čtvrtek 21. března 2013

Líčení se zelenou tužkou na oči Gabriella Salvete

Právě se chystám do divadla, tak jsem nafotila líčení. Použila jsem totiž oblíbenou automatickou tužku na oči od Gabriella Salvete v zmavějším zeleném odstínu. Samy můžete zhodnotit, zda se k mým očím hodí, já si myslím, že ano a cítím se v ní velmi dobře :) Je krásně měkká, takže líčení s ní je jedna radost :)

Mám přes sebe ten nejhebounčejší (takhle se to asi neskloňuje, že :)) župan z M&S. Na zbytek líčení použitý matující make-up rovněž od Gabriella Salvete, rtěnka Catrice 050 Simply Rosewood, řasenka Rimmel Scadaleyes, bronzer a tvářenka z paletky Esteé Lauder a stíny z paletky Sleek Divine a Storm.






Co vy a zelená? Podle mě musí slušet i šedým očím :)

Mějte se krásně, pa M.! :))

26 komentářů:

  1. zelenou nosím, moc ti to líčení sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Markvitko, moc ti to sluší...ale to asi není to té tužce, jsi kočka!!!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně ti rozzáří oči, moc ti to sluší:)
    Jinak automatické tužky od Gabriely jsou super, já si teď koupila takovou elektrickou modrou, ale pořád koukám po těch zelených:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci právě kouknout ještě po jiných odstínech, tak třeba mrknu naopak já po tvé elektrické modré! :D

      Vymazat
  4. používám ji každý den....

    OdpovědětVymazat
  5. podle mě ti sluší :) já moc na barevné tužky nejsem, vlastně vůbec. nejradši mám černou a s tou si vystačím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Markvitko, moc ti to sluší! Ani jsem netušila, že se barevnou tužkou dá tak hezky namalovat :) Já se pořád držím té "nude" klasiky :D

    OdpovědětVymazat
  7. tu tužku mám taky, je moc fajn, škoda že teď se zánětem spojivek ji nemůžu použít... a myslím, že župan je nejhebčí, taky ho mám, ale fialový :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  9. Markét, když tobě by slušelo snad úplně všechno:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by!! :D vůbec to tak není :( :D

      Vymazat
  10. bože, ty si tak strašne pekná :)) a zelená sa veľmi hodí k takým tmavým typom, ako si ty :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jste zlatý holky, moc všem děkuju za pochvaly! :)) Jsem ráda, že se líčení líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Občas taky zelenou nosím. Mám stíny Artdeco a gelovku od Essence. Nebo taky krásné světle zelené pigmenty od Mac. Jsou úžasné v kombinaci s růžovými :) Tobě to moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnka je krásná a sluší všem odstínům pleti i vlasů. Moc Ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc ti to slusi !!!!!:) at Tuzla je super :)
    Prijd se podivat ke me , budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat