pátek 22. února 2013

Velké změny během jednoho týdne => pozitivní myšlení se vyplácí!

Krásný den všem! Teda řeknu vám, tenhle týden byl vážně plný změn.. Člověk kolikrát zírá, co všechno se může během pár dnů změnit. Určitě si většina z vás pamatuje na můj post s otázkou dne - zůstat či odejít. I když jsem poslechla vaše rady a uvědomila si, že odcházet jen tak, je hloupost, a tak jsem se na back office přesunula. Nicméně osud tomu chtěl jinak a vedení si najednou uvědomilo, že ta práce pro mě asi vhodná není, takže jsem v pondělí dostala ze dne na den výpověď - zítra už nemusíte chodit. Fajn.



Během posledních měsíců se mi podařilo být vyhozená ze školy, najít si první práci, být na první nemocenské a taky dostat první výpověď.. nic moc, že??

Já jsem ale optimistický člověk a nehroutila jsem se z toho! K čemu taky! :) Život jde dál. Už jsem si plánovala, jak tedy budu muset na úřad práce, abych se tam nahlásila..

JENŽE!

 Osud mi připravil další překvapení, v podobě pozvání na pohovor do Volksbank. A tak se celá věc má tak, že v pondělí hned nastupuji tam :))

Ale tímhle postem chci jen ukázat, že se po prohře a neúspěchu nemusíte hned hroutit. Pro nový začátek je nutný konec něčeho jiného. A hlavně, všechno zlé je pro něco dobré. To podle mě platí bez výjimky, když nic jiného, tak si člověk aspoň sám v sobě uvědomí, co by vůbec rád, jaký je jeho životní směr a třeba ho to posune na lepší a šťastnější cestu, aniž by si to zkraje sám uvědomoval :)

Umíte myslet pozitivně a vidět ve všem zlém i to dobré? Vyplácí se vám to? :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

29 komentářů:

  1. drzim palce v novej robote! :-)
    ja sa snazim mysliet pozitivne, aj ked niekedy je to velmi tazke. tak nech sa ti dari v pozitivnom trende :-)

    OdpovědětVymazat
  2. :))) tak po prvnim odstavci mi poklesly koutky ust a pak se zas hodne rychle zvedly, super!!! Kdyz nejde o zivot, jde o hov.no a tak to proste je! At se ti v nove praci libi:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak to jsi měla štěstí:)Tak ať se ti daří v nové práci:)
    Já utekla v říjnu z vysoké a od té doby nemůžu najít práci, už jsem se fakt skoro z toho zhroutila, byla jsem fakt na dně, ale jednoho dne jsem si prostě řekla, že to přestanu řešit a obrátím to na to ,,Buď ráda, že nikam nemusíš." a fakt mi to pomohlo, jinak bych se asi už zbláznila:(
    Každopádně bych do práce šla hned, ale je to prostě těžký v ČR:/

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastný to člověk, tak ať se ti daří a líbí v nové práci :) Já jsem zase v procesu hledání brigády (ještě tedy pořád ke studiu), ale zatím nemám moc štěstí. Panice zatím nepropadám, ale snad mi to dopadne taky dobře jako tobě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Budu ti držet palečky ať se ti v nové práci daří. Já sice studuji, ale teď budu i chodit do práce. S přítelem se chceme přestěhovat do nového bytu, takže uvítáme každou korunu. :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně napsáno a s posledním odstavcem absolutně souhlasím! Ať se ti v nové práci líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já neumím myslet pozitivně za všech okolností, ale neustále se o to snažím :) Držím palce do nové práce :) Fresh start :)

    OdpovědětVymazat
  8. gratulujem ;))



    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  9. tak gratuluju k novému místu!

    občas mě ten přístup nadřízených vážně udivuje. to jsi byla v práci teprve ve zkušební době? myslela jsem, že jinak máš ještě 3 měsíce, než se pracovní poměr úplně ukončí. no, nicméně jsi teď snad na lepším :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tos měla štěstí :) Já si myslím, že pozitivní myšlení se taky hodí ale víc právě to štěstí a náhoda, známosti. :);)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je super :))
    Já se taky snažím myslet pozitivně, poslední dobou už si věci tak neberu, jako dřív, ale občas se mi to nedaří no..

    OdpovědětVymazat
  12. všechno zlé je pro něco dobré, čoveče asi na tom něco je, že? :) ať se ti v nové práci daří a hlavně líbí

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to sem ráda, že se ti takhle zadařilo a moc! :) A úplně s tebou souhlasím... No já sem taková, že sem nejdřív hysterická a tak , ale pak si řeknu, že to je zkušenost a že se to tak prostě mělo stát a postupem času pak vidím, že to tak mělo být a že i to zlé je pro něco dobré. Takže mi mluvíš z duše. :) Takže přeju hodně štěstí v pondělí! :)

    OdpovědětVymazat
  14. všechno zlé je k něčemu dobré! tak ti přeji, ať se ti v nové práci daří :-)

    OdpovědětVymazat
  15. páni, gratuluji k novému místu, asi to tak prostě mělo být :)

    OdpovědětVymazat
  16. držím palce! tomu sa hovorí šťastie v nešťastí :))

    OdpovědětVymazat
  17. Blahopřeju, držím pěsti, ať ti to vyjde a ať se ti tam líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  18. wauuu tak to je perfektný obrat. Presne tak, všetko zlé je na niečo dobré a v tvojom prípade to fakt vyšlo. Pozitívne myslenie určite funguje, mne sa tiež už viackrát vyplatilo :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Markét, gratuluji k nové práci. :-)
    Já od listopadu hledám nějakou brigádu nebo práci na poloviční úvazek, kterou bych zvládala při studiu a už jsem bezradná. :-( Setkávám se jen s nabídkami typu finanční poradce nebo obchodní zástupce, případně za kasou v supermarketu nebo ve fastfoodu. Takové brigády už jsem si taky vyzkoušela a nikdy víc! Je to těžké myslet pozitivně, když se za půl roku nezadaří. Ale snažím se, nepřestávat věřit a pozitivně myslet, teď čtu od Louise L. Hay Miluj svůj život, tak doufám, že mi to pomůže. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Jen tak dál a hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji k práci, tenhle článek je super:)

    OdpovědětVymazat
  22. Teda, tak to ti závidím a gratuluju :-) Je fajn, že se ti to takhle podařilo :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Hi dear! Just found your blog. Do you want to follow each other? Just let me know!

    See you soon and one big kiss

    www,lipschic.com

    OdpovědětVymazat
  24. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Taky se snažím myslet pozitivně a řídím se taky tím, že všechno zlé je pro něco dobré.
    Gratuluji k nové práci a vítej v bankovnictví :) já pracuji u konkurnce :-D

    OdpovědětVymazat