úterý 5. března 2013

Malé kosmetické new in a Instagram!

Po delší době malinké new in s pár věcmi z kosmetiky. Já si táááák dlouho nekoupila nic na sebe, kromě naposledy té kabelky, to je hrůza.. musím začít shánět jarní oblečení, ve výlohách toho je tolik krásného!! A těch nádherných bot všude :D Aaach :))

Dneska pro Vás mám tip - v Sephoře nyní seženete jejich mono stíny 1+1 za korunu (celkem jsou tedy za 251,-- Kč), stejná akce platí i tradičně na jejich odličovací tamponky (=51,-- Kč), na které tato akce platí snad pořád, ale jsou ze 100% bavlny a moc příjemné. A tato akce se vztahuje i na laky na nehty ve starém balení, ale i tak se mi zdá 161,-- Kč za ty dva jejich mini láčky dost :)
Další tip - v DMku je k dostání nová? řasenka od Rimmel Scadaleyes spolu ve výhodném balení s jejich odličovačem za 149,-- Kč. Chtěla jsem ji vyzkoušet, už když jsem viděla reklamu, takže nebylo nad čím váhat :)  Obal má sice strašný, ale jinak to tak zlé vůbec není :) Recenze brzy.
A od Gabriella Salvete jsem si vybrala krááásný tmavě zelený odstín automatické tužky na oči. Myslím, že k mým hnědo-zeleným očím pasuje skvěle, z té mám fakt radost :) Plánuji post s líčením, kde tuhle tužku uvidíte v akci :)
Poslední věc, se kterou jsem si udělala radost je sprchový gel Masaki Matsushima s názvem Masaki. Dostala jsem k Vánocům dárkovou kazetu s touto vůní a malým sprchovým gelem, který jsem už vypotřebovala, vůni naštěstí ještě mám :) A tento parfém mě naprosto okouzlil, nemůžu se ho nabažit a už tolik lidí mi řeklo, jak krásně voním!! Je nyní moje TOP a na léto 100% vykopne z první příčky i mou the best London Burberry - až tak skvělá tahle vůně Masaki Masaki je!



A poslední novinka - už i já jsem na instagramu jako Markvitka :) Zatím jsem tam nováček, ale budu moc ráda, pokud se ke mně připojíte -  stejně tak ráda se ke sledování přihlásím jak k vám - tak mi do komentářů napište vaši přezdívku! :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

35 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! :)) Do teď to bylo spíše soukromé, ale tak to snad nikomu vadit nebude :)

      Vymazat
  2. Ach ne, už jsem byla rozhodnutá, že si na léto pořídím zase nějakou limitku od Escady a teď jsi mě nalomila, musím jít očmuchat i Masaki, neboť jestli tohle vyšouplo z první příčky Burberry, tak to musí být pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No předem říkám, že ta vůně je úplně jiná, ale prostě je tak svá a unikátní a přitom pohodlná a příjemná :D Určitě ji zkus a dej mi pak vědět, jak se ti líbí, podle mě bude na léto skvělá :))

      Vymazat
    2. Dívala jsem se na složení a popravdě, tahle vůně má velký potenciál mě zaujmout. Večer jdu do kina, tak to vezmu rovnou kolem nějaké parfumerie a napíšu :))

      Vymazat
    3. Tak rovnou napiš i na co jsi šla do kina, jestli to bude něco, co jsem ještě neviděla, tak si ráda poslechnu doporučení :))
      A jsem zvědavá, co na Masaki budeš říkat!

      Vymazat
    4. Markvitko, nevíš, kde bych si mohla k té vůni čuchnout? Byla jsem na Václaváku v Sephoře i Marionnaud a neměli :(

      Jinak v kině jsem byla na Šmejdech, dávali to v rámci festivalu Jeden svět a je to český dokument o předváděcích akcích pro seniory. Celkem drsná přehlídka toho, co si někteří dnešní podnikatelé dovolují.

      Vymazat
    5. Tak to je divne, ze již Sephore nemeli, táta mi ji tam k tem Vánocům kupoval :( ten sprchac jsem si kupovali uz jen přes net. Podívám se třeba na Chodové v Douglasu a dam vědet!
      Aha, tak z toho bych byla asi akorát naštvaná, rozčiluje me to jen o těch předvadeckach slyším v tv :///

      Vymazat
    6. Určitě mi dej vědět, já se na ni těším jak malý děcko a jak ji ještě nikde nemají, tak tím víc jsem zvědavá a nedočkavá :D

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá na recenzi na scadaleyes, taky mě docela zaujala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já oranžovou nesnáším, ale stejně jsem se nechala nalákat, říkala jsem si, že když má klasický kartáček, že nebude snad moc špatná :))

      Vymazat
  4. Odličovací tamponky ze Sephory také používám, jsou snad nejlepší :) A na řasenku jsem zvědavá, Rimmel řasenky jsou docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. tie ich tampóniky sú fakt dobré ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tiene vyzerajú krásne :) A ja nie som so Scandal eyes moc nadšená :/ čakala som viac popravde..

    OdpovědětVymazat
  7. Odličovací tamponky ze Sephory mám nejraději ze všech, jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ta zelená tužka patří do mého každodeního líčení :) k zeleným očím je fajn :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to asi budeme mít stejného oblíbence :)) Jdu se mrknout na tvůj blog, ještě ho neznám, tak díky za odkaz!

      Vymazat
  9. taky jsem nakoupila odličovací tampónky :-D

    OdpovědětVymazat
  10. dobrý nákup, stíny máš v hezké kombinaci

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem hodně zvědavá na řasenku Scadaleyes. Uvažovala jsem se také o její koupi, ale raději si nejdříve přečtu, co od ní můžu vlastně očekávat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím můžu prozradit, že vůbec špatná není, ale počkej na recenzi :) Snad ti pomůžu se rozhodnout :)

      Vymazat
  12. Taky se mi líbí ta kombinace stínů. A nad botama jsem áchala dneska, naštěstí mě většina z nich tlačila, taže jsem nic nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schválně jsem je vybírala, abych je opravdu mohla používat co nejvíc a aby k sobě ladily, tak děkuju za pochvalu :)
      Jee, to mi ani neříkej, já jich mám očima vybraných asi tak 20 párů, tak snad nějaké pohodlné budou!

      Vymazat
  13. ta rasenka a odlicovac je super!!:)

    OdpovědětVymazat
  14. jó na stojany s oblečením taky pomalu ale jistě útočím :D a tu řasenku mám a je celkem super! plno lidí si na ní stěžuje a já nechápu proč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď, je docela fajn :D nj, oblečení :D

      Vymazat
  15. Vůbec bych nečekala, kolik z vás má tamponky ze Sephory rádo! :D Holt když je nabízejí ke každému nákupu, tak jich asi vyzkoušelo už hodně žen :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Kolem té scandaleyes jsem v drogerce taky procházela, ale nakonec jsem si ji nekoupila, tak jsem zvědavá na tvou recenzi

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Jéj, tys mě zas navnadila na obří nákupy! :D Nevím jestli jsem to nějak blbě četla, ale nemůžu to najít - Masaki je teda taky ze Sephory? Že bych tam pro něj teda skákla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parfém mi táta kupoval v Sephore na Vánoce, název je Masaki Masaki od Masaki Matsushima :) a sprchový gel jsem si objednala z parfums.cz a voní fakt uuuplne stejne jako ta parfemovana voda :))

      Vymazat
  18. Pěkné, pěkné!:) Tamponků není nikdy dost... ale hlavně jsi mě navnadila s botama, taky jsem uvažovala, že bych nějaké jarní potřebovala... Veronika

    OdpovědětVymazat
  19. Hmm, ty stíny..hmm hmm :D Nemáš tušení, do kdy ta akce platí? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel přesně nevím, každopádně ještě včera tato akce byla, tak třeba do půlky března? :)

      Vymazat