úterý 19. února 2013

MUA Paletky stínů Undressed a Dusk til Down!

Pokračování MUA :) Dneska vám zblízka ukážu dvě paletky - Undressed, kterou jste asi viděli všude možně nejméně tisíckrát a  Dusk til Down, která mi přišla zajímavá :)

Když to shrnu celkově, tak balení je o dost lacinější než třeba u paletky stínů od Sleek, ale ta je taky dražší, takže to vlastně odpovídá. Chybí zrcátko, což mě trochu mrzí, na cesty je to fajn věc. A ten houbičkový aplikátor ať si strčí někam.. :)) Pigmentace, a to především tmavých stínů, je velmi dobrá, kolikrát jsem až překvapená, jak moc výrazné jsou. Některé jsou máslovité více, některé méně - nejhůř na tom jsou podle mě světlejší matné stíny, ty docela práší a ani nejsou barvy moc vidět..
A co se výdrže týká, tak s bází to docela ujde, některé mi vydrží na oku netknuté opravdu celý den, jiné řekněme tak 6 hodin, pak se začínají pomalu vytrácet.. Ale za ty peníze je to určitě bezva kup a nelituji!





Undressed bez blesku a s bleskem :) Jen vybrané stíny, ne celá paletka!


Dusk til Down, nejdříve s bleskem potom bez :) Opět jen vybrané stíny.. tyrkyska krásně září :))


Undressed je podle mě zcela právem oblíbená, mezi stíny si každý najde své oblíbence a jsou relativně kvalitní, i když upřímně pochybuji, že se to s Naked od UD dá srovnávat :))

Mějte se, pa M.! :))

30 komentářů:

  1. Ta pigmentace vypadá fakt dobře:)
    Já mám od MUA vybranou tu Artiste paletku, už se těším až si ji objednám:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na undressed mám také zálusk ;) barvičky vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. presne tie dve ktoré chcem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzeraju velmi dobre, len som si uz zakazala kupovat shimmer paletky :) teraz by som si chcela zaobstarat nejaku matnejsiu a v zemitych odtienoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud takovou najdeš, tak ti budu vděčná za tip!! :)

      Vymazat
  5. Undressed mám a je skvělá. Nelíčím se ničím jiným :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ha! Tak přesně tyhle dvě paletky mě také zaujaly nejvíce, takže jsem již jejich majitelka:) Ale zase je fakt, že mi leží v koutě, protože v poslední době používám jen Naked 2....

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám jen Udnressed a je skvělá :). Ještě se mi líbí Heaven and Earth.

    OdpovědětVymazat
  9. Undressed bych chtěla, ty barvy jsou krásné a přesně takové na líčení používám - jen odstíny hnědé a světlý stín do vnitřního koutku a pod obočí:)

    OdpovědětVymazat
  10. Undressed jsem si pořídila a moc mi nesedí. Nevím, ty stíny se mi nějak divně nanáší a pigmentace taky není úplně taková, jak jsem si představovala. Moje nejoblíbenější paletky jsou stále od NYX, tedy z těch levnějších.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, tak já mám taky nejoblíbenější paletku od NYX Champagne and Caviar, která je podle mě i zajímavější než Undressed :) Takže tě naprosto chápu :)

      Vymazat
  11. dokonalé paletky na každodenné použitie ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já pořád vahám mezi nějakou z Naked a Undressed. Ale poslední dobou se mi líbí spíše matné stíny než třpytivé, tudíž nejlepším řešením by pro mě bylo koupit si novou Naked Basics. Nicméně, já stíny použiju jednou za uherák, tak pořád nevím, zda mám nebo nemám investovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát jsem na tu Naked Basic koukala u Rendy, podle mě je tam zbytečně moc světlých stínů (3 nebo 4?) to bych nevyužila, potřebovala bych trochu jiné složení :) ale taky bych ocenila víc matných stínů v těhle paletkách!

      Vymazat
  13. já jsem se teda rozšoupla a pořídila si Naked. Píšeš, že vydrží šest hodin, to je taky vcelku dost, na to, že paletky jsou úplně jiná cenová než UD. a ten tyrkysový odstín je dokonalý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tyrkysový jsem zrovna ještě ani nepoužila, do práce se to nějak nehodilo :D
      Ten zlatavý stín mi vydržel s bází od sedmi ráno do deseti večer, to jsem fakt zírala :)) Naked přeci jen trochu závidím, ale v dobrém! :))

      Vymazat
  14. Tyhle jsou asi hodně třpytivé co? Já bych potřebovala spíš matné, můžeš mi doporučit nějakou paletku matných v tělových barvách? :)
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé stíny jsou opravdu dost, nebo alespoň metalické, když ne vyloženě třpytkaté.. sama bych matnou brala, podívám se ještě k NYXu, třeba od Sleeku se mi taky zdají všechny stíny lesklé. A nebo ideálně si ji sestavit sama dle svého např. v Inglot :)

      Vymazat
  15. Miluju paletku Undressed. Mám ještě Heaven and Earth, a ta je taky skvělá. Samé neutrální zemité tóny. :-)

    ATG blog

    OdpovědětVymazat
  16. tiež som si objednávala z tejto stránky a netrpezlivo čakám kým to príde :-)ale veľmiii sa mi páči tá tyrkysová sprav s ňou nejaké líčenie :-)))

    pozývam ťa na môj blog http://someonedifferent-denise.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. já stíny sice nepoužívám, ale měla jsem tu možnost okouknout tyto a ten obal mi nepřijde tak hrozný :) vlastně se mi celkem i líbí :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mě MUA vůbec nebere, naopak, ty obaly mi připomínají kosmetiku z tržnice a už z fotek nevypadají stíny bůhvíjak lákavě.. :) Ale je pravda, že Naked mě pořád láká :)

    OdpovědětVymazat
  19. mne sa MUA veľmi páči :) či už produkty, obaly, výber..atď :))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji za článek, mohla bych se zeptat, kde jsi objednávala ty paletky? Přímo z jejich e-shopu nebo odněkud jinud? Trochu s tím bojuju, protože na mua stránkách to vychází cenově nejlevněji, ale poštovné je vyšší než cena produktu. Objednávat více se mi toho zrovna nechce a na hromadné objednávky jsem nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, objednávala jsem přímo z jejich ofiko stránek, akorát tenkrát byla právě ake poštovné zdarma (to bylo někdy koncem listopadu tuším), ale mám pocit, že tyhle akce se u nich opakují cca jednou za čtvrt roku, tak buď sledovat a doufat, že to zas bude :) nebo holt objednat za vyšší cenu někde v českém eshopu :)

      Vymazat
  21. Mám obě dvě tyhle paletky a jsem s nimi spokojená, kor za ty prachy ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné odstíny. Myslím, že si alespoň jednu paletku budu muset pořídit :D:)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat