neděle 24. března 2013

BIOSILK Hedvábná regenerace

Konečně jsem pořádně vyzkoušela Silk Therapy od Biosilku, a to hned několikrát. Měla jsem ho v únorovém Ladyboxu a vlastně jsem z něj měla fakt radost, protože bych si tuhle hedvábnou regeneraci asi sama nekoupila, ale zas na druhou stranu ji  ráda vyzkouším. No a tak jsem zkoušela a zkoušela..


V krabičce byla jedna lahvička o objemu 15ml. Na krabičce se píše, že Silk Therapy vlasy regeneruje, hydratuje, dodává jim lesk a chrání přes UV paprsky. Zároveň chrání odstín vlasů a usnadňuje rozčesávání a tvorbu účesu. To jen tak na okraj, abychom věděli co od něj čekat :)



Jen aby bylo jasno - moje vlasy jsou hooodně jemné, s mastícími se sklony, takže jsem se tohohle hedvábí dost bála. Konzistence je taková.. tekutá, ale ne zas moc, hodně mi připomíná bázi pod make-up, ty silicony jsou prostě uplně hmatatelné :D Abych pravdu řekla, tak nemůžu úplně tvrdit, že by se mi po něm ve vysledku vlasy rychle mastily, přeci jen hedvábí dávám jen na konečky!, ale ty konečky mi po něm pramínkují.. sice vypadají hezky lesklé, vyživené, ale mám pak z vlasů cancourky. A věřte mi, zkoušela jsem dávat i úplně miniminimini množství a stejně, takže v tom to nebude. I po rozčesání se vlasy hned zas napramínkují.. našla jsem ale pro sebe využití Biosilku, a to když si dělám vyčesaný hladký culík, tak ohon přejedu dlaněmi "navlhčené" tímhle hedvábným zázrakem a vlasy pak vypadají opravdu dobře, jak jsou pohromadě, tak se pramínkování nekoná, nechápu.


Obrovské plus vidím v parfemaci výrobku. Já tu vůni MILUJU!!! Pořád si po aplikaci čichám k vlasům, voní úplně božsky, tak krásně čistě a pěstěně :)) I když.. ta barva je dost výrazná, takže pokud někomu nesedne, tak to pro něj asi bude naopak dost velké mínus, ale těžko se v kosmetice zavděčit každému.

Já bych Silk Therapy doporučila hlavně ženám s tvrdšími, hrubějšími a suššími vlasy, kterým by to opravdu mohlo pomoct :) na mé jemňouchy nic moc :)

Jaké jsou vaše zkušenosti?? :))

Mějte se, pa M.! :))

14 komentářů:

  1. chcieť to! musí to bohovsky voňať! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ach jo já ho potřebuju prostě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně Biosilk zrovna právě nevoní.:) A ani celkově mě vůbec nenadchnul.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevieš či sa dá kupit aj normálne v lekárni?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem si zase díky recenzím koupila Biosilk v Douglasu a dcla mě naštvalo, že má ve seložení první dvě složky stejné jako můj Glis Kurr :-/ Nevadí, uvidím jaky je a kdztak ho nekomu dám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já právě poslední dobou vlasy mám takové suché, navíc je mám od přírody kudrnaté takže když si vlasy umyju, do konečků dám hedvábí, pak vysuším a vyžehlím, tak jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Biosilk mám taky, měla jsem ho hodně ráda, ale po vyzkoušení CHI jsem zjistila, že mi vyhovuje ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím jsem ho nezkusila, ale brousim si na nej drapky..;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám dlouhé jemné vlasy a vyhovuje mi moc. Pramínkují mi po něm jen trošku. A tu vůni taky miluju. Tuhle jsem zkoušela vůni Scarlett od Cacharel a hooodně mi Biosilk připomíná:)

    OdpovědětVymazat
  10. Používám jej už pár let, vždycky na střídačku s nějakými dalšími olejíčky:) Byla jsem moc ráda, když se objevil v LB, určitě pomáhá na suché konečky.

    OdpovědětVymazat
  11. Mně tenhle výrobek strašně dobře sednul, vlasy jsou po něm fakt neskutečně hebké a navíc krásně voňavé:)

    OdpovědětVymazat
  12. Všichni na něj pějou chválu.. hebké vlasy, hm...:) Ale mám pocit,že furt zkouším něco nového a je to jen na škodu, takže ještě počkám:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám na konečky arganový olej od Lee Stafforda a jsem spokojená. Brzy na něj nejspíš napíšu recenzi, protože je vážně dobrý a zaslouží si trochu "slávy".
    Ale už začínám mít chuť ten Biosilk zkusit, když o něm všichni tolik básní.

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já si ho koupila díky recenzím na blozích a musím říct, že ho miluju :) Nádherně voní a na suché konečky je to zázrak! Mám ho už od listopadu a ještě ho mám skoro půlku :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat