čtvrtek 28. února 2013

Zhodnocení únorového Ladyboxu

Konečně krabička! Dočkala jsem se jí i já :) Po dvou pytlících mám konečně krásný boxík, pevný, decentní.. prostě takový, jaký jsem si přála a jaký opravdu využiju :) Jak vidíte, první dojem byl super a dobře naladěná jsem se dala do otvírání.. co jsem v Ladyboxu našla tentokrát?




Kromě tradičních letáků a slevového kuponu do Fleur de Sante box obsahoval i Smoklin tobolky a 2x čaj -> nejvhodnější je to pro kuřáky, což já nejsem, takže jsem to věnovala silné kuřačce kamarádce, ji to aspoň udělalo radost a snad se tím trošku detoxikuje! :D


Fleur de Sante Tekutá rtěnka s leskem - až v boxu jednou tato značka nebude, budu mít větší radost, než když ji tam najdu. Bohužel mi tato rtěnka s leskem nesedí, není mi na rtech příjemná, je taková hrubá, navíc mi přijde, že trošičku smrdí.. a ani s výdrží to není bůh ví jaké. Ale od této značky nic nečekám, takže jsem mohla být jen příjemně překvapená. Což se nekonalo, ale nevadí, jdeme dál!
Lavera balzám na rty - to už je o mnoho příjemnější! Lavera je mi naopak čím dál tím víc sympatická, a to jen díky Ladyboxíkům :) Balzám je sice na mě docela tuhý, ničím zvlášť výjimečný, ale svou funkci plní obstojně a já jakýkokliv balzám uvítám s otevřenou náručí, takže i tohle mě potěšilo :)

 
Hydratační krém Sans Soucis - musím říct, že tuhle značku vůbec neznám, takže jsem nevěděla co čekat. Moc mě potěšilo 30ml balení, je ideální na cesty! Krémík jsem zatím použila jen párkrát, ale i tak mi zatím vyhovuje. Má obsahovat termální vodu, beta-glukan ze zelených mořských řas a olej z mučenky.. jak moc to všechno pleti přispívá bych mohla říct až po delší době, ale první dojem moc moc fajn :)
Biosilk Silk Therapy - tak na tohle udělám samostatnou recenzi. Moc jsem si to přála vyzkoušet, uvidím, jak čisté hedvábí, vitamíny a rosliné výtažky zapůsobí na moje vlasy. Budu vás informovat!
 


Nobilis Tilia Čokoládová fantazie - já, milovník čokolády, jsem nadšená :D Ale možná jen na první pohled, nedokážu to posoudit. Čokoládu nejraději jím, patlát se čokoládovou fantazií po těle.. no nevím nevím.. a jako lubrikant a masážní olej? hmmm, až seberu odvahu, tak t ovyzkouším. Když nic jiného, tak jsem ráda, že konečně něco mám od Nobilis Tilia. 50 ml označené jako cestovní balení je super, vypadá to hodně dobře. Jen si prostě nejsem jistá, jestli k tomu najdu uplatnění :)) A btw. víc to jako čokoláda vypadá, než třeba voní :(



Lirene Micelární voda pro oči a tvář - fajn věc. Moje pleť se trochu zklidnila, takže jsem vyzkoušela několikrát odlíčit tímto. Nemám s touto micelárkou problém, ale nemůžu porovnávat třeba s Biodermou (jsem úplně nemožná - já ji ještě neměla!!!) Micely jsou malé kuličky, které k sobě přitahují nečistoty a dokáží tak odstranit makeup a pleť dokonale vyčistit. Jak moc dokonale nevím, ale odlíčí to vážně obstojně a pleť mi nijak nedráždí, já tuto micelárku vyplácám až do poslední kapky :)
Lavera Omlazující denní krém - tři vzorečky. Jeden už je pryč, na fotce chybí :)) Věnovala jsem ho mamince stejně tak jako další dva vzorky. Nejenže je to omlazující krém, který já ještě tak úplně nepotřebuji.. ale HLAVNĚ! z něj mamka byla nadšená! Prý mý skvělou texturu, je jí na pleti strašně příjemný, přestala ji po nanesení pnout kůže z přesušení a navíc ji prý krémík krásně voní :) Takže mám tip pro dárek mamce k narozkám - tento krém od Lavery mamku učaroval, a že jich taky vyzoušela už dost :))


Stejně mě ten Ladybox pořád baví :) Otevírat něco, když nevím, co je uvnitř :) A pak to zkoumat :) A zkoušet :) Případně udělat radost někomu jinému :)
Krém Sans Soucis ještě pořádně ozkouším a o víkendu se vrhnu i na Biosilk, tak se vám pak ještě pochlubím :)


Máte s Biosilkem Silk Therapy zkušenosti??

Mějte se, pa M.!! :)

15 komentářů:

  1. Já nevím. Dřív se mi líbil víc LB, ale poslední dobou mi připadá, že SB se vyšvihl mnohem víc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já SB nikdy neměla a ani jsem ho teď nestačila sledovat, tak nemůžu porovnat. Jako co se obsahu týká, tak tohle taky není TOP LB za poslední tři měsíce.. ale i tak většinu použiju nebo někdo jiný, tak to zas taková hrůza není :)

      Vymazat
  2. Mě Ladybox potěšil, rtěnka je odstín přesně pro mě, balzám je super, taky mi je Lavera čím dál sympatičtější:)
    Hydratační krém jsem zkoušela jen jednou, ale už se těším až ho začnu používat, ale chci vypotřebovat ty svoje, to stejné s micerální vodou. Biosilk na vlasy, tak s tím jsem mooc spokojená, je skvělý a ty vzorečky krémů jsem dala taky mamce, ale ona moc spokojená nebyla:(
    Čokoládová fantazie jde úplně mimo mě, protože mám alergii na kakao,tak na to nesmím ani šáhnout:D Ale je pravda, že to moc po čokoládě nevoní...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee chudáku, alergie na kakao, to bych umřela :/
      Nj, je opět vidět, že každému vyhovuje něco jiného, ale o to větší šance je, že ve výsledku budou všichni relativně spokojení, když boxík obsahuje tolik věcí :)

      Vymazat
  3. Vypadá to fajn. :) Ale nějak ani Lady Box a ani Senza Box nelákají. :) Nevím proč tahle mánie mě nějak nechytla. :) Ale ten balzám Lavera vypadá fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky dlouho nechávalo chladnou, ale mám ráda překvapení, tak jsem to jednou zkusila.. a dostalo mě to :))

      Vymazat
  4. Biosilk jsem zkoušela. No.. musím říci, že se mi po něm velmi rychle mastily vlasy :( Víc mi vyhovoval Oil Miracle od Schwarzkopfu. Jinak..obsah není tk špatný, ale nic mne vyloženě neoslovilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě bojím, jestli ho mé jemné, samy se mastící vlasy s tendencí plihnout snesou, moc velkou naději tomu nedávám, ale aspoň snad budou vyživené :))

      Vymazat
  5. Na tu micelárku slyším jen samou chválu, už si jí taky budu muset pořídit! A můžu tě uklidnit, že s tou Biodermou jsem na tom stejně, taky jsem ještě nebyla schopná si jí koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem sama takhle "zaostalá" :D Díky! :D

      Vymazat
  6. já jsem si objednala LB jen jednou.. a nějak mě neučaroval, vždycky jsem byla nějak více přikloněná k Senzaboxu a stále to ještě trvá:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten vypadá parádně :) Myslím, že si svůj první v nejbližší době taky objednám :)

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi by ma nepotešil tento obsah...

    OdpovědětVymazat