pondělí 11. března 2013

Otázka dne: Ráno nebo večer?

Ahoj holky, co takhle jedna otázka hned při pondělku? :) Chtěla bych, spíše ze zvědavosti, vědět, zda cvičíte ráno nebo večer?
Cvičením myslím ať už posilování, jogging, plavání atd. prostě cokoliv, co má co společného s pohybem.. Chápu, že dost z vás asi cvičí večer, protože jindy nemá čas - ale kdyby jste si mohly vybrat, cvičily byste raději ráno nebo odpol a proč?

Zdroj: epyk.com

Tak třeba pro mě je cvičení dopoledne to nejlepší, co může být, mám pak mnohem více energie po celý den, naopak když jdu cvičit večer, tak se mi pak mnohem hůře usíná, jak mám tělo rozprouděné.. ale znám naopak lidi, kterým se z ranního pohybu zvedá žaludek, obrazně řečeno :))

Čemu dáváte přednost vy a myslíte, že denní doba má na cvičení vliv?

Mějte se krásně a zdravému životnímu stylu ZDAR! Pa M.! :))

30 komentářů:

  1. Cvičím večer a je to, jak říkáš, hlavně z nedostatku času. Kdybych si ale mohla vybrat, cvičila bych ráno :) Připadá mi to jako super start do nového dne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Když si můžu vybrat, tak radši dopoledne, jako zrovna dneska - mám potom radost, že už to mám za sebou :D Ale ne vždycky je ráno čas, tak potom nezbývá nic jiného, než večer ( a nebo vůbec..:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky odpoledne-večer, moc ráda bych cvičila ráno, ale musela bych vstávat v 5 a to si radši přispím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já cvičím o víkendu dopoledne a jinak v týdnu k večeru kvůli nedostatku času.

    OdpovědětVymazat
  5. Cvičím dopoledne, ovšem neděle chodím na cvičení navečer, a taky mi to nevadí, do těch šesti pro mě ideální ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. jedině odpoledne, ráno by mě kleplo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné pondělí!:)
    Já teď, protože mám čas cvičím dopoledne, vyhovuje mi to víc, když jsem chodila ještě do školy cvičila jsem večer, ale nedalo se mluvit o nějakém těžkém cvičení, spíš protažení.
    Takže radši cvičím dopoledne nebo odpoledne, ale ne moc pozdě:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to ja cvicim taky vecer, vzhledem k casu. Ale kdyz mam volno v praci a nemam ani skolu, tak si klidne zacvicim dopoledne a pak si dam zaslouzenou sprchu a cely den se citim skvele. Je to zkratka o tom casu no;) co bych ale asi necvicía je rano v brzkych hodinach - protoze to bych svoje telo asi neprimela :D

    OdpovědětVymazat
  9. Často cvičím večer, ale třeba víkendy, prázdniny spíše dopoledne. Záleží na tom jak mám čas, nedělá mi problém cvičit v jakoukoliv denní dobu :D.

    OdpovědětVymazat
  10. cvičím jedine ráno:) radšej si skôr privstanem a zacvičím ráno,lebo od poobedia už mi veľmi klesá energia a večer som unavená na cvičenie...ak cvičím ráno,tak mám lepší celý deň,mám pocit že aj metabolizmu to vyhovuje:) ráno mám najviac energie a tak to odmakám a celý den som potom plná energie.:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. cvičím kolem 5 hodiny a kdybych si mohla vybrat, tak to tak nechám :) po cvičení jsem unavená, takže jsem ráda, že už nic nemusím a můžu odpočívat a taky se u toho dost zapotím, takže se těším až si umyju hlavu a všechno... :)

    OdpovědětVymazat
  12. cvičím kdykoliv se mi zachce :D ale říká se, že by se mělo cvičit pravidelně :) je jedno kdy, ale pokud možno ve stejnou dobu

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud mám čas, tak dopoledne, brzy ráno bych se do toho musela hodně nutit, ale kolem 10-11 hodiny je to pro mě naprosto ideální. Přijde mi, že tělo mi mnohem lépe spaluje a po zbytek dne mám i mnohem více energie. Samozřejmě pokud mám čas, jinak to jde docela dobře i odpoledne, ale to už se mi zase moc nechce a lenost občas vítězí :D

    OdpovědětVymazat
  14. ja cvičím poobede-skôr večer ;)

    OdpovědětVymazat
  15. taky cvicim spis odpoledne. Ale hodne to zalezi, jak prijdu z prace. to se najim, dam si oddych a pak se do toho pustim, takze to obcas vychazi i na devet vecer. ale taky se to dá, i když to není idealni.
    muj ranni telocvik je dojet do prace na kole. to me vzdycky probere:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Já se snažím cvičit odpoledne:). O víkendu kolem 1 a v normální dny kolem třetí:). Ale někdy taky cvičím až kolem šesté:).
    Pro mě je to takhle příjemné:).

    OdpovědětVymazat
  17. Já cvičím přes týden odpoledne kvůli škole a o víkendu dopoledne a musím říct, že je pro mě lepší také dopoledne sem pak plná energie, ale zas po dlouhém školním dnu mi únava po odpoledním cvičení pomůže rychleji usnout. :D

    OdpovědětVymazat
  18. určitě odpoledne, někdy i večer.. jednou jsem byla běhat hned ráno, asi v 6 ještě bez snídaně a málem jsem zkolabovala :D

    OdpovědětVymazat
  19. Cvičím jedině večer, protože musím ráno brzo do školy a vracím se domů až pozdě odpoledne, takže je to tak pro mě nejlepší možnost :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Ráno se k tomu nedokopu, večer jen, když to přes den nestihnu, nejradši mám odpoledne nebo podvečer. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pravidelne ráno o ôsmej, vtedy mám najviac energie jednoznačne. Ak aj idem cvičiť poobede/večer, tak cítim, že vládzem o niečo menej :) A ráno mám aj väčšiu chuť cvičiť.

    OdpovědětVymazat
  22. V týdnu pochopitelně večer...ale mám i kamarádku, co si ráno přivstane, v 7 je ve fitku a pak jde do práce...to bych nedala, brrr.
    Jinak, dopo mi to ani zrovna dobře nedělá, ideální je pro mě odpoledne...o víkendu chodím tak okolo 2-3 hodiny, poté, co samozřejmě strávím oběd :). A vždy se mi v tuto dobu cvičí fakt lehce a s chutí :)

    OdpovědětVymazat
  23. Taky cvičím večer, ale jen kvůli času. Když je víkend nebo prázdniny, cvičím radši dříve, taky jsem pak taková víc plná energie a hlavně víc šťastná :D

    OdpovědětVymazat
  24. Ačkoliv mám času kolik chci, tak cvičím odpo, kolem 15-17h :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já většinou odpoledne - z časových důvodů a navíc mám na cvičení odpoledne většinou i větší náladu než ráno / dopo :)

    OdpovědětVymazat
  26. Do fitka chodíme až po osmé, když přítel přijde z práce. Jinak se chystám začít svičit občas přes odpoledne, ale nejsem si jistá, jestli se doma přesvědčím...

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  27. Tak já teda večer:) Po cvičení jsem ulepená, rudá... a trvá mi velmi dlouho než jsem zase vizuálně použitelná. Navíc se vždycky těším po sprše do postele. Ráno připadá v úvahu nějaké protažení... Veronika

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, momentálne cvičím naobed alebo poobede, no zvyčajne z nedostatku času je to navečer...a potom už len do sprchy a pozrieť si nejaký dobrý seriál :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já bych ráda cvičila ráno, ale to bych nesměla být lenoch vstát dřív abych stihla cvičit a pak si dát ještě sprchu :) Takže zbývá večer.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  30. Jednoznačně ráno ;-) Ale já to ženu do extrémů :-D Ráno chodím běhat a večer pak samotné posilování ;-) Když něco chci, tak pro to musím dělat maximum ;-)

    OdpovědětVymazat