pátek 1. března 2013

L´oréal Nude BB Magique Cream

Tak hned na začátek; o BB krémech toho bylo napsáno víc než dost a určitě už všechny nazpaměť známe, co má správný BB krém umět. Proto bych tento krém od L´oréalu BB nenazývala.. ale když se na něj podívám nezaujatýma očima, které na něj jako na BB krém nenahlíží, tak ve výsledku dopadne tento krém jak? :)


Ale abych nepředbíhala, tak nejdříve pár slov k obsahu krému. Zázračné mikropigmenty v kapslích, které po nanesení na plěť přemění v make-up jsou zajímavý nápad. Ta myšlenka se mi líbí, že něco, co je na první pohled bílé, se po zapracování do pleti přemění na můj odstín :) Navíc ač je krém hooodně tekutý a jde mi nanášet na pleť jen prsty, tak se moc hezky roztírá. Zároveň má pleti dodávat 24 hodinovou hydrataci. Jestli ji hydratuje nevím, ale určitě ji aspoň nevysušuje. Nezvýrazňuje šupinky a ani naopak pleť není vůbec lesklá a já nemusím používat pudr.


Ach jo, zase jsem předběhla.. Ještě jsem chtěla pár slov  k balení. Tubička se šroubovacím víčkem, v hezkém bilo-fialovolesklém provedení je fajn :) Tuba má pod odšroubování víčka úzkou hubičku, která se díky již zmíněné velmi tekuté konzistenci akorát hodí. To vše je ok, no ne? :)


Akorát... tenhle BB Cream, co vlastně není BB Cream (svou podstatou), prostě nekryje. Skoro vůbec nic. To mě opravdu docela zamrzelo. A další věc je odstín. Holky, víte dobře, že jsem spíše tmavší typ. A tenhle krém mám v odstínu Light, tedy světlém. A světe div se - on je i na mě maličko tmavší, než bych brala! Což znamená, že pro 90% holek je asi odstínem naprosto nepoužitelný, oni se ty mikropigmenty v kaplích pleti tak úplně barevně nepřizpůsobí..  Na druhou stranu mi stačilo zajít dvakrát do solárka a odstín mi seděl krásně, přeci jen z opálení mám tak trochu "bronzový" nádech, který tento krém dělá, takže sme spolu ladili lépe :) Ale jak už jsem řekla, vůbec se nedivím, že pro většinu holek je odstín opravdu skoro nepoužitelný, škoda.


Co se výdrže týká, tak s ním nemám problém, i po 8 hodinách je toho stále dost co odličovat, žádné mapy mi nedělá, ale on není na pleti moc vidět, tak asi proto :))

Omlouvám se, ale při fotkách, kdy je BB cream nerozetřený, jsem měla špatně nastavený foťák, proto je horní fotka jinak barevná. Toto foto je s již rozetřeným krémem.  :)

Teď jsem měla pár dnů bezproblémové pleti a s klidným svědomím jsem si ho vzala i do práce a cítila jsem se s ním dobře. V podstatě jsem se s ním nalíčila jen abych měla pocit, že nemám obličej tak moc "nude" :D Chápu, že když od něj někdo čeká to, co od pravého asijského BB krému, tak bude zklamaný. I když to od něj někdo nečeká a potřebuje krytí a navíc je bledulka, tak taky bude zklamaný. Ale pokud jste pravý opak, tak třeba s ním budete spokojené a je jen na vás, jestli do něj 299,-- Kč za 30ml investujete. Já ho doporučuji třeba víc než  o něco dražší LRP BB Cream, na který bude recenze zanedlouho - ten mi vyhovoval mnohem méně!

A do jaké skupiny patříte vy? Odhadla jsem těch 90% správně? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

23 komentářů:

  1. Podle té fotky mi přijde, že docela kryje, ale mně by to teda asi určitě nestačilo:( škoda, vypadá dobře, hrozně se mi líbí to balení :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude spíše tím, že je ho větší vrstva :) Viď, balení se povedlo! :D

      Vymazat
  2. tak to jsem teda na tvou recenzi na bb od LRP zvědavá, protože s ním jsem víc než spokojená a právě když jsem se rozhodovala mezi Loreal a LRP, vyhrál LRP.. ale tak každý máme jinou pleť a jiný názor, že :)

    OdpovědětVymazat
  3. LRP jsem měla teď vzorek, zdá se mi dobrý, ale záleží kdo ho na co má, nekryje téměř vůbec, ale to vcelku nepotřebuji, dodá mi barvu. jinak máš dobré nehty i lak, ten fialový

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, mě právě ten LRP barevně vůbec nesedl, dostala jsem ho jako dárek, tak se nedá nic dělat, ale má růžový podtón, který mi absolutně nesedí a navíc se po něm lesknu jak prasátko :8) Nehledě na to, že se mi moc dobře neroztírá a mám pocit takové ulepenosti :( A to mám LRP jinak hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si ho chtěla koupit..to krytí mě teda dost odradilo..mám problematickou pleť, takže potřebuju vysoké krytí..škoda.jinak vypadá fajn:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ho a jsem moc spokojená, používám ho téměř denně a to jsem "vyblitá" blondýna...Pěkná recenze a super lak na nehty:-)

    OdpovědětVymazat
  7. tak já právě moc velké krytí nepotřebuji, spíš sjednocení pleti, proto mi vyhovuje i ten od Garnier. tenhle by mi měl přijít na testování, tak jsem zvědavá, ale zkoušela jsem ho v drogerii a přišel mi fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No ty asijské jsou určitě nej, ale bohužel z těch parabenů a silikonů (které jsou hojně i v tomhle od loreal) jsem pak měla dermatitidu,takže jsem byla odkázaná maximálně na ten "bb" od lrp a na sjednocení pleti mi vyhovuje, hlavně nedráždí a vypadá přirozeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Na mě ten LRP právě vůbec přizrozeně nevypadá, naopak mi přijde hrozně nápadnej :D fakt zajímavý, jak každému vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
    2. To je jasné, nemůže vše vyhovovat všem :). No může to být i odstínem,to je holt základ, oba jsou v podstatě jakž takž světlé, ale jeden do růžova a druhý do béžova/žluta, dají se i míchat. Na mě třeba vypadá příšerně ten nový bb od Biodermy, sice nejsem bledule, ale vypadám s ním trochu jako pomeranč :D. Ale kdybych neměla tak citlivou pleť, používám nadále ty asijské, jsou fakt nejlepší a navíc ty ceny na ebay paráda, nicméně riskovat to znovu nebudu :).

      Vymazat
  9. Zrovna dneska jsem si zkoušela odstín medium a light...mám je ruce, teď jsem je chtěla ukázat mamce, ale nic na ruce nevidím:D A to ho tam mám zhruba hodinu a půl...Ale fakt jsem úplně zírala, když jsem ho rozmazávala, jak se začal barvit:D
    Ale nevím no, vyzkouším ještě ten nejtmavší odstín, líbil by se mi, ale jestli fakt vůbec není na pleti vidět, tak je mi k ničemu:(

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mi vyhovuje :) Balení je moc hezké... hned mě zaujalo. Nejsem tmavá a i tak jsem s odstínem spokojená. A když jsme ho se segrou v obchodě okukovali poprvé a uviděli jak ty pigmenty mění barvu byly jsme z toho naprosto hotové :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hustý no :D Já když si to prvně dala na ruku, tak říkám - ježiš vždyť je to úplně bílý, co s tím budu dělat! A pak jsem nestačila zírat :))

      Vymazat
  11. Já na to koukala v drogerce, ale nevím, jako tónovák snad, ale na můj vkus je to tekuté fakt příliš :/
    Dostala jsem k nákupu vzorek BB od Clarins a musím říct, že to je teprve katastrofa! Jestli tohle nesedne cca těm 90%, tak si troufám říct, ze Clarins 100% :D Neznám totiž ani jednoho člověka, který by měl barvu opáleného pomeranče :D

    OdpovědětVymazat
  12. nastastie mam celkom dobru plet, takze s tymto BB cremom by som nemala mat problem, ale co ma este viac zaujalo bola farba laku(hore) - krasna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě bych ti ho klidně doporučila, třeba by ti vyhovoval jak mně :)
      Je to od essence Lovely Secret, ale asi už se nedá koupit, jak to inovovali.. děkuji :)

      Vymazat
  13. U mě jsi to dohadla :D Krytí nijak výrazně nepotřebuji (eventuelně od čeho je korektor, že :)), ale ten odstín....na ten jsem zkrátka moc bledá. Měla jsem od tohohle "bíbíčka" vzoreček a vypadalo to na mě vážně hooodně tmavě. Nicméně také mi nepřijde výdrží apod. nijak špatný. Jen zkrátka není určen pro můj tón pleti :)

    OdpovědětVymazat
  14. odhadla. já pomalu u každé recenze na "BB" krémy typu Nivea, L´oreal atd. už jen nadávám, protože nechápu, že se 101 firma, která uvede na trh další "BB" nepoučí z toho, že všechny předešlé byly tmavé. ne prostě, oni musí mít taky tmavý! :D to už je zbytečný. oficiálně jsem to s těmito napodobeninami vzdala!

    OdpovědětVymazat
  15. v nějakém časopisu jsem narazila na vzorek, po aplikaci se barva mé pleti změnila na naprosto hnědou. bylo to hrozné. hned jsem to odličovala :D nejsvětlejší odstín a na mě hnědá. taky zase, taky zase můj make up a všechny korektory a tak dále mají odstín ten nejsvětlejší, protože jako zrzka mám opravdu bílou pleť, ale nečekala jsem, že to bude až tak tmavé. výrobek by byl fajn, kdyby dělali úplně jiné odstíny.

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som na neho pocula vsade samu chvalu, ale ta cena a to ze sa moc nevyzivam v BB kremoch ma celkom odradza :)

    Inak na mojom blogu sa práve koná TOP giveaway o kozmetiku Macadamia hair. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  17. Ja by som doňho neinvestovala lebo by bol teda tmavý pre mňa dosť..Ale zaujala ma prvá fotka ako ti krásne ladí k nechtom :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. Myslím, že i víc než 90% :D... to je prostě ( na mě) totální oranžáda :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat