sobota 2. února 2013

Zhodnocení lednového Ladyboxu

Milé dámy, dnes nastal čas, abych zhodnotila další Ladybox, tentokrát ten lednový. Někoho ty boxy přestávají bavit a já jim (jenom tedy ladyboxu, se kterým mám zkušenost) přicházím na chuť a už se těším na ten únorový, který má být konečně zase v krabičce - to byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla do toho jít po třetí za sebou :)

Lednový byl tedy zase v pytlíku - tentokrát bílém se stříbrnými vločkami, ale co už, na tak malé věcičky by  byl box asi opravdu zbytečný. Byla v něm totiž hlavně dekorativka. A k tomu průvodní dopis a několik letáků a slevových kartiček.
 


Začnu tím nejlepším. Lumene řasenka pro zvětšení objemu v plném balení. Řasenku používá snad každá z nás, takže určitě každou potěšila jako mě, a  to dvojnásobě, protože je skvělá. Opravdu se s ní moc hezky maluje, umělohmotný kartáček mi vyhovuje, nedrolí se, nedělá šmouhy a přitom jde snadno odlíčit. Se značkou Lumene jsem neměla do teď žádné zkušenosti, takže jsem ráda, že jsem to mohla změnit :)
Lesk na rty Yves Rocher Vanilka v plném balení. Sice tyhle tubičky nemám moc ráda, ale u tohoto lesku klidně přivřu oči a nevyčtu mu to. Je na rtech moc příjemný, oproti i mnohem dražším značkám tenhle vbůec nelepí, rty nevysušuje, no prostě mi hezky sedí  a slaďoučká vůně je taky fajn :)
Pálený Bronzer Cosm´etika v odstínu 02 v plném balení. Tohle je pro mě velké překvapení, nikdy jsem o téhle značce neslyšela. Krásný tvrdý papírový obal, nádherný odstín, díky pálení bronzer vůbec nepráší a navíc je na pleti opravdu hezký. Jediné snad co bych vytkla je ten smrad. Když si k tomu čichnu, tak to prostě "voní" jak něco opravdu laciného. :( Ale na obličeji to samozřejmě cítit není, takže pohoda :)


Saloos Hydrofilní odličovač.. no co dodat. Saloos mám ráda a několik olejíčku jsem od nich měla/mám, ale používám hlavně na tělo. Hydrofilní odličovač byla tedy premiéra a bude to zároveň poslední pokus. Já teda nevím jak vám, ale mě to odlíčí prd. Když pak přejedu vatovým tamponkem s normální čistící vodou, tak je na něm ještě dost setřených zbytků. Škoda, ale jsem ráda, že jsem si to aspoň vyzkoušela.
Lak na nehty: L´ambre v odstínu č. 7. Na to, že je to plné balení, tak je docela malinké :) Odstín je na mě dost tmavý, takže poputuje k mamince, ale ta ho určitě využije, takže spokojenost, nezůstane nevyužitý :)


A poslední jsou dva 3ml vzorečky Mary Cohr oční krém a výživný krém na obličej.  Já teda opravdu nevím, jak bych mohla ze 3ml vzorečku, který je asi tak na dvě  tři použití, poznat, že ten krém orpavdu funguje. No, asi spoléhají na to, že člověku stačí, že mu je na pleti příjemný a krásně voní (tady naopak za parfemaci plus! Kdyby tak voněly všechny krémy, byla bych spokojená :)).. Nicméně zrovna mně to nestačí a krémy v plném balení za skoro 1400,--/ks si nekoupím. Více mi sedí ten normální krém, ne oční, ale to už je jen takový detail k ničemu :)


Stejně jsem ráda, že jsem lednový box měla, za tu cenu se podle mě i tak vyplatí. Líbí se mi s tím spojené poznávání nových značek (Lumene, Mary Cohr, Cosm´etika), vyzkoušení výrobků, které bych si jinak nekoupila (hydrofilní odličovač) a rozšíření kosmetické výbavy (první trojka) :)

Mějte krásný víkend a zítra pokračování kufříku EL!! Pa M.!! :))

10 komentářů:

  1. nie je zlý ;) hlavne tá bronzer-lícenka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. z bronzeru a lesku jsem taky stále nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten pálený bronzer vypadá úžasně, pořád se koukám všude možně po internetových bazarech zda ho někdo neprodává a bohužel ne :D

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem třeba naopak byla překvapená, že ten hydrofilní odličovač odličuje celkem dobře a ani mě po něm nepálily oči. přemýšlím, že si koupím plné balení :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem spokojená s tím lakem, leskem a s tím bronzerem tak napůl, je moc krásný na pleti, ale nemůžu ho pořádně nabrat na štětec.
    Krémy jsem dala mamince a řasenku má taky ona, protože ten kartáček jí vyhovuje více než mě:)
    A ten olejíček, taky jsem ho už měla v jiné vůni a na odlíčení mi ty oleje taky vůbec nevyhovují, ale ta vůně je super:)
    Ale celkově jsem moc spokojená s Ladyboxem, vzhledem k tomu, že si ho objednáváme s mamkou dohromady, tak se vždycky podělíme:)

    http://myparadise-teresa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Bronzer je úžasný, mám stejný. Zvu tě k sobě na giveaway! :-)

    http://the-world-in-colours.blogspot.cz/2013/02/narozeninova-giveaway-c1.html

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ten Lemon Tea Tree odličovač v plném balení už podruhé a jiný už nechci :). Někde se asi musela stát chyba :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak teď poprvé, když koukám na náplň nějakého beauty boxu, můžu říct, že by se mi z něj věci libily a i hodily. Řasenek není nikdy dost, bronzerů nebo tvářenek taky ne a na tuhle jsem už dřív koukala a lesk na rty se také neztratí. A nehty si klidně nalakuju jakoukoli barvou, takže ten by se mi taky líbil...

    Ale ani tahle vlaštovka mě nepřesvědčí, abych si je předplatila, i když zatím je mi sympatičtější Lady než Senza.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten bronzer je krásný. Já dostala make-up jinak to samé co ty. Byla jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat