sobota 9. února 2013

Můj život v obrazech

Konečně mám pocit, že žiju život na plno. Ani ne tak ve smyslu, že bych podnikala různé super úžasné akce, dobrodružství a měla z nich milion skvělých zážitků.. ale nemám chvíli klid. Abych se přiznala, tak jsem se dřív hodně nudila (škola jednou za 14 dnů, jinak volno) a už mi to dost lezlo na mozek, ale to už je za mnou! :)

V práci jsem nyní 8-9 hodin denně, už jsem na té nové pozici, o které tu na blogu byla řeč a zatím to docela ujde. Napůl vypomáhám stejně ještě s něčím jiným, tak to mám aspoň pestré. Akorát nevím, na jak to bude ještě dlouho. Vypadá to totiž, že reorganizace v naší firmě ještě neskončila.. málo lidí a hodně práce, takže tam občas takhle padáme na hubu.
 
 
Co mi ale zpříjemňuje týden je fitko. Mám multisport kartu, díky které můžete za měsíční jednorázový poplatek navštěvovat neuvěřitelné množství sportovišť všeho druhu, vč. relaxu (sauny, bazénu, vířivky..) Chodím ještě pravidelně na badminton, ale poblíž práce jsem si našla pro mě dokonalé fitko, a to Fitness Kotva. Je krásně velké, čisté, světlé, anonymní.. To mi naprosto vyhovuje a chodím tam opravdu s radostí :)


 

Díky iPadu jsem začala číst. Mně tak trochu (mimo jiné) nahrazuje čtečku, která je samozřejmě pro oči na čtení mnohem příjemnější, ale svůj účel iPad splní. Už jsem přelouskala např. Fifty Shades of Grey. Holky, pochlubte se, která ji taky přečetla jedním dechem? Co se literární kvality týká, tak to žádná hitparáda není, ale na cesty metrem nebo večer před usnutím se to čte parádně, hlavně žádné velké přemýšlení :) Dnes začínám s druhým dílem, tak jsem na něj zvědavá, snad mě nezklame!
 
 
A abych toho neměla málo, tak jsem dnes začala zase chodit do školy, přesněji na přípravný kurz na přijímačky. Já se tam prostě MUSÍM dostat zpět, abych si to mohla dodělat :)) Zkoušku z angličtiny mám hotovou, takže ani na přijímačkách mi nebude dělat problém, ale už zas ta matika.. řeknu vám, že dnes jsme probrali akorát to nejlehčí a já už ani to nejlehčí neumím :D no třeba mi zas pomůže štěstí, jak to u mě často bývá :D



 
A jaký byl váš týden? Taky nevíte co dřív nebo máte pohodu a na všechny koníčky máte čas? :)
 
Mějte se krásně, papa M.! :))

14 komentářů:

  1. Já jsem ve stejné fázi jako jsi byla dřív ty, hledám práci takže teď mám moře času a už mi to fakt leze na mozek:/Když máte v práci hodně práce a málo lidí, nechcete posilu do týmu?:):D
    Jinak mě dost zaujala ta Multikarta ve fitku, to by se mi taky líbilo, kdybych si mohla vybrat na co mám zrovna náladu:)
    A Fifty shades of grey jsem ještě nečetla, ale jednou to přijde:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás se pravé porad propouští ale už se ta práce v tak málo lidech neda zvládat, tak to moc nechapeme :( tak držím palce, ať něco brzy najdeš!:)
      Koukni na stránky WWwmultisport.cz tam pravé můžeš do xxx fitek po cele republice díky té kartě, ale musíš ji mít přes zaměstnavatele no..

      Vymazat
  2. Já jsem radši vytížená, že se nezastavím než abych se nudila a byla třeba pořád doma :). Zrovna teď jsem měla prázdniny tak jsem měla více času na sebe, než když mám školu. Jinak knížku Fifty shades of grey už mám jen čeká na čtení jsem na ní hodně zvědavá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme stejně, taky nudu nesnáším, ale občas se jí člověk nevyhne :D
      Tak jsem zvědavá, jestli se ti knížka bude líbit jako mně, je to dobrá oddechovka :))

      Vymazat
  3. taky cvičím! ale doma podle Jillian. fitko mám sice doslova před barákem, ale já se nějak nemůžu donutit jít cvičit takhle ven. nějak netoužím po tom, aby na mě někdo koukal jak funím a jsem celá upocená :D

    a obdiv s tou matikou. měla jsem jí dva roky na střední a díky bohu, že už je to pryč. měla jsem co dělat, abych prolezla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě zas obdivuju, že se dokopeš ke cvičení doma! Já Jillian cvičila v létě, kdy doma nikdo nebyl, ale když přijdu v šest z práce, tak už nemám ani chuť, ani místo, ani nic :D A tohle fitko je právě hodně velké a nikdo se tam v podstatě nezná, takže na tebe ani nikdo nečumí, každýmu jsi fuk :D to mi právě vyhovuje :))
      Matika je nejhorší no :D

      Vymazat
  4. Já to mám teď tak nějak napůl.. Ale úplně nesnáším, když se nudím a nic nedělám, mi pak přijde, že zbytečně marním čas.. Ale dneska jsem byla celý den na horách a bylo to super, teď bych se už měla učit, ale nějak ne a ne se k tomu dokopat..:D

    OdpovědětVymazat
  5. paráda :))) kurz určitě zvládneš a příjmačky pak taky jedna báseň!

    OdpovědětVymazat
  6. máš toho veľa ;) ale si veľmi šikovná :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda tahle období, kdy je pořád co dělat :) Přijde mi, že doopravdy žiju :) Ale pak se musím zastavit a odpočinout si, takže jsem zase třeba měsíc v útlumu :)))
    S tím fitkem je to skvělé, protože najít vyhovující prostředí na cvičení je hrozně těžké :(
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi šikovná, že ses pustila do tolika věcí! Já teda od doby co jsem před rokem odešla ze školy a pracuju jsem nejspokojenější. Už by mě zpátky asi nic nedostalo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Fifty Shades je pořádný literární brak, ale... přečetla jsem to celé a s chutí :)) Chystám se i na další díl.

    OdpovědětVymazat
  10. Já dočetla v sobotu druhý díl odstínu :)

    OdpovědětVymazat