sobota 9. března 2013

Řasenka SCANDALEYES od Rimmel London

Zvláštní, že upoutala zrovna mě, když já oranžovou barvu nesnáším. Zářivě oranžový obal na mě ale křičel na celou drogerii - vyzkoušej mě! - a tak jsem nemohla odolat. Jestli něco používám opravdu každý den, tak je to právě řasenka.  Jak jsem psala v minulém článku v DM je (byla?) akce společně s odličovačem očí za 149,-- Kč. Překvapil mě navíc obsah, který je 12 ml! V porovnání třeba s řasenkou Falsies od Maybeline, která má jen 8,2 ml nebo se známou MF 2000 Calorie s obsahem 9 ml, je to o docela dost víc.



Doma po rozbalení mě ale tak trochu vyděsil opravdu obří kartáček. Opět při porovnání třeba s MF, je prostě pořádně macatý - myslím, že tohle slovo ho vystihuje nejlíp, i když nezní vůbec pěkně. Trochu jsem se tedy bála, jak se mi s ním bude pracovat. No.. řeknu Vám, že začátku to byl trochu nezvyk, přes kartáček, který je velký jak vaše oko toho moc nevidíte.. ale není se čeho bát. Pracuje se s ním celkem dobře, stejně mám dojem, že řasy líčím už tak nějak automaticky a zvládla bych to asi i bez zrcátka :))



Řasenka Scandaleyes, jejíž název se mi mimochodem dosti líbí :), slibuje skandální objem řas, nemá žmolkovat a řasy má krásně vytvarovat. Já souhlasím s tím objemem, opravdu ho dokáže udělat, příp. zvýraznit a stejně tak souhlasím s nežmolkováním, o tom nemůže být pochyb. Ale co u této řasenky postrádám, je natočení. S tím skandálním kartáčkem natočení řas prostě nikdy nedocílíte, tedy alespoň já ne. Což mě trochu mrzí, ale zas pro někoho, kdo používá kleštičky na řasy, by to neměl být problém. Asi je ukradnu mamce a zkusím to s nimi.
Během týdne testování se mi jednou trošičku udělala šmouha pod okem, ale nedám ruku do ohně za to, že to bylo z řasenky a ne třeba ze stínů :)) Odličovat jde moc dobře, na stránkách Rimmel je tato řasenka ještě ve verzi Extra black, kterou jsem v DMku neviděla, stejně tak provedení Waterproof, což by na léto mohlo někoho zajímat :)


Bohužel foťák mi zaostřuje oko a ne řasy a nevím, jak mu to  mám vysvětlit :) Ale snad je zvýraznění řas dost vidět i tak :))

Nemůžu slíbit, že si tuto řasenku poběžím koupit znova, ale rozhodně nejsem zklamaná a podle mě stojí za vyzkoušení, pokud vás alespoň trochu láká! :))

Co vy na tuto skandální řasenku?? Taky nesnášíte oranžovou?? :D

Mějte se krásně, pa M.! :))

20 komentářů:

  1. Teda, tvé řasy vypadají dobře! :) Mám zrovna řasenek do zásoby, škoda..

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný výsledok :) Ja mám k oranžovej neutrálny vzťah, ale na tejto riasenke ma odpudzuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nesnáším oranžovou, ale zas jak kterou:D
    Vždycky když jsem si koupila řasenku Rimmel tak to to byla fakt katastrofa, ale tato nevypadá špatně:)
    Mám teď Astor Big BOOM&Beautiful a ten kartáček je taky takový hromský...jde o zvyk:)
    Děkuji za tip:):)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, čekala jsem jestli o ní někdo napíše, protože se mi v DM hrozně líbíl ten kartáček :) asi budu zase utrácet... :))

    Jane´s colours


    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc hezké řasy, i od přírody :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale bez řasenky to stejně není ono :))

      Vymazat
  6. Oranžovou ráda nemám. Ale prý mi sluší (ale na mém vztahu k oranžové to tedy nic nemění :D).Na tuhle řasenku už jsem koukala, tvá recenze mě přesvědčila, abych si ji za tu cenu šla koupit :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky mě upoutala ta barva te rasenky, to byl reklamni tah nejspis:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Máš super řasy i bez řasenky :o) O koupi téhle řasenky jsem taky uvažovala, zvlášť když tak dlouho byla (možná ještě je?) v akci, ale nakonec jsem usoudila, že takhle velký kartáček by mým bídným řasám a úzkým očím spíš ublížil. Víc jsem si oblíbila prodlužující řasenky.
    Oranžovu barvu nesnáším! :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Mám doma tu samou akorát v černém provedení. Už nikdy, za ty prachy to nestojí. Mám doma o polovinu lepší a 100x lepší.

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem po ní párkrát pokukovala a musím říct, že dělá opravdu krásné řasy :))

    OdpovědětVymazat
  11. páni, opravdu vypadá moc dobře... :-) krásné řasy!
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Oranžovou mám docela ráda, řasenka má na mě až moc velkej kartáček, trošku špatně se mi s ní pracovalo. A výsledek nenadchne-neurazí. No, podle mě žádnej must have. Ale název i obal se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Oranžovou miluju a kvůli tomu obalu jsem už v prosinci řasenku koupila. Byla bych s ní spokojená, ale opadává mi pod oči :( Tak jsem si koupila svou milovanou Bourjois a tuhle nepoužívám. Kdyby ji někdo chtěl, klidně pošlu dál.
    Jeanne.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Rimmel řasenky mě prostě nikdy nezklamou. Koupila jsem si už snad všechny kromě téhle, podle Tvé recenze pro ni půjdu hned, jak mi dojde nynější :) Macatý kartáček musí být super! I když bych nechtěla blbě mrknout, abych si ho vrazila do oka :))
    Oranžová též není moje oblíbená barva, ale budiž.
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    OdpovědětVymazat
  16. Na tvém oku vypadá skvěle! Ten kartáček mi ale připadá hrozně obrovský, se svou šikovností bych si s ním tak vypíchla oko:) A ten oranžový plastový obal za mě nee. Asi zkoušet nebudu. Veronika

    OdpovědětVymazat
  17. Nesnáším oranžovou. Červenou a žlutou:D

    Bublinka\

    OdpovědětVymazat