto perfektní :) Jinak odstíny těch rtěnek se mi moc líbí ... hned bych je brala, já mám hodně podobnou té candy shimmer :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí ty rtěnky... a řasenku bych taky z fleku brala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Gorgeous things! I am so in love with all three lipsticks but especially with "barely nude"! I think you can use it for daily life as well as for going out:) Such a beautiful color!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já ty třpytky na puse moc nemusím, ale ta třetí rtěnka vypadá fakt náramně!

    OdpovědětVymazat