neděle 10. února 2013

MUA mosaic blush, lipstick and lipgloss

Značka Make-Up Academy se podle mě proslavila (alespoň u nás) především svou Undressed paletkou očních stínů, která je v podstatě napodobeninou slavné Naked od UD. Tuhle paletku ještě s jednou další vám taky ukážu, ale dneska bych chtěla předvést i jiné výrobky, které od MUA mám :)


Mým velkým oblíbencem se okamžitě stala Mosaic Blush, česky mozaiková tvářenka, která je ale podle mě spíš rozjasňovač. Mám ji v odstínu English Rose. Nejen že se mi líbí, jak ta mozaika krásně vypadá, ale ona má i opravdu velmi hezký efekt na pleti. Ve slabé vrstvě vlastně ani není vidět, ale je znát. Nevím, jestli to chápete, ale po použití prostě vypadáte líp a svěžeji! :) Takže se stala mým každodenním pomocníkem a musím říct, že rozjasnit v sedm ráno opravdu potřebuju :))


Sheer Lipgloss v  tubičce jsem si taky oblíbila. Vybrala jsem si velmi nenápadný tělový odstín Let´s Meet a báječně jsem se trefila. Je docela hutný, takže v mrazech mám docela pocit, že mi rty i chrání a nejsou vůbec pak vysušené, takže celkem fajn věc :) Akorát prostě trochu lepí, není to nic hrozného, ale prostě je na rtech cítit. Co byste ale za libru chtěli :)) Mně to stačí a ráda ho používám!


Moje jedinné zklamání z celé objednávky je rtěnka, kterou mám v odstínu č. 7. Barvičky na jejich ofiko stránkách hodně zkreslují, mně dorazila taková růžovo-červená, která je na mě moc jásavá a vůbec mi nesluší. Měla jsem ji na sobě jen asi dvakrát a  ani výdrž není podle mě bůh ví jaká a i texturou je rtěnka taková laciná.. ale to mi může být fuk, protože ten odstín je u rtěnky pro mě dost rozhodující, co se nošení týká :D



Tady vše pohromadě: Mozaicová tvářenka aka rozjasňovač, rtěnka  a lesk v silné vrstvě, na rtech je jak už název sheer vypovídá průhledný :))


V těch jejich akcích se dá vše sehnat opravdu velmi levně nebo třeba s poštovným zdarma a za tu cenu se mi to zdá určitě lepší kosmetika než např. Essence, ale možná spíš jak co, člověk taky musí mít štěstí a natrefit na to dobré, což se děje  u každé značky :))

Krásný zbytek neděle všem, pa M.! :))

19 komentářů:

  1. Tvářenka vypadá vážně dobře, teď lituji, že jsem si ji také neobjednala! :/

    OdpovědětVymazat
  2. ta mozaiková tvářenka vypadá skvěle!:) Já od značky MUA nic nemám, ale chtěla bych si něco pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tvářenka vypadá moc hezky :-) Ten lesk mi připomíná lesky od Max Factor tím balením... Od MUA mám zatím jen Undressed paletku. Chtěla jsem objednávat víc věcí z muastore, když byla teď ta akce, ale bohužel objednávka nevyšla :-( Moc se mi líbí i ostatní paletky - Starry night a Pretty pastels.

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, já snad něco od této značky budu muset taky vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  5. rtěnku jsem si objednala tu samou a dopadla jsem stejně jako ty, ta barva je hrozná. :-) a mám tedy problém i s tou tvářenkou. já mám hodně světlou pleť a prostě mi nesluší, vypadám v ní hrozně mrtvolně. kdyby náhodou po ní některá z tvých čtenářek toužila, klidně ji pošlu dál, pouze jsem ji párkrát zkusila. stačí se mi ozvat na email.

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatim tuhle značku vůbec nezkoušela, ani v podstatě nevím co všechno nabízejí, nějak jsem se o to nezajímala v té době když toho bylo na blogách plno, budu to muset napravit a podívat se ať jsem obraze:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů taky jsem objednávala! :) Teď mě mrzí, že jsem si nevzala světlejší odstín té tvářenky...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ta tvářenka. Jinak já si minule objednala dvě rtěnky a obě jsou na nic ... divně smrdí, nevydrží :-! přesně jak si je nazvala působí dost lacině. Každopádně, ale třeba stíny si MUA nemůžu vynachválit :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se líbí ta rozjasňující tvářenka:)

    OdpovědětVymazat
  10. Na kosmetiku MUA se už pár dní chystám, slýchám o ní čím dál častěji a velice pozitivní reakce:)) Díky za tip, určitě vyzkouším!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Hrozně moc se mi líbí ta tvářenka.

    OdpovědětVymazat
  12. Z MUA si idem objednávať nejaké vecičky zajtra a som zvedavá ako čo bude ale som rada že si spravila recenziu aspoň viem, že ten rúž si objednávať nemám :-D

    http://someonedifferent-denise.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm! Ten rozjasňovač je parádní!

    OdpovědětVymazat
  14. Tvářenka/rozjasňovač vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  15. Ta tvarenka ! <3
    A holky neviete kedy bude ďalšia akcia ? A aká ? :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Hezke veci, porad od teto znacky nic nemam..mi prijde, ze cim dal vic znamych a oblibenych znacek jde sehnat jen v zahranici, to je des, sme tu v CR sto let za opicema:(

    OdpovědětVymazat
  17. Tak trochu nechápu... proč má MUA stejné obaly jako NYC....???? :)

    OdpovědětVymazat