úterý 19. března 2013

Velké překvapení - Sypký pudr Yves Rocher

Musím přiznat, že tenhle pudr už mám nějakou dobu.. řekněme tak půl roku? A teprve teď jsem se k němu dostala, abych ho pořádně vyzkoušela, a abych byla následně velmi mile překvapená. Co se samotné značky Yves Rocher týká, tak k ní nechovám zvláštní sympatie, vyzkoušela jsem od nich od propadáků, až po tuhle super věc, ale ve většině případů, jako třeba u řady Hydra Végétal, ze které jsem dostala tonikum a čistící gel k Vánocům, jsem byla více méně spokojená, ale šlo tak nějak o průměr :) Na druhou stranu se mi líbí jejich věrnostní program, každou chvíli vám domů přijde kartička, na kterou máte slevu/dostanete dárek/nebo obojí najednou :) Takže čas od času něco koupím spíš jen tak, že je to vlastně výhodné! Třeba tento pudr, o kterém bude dnes řeč, stojí 599,-- Kč, ale já ho kupovala se slevou 40%, což už se dá :))

A teď k věci. Tento sypký pudr je v docela dost obyč balení a jsou ho jen 4g, i tak mi ale připadá, že ho budu mít ještě hodně dlouho, skoro vůbec neubývá! Trochu mi vadí, že se při jakémkoliv pohybu vysype nad mřížku opravdu velké množství pudru, takže si pomáhám víčkem, do kterého si kus vždy sklepu a nabírám štětcem až z něj. Na tenhle pudr se mi opravdu nejlépe osvědčil úplně obyčejný štětec od Essence, navíc se tahle dvojka krásně vejde do kabelky. Pudr má obsahovat bio mandlový olej, který má pleť zklidňovat. Kolikrát jsem k přírodní kosmetice docela skeptická, co se tolerance citlivé pleti týká, ale tady bych dala ruku do ohně za to, že musí vyhovovat i té nejcitlivější pleti, kterou si umíte představit. Je vážně hedvábný, na tváří ho vůbec necítíte. 



Pudr paní prodavačka tenkrát popisovala skoro jako minerální make-up, prostě by kromě zmatnění měl i krýt, sjednotit atd. To je lehounce přestřelené, samotný na obličeji toho zas tolik nezmůže. Ale v kombinaci s make-upem, je to pro mě dokonalá dvojka. Pleti dodá takový ten správný sametový vzhled, vypadá heboučce a zdravě. Od té doby, co používám tenhle pudr se přes den ani nemusím přepurovávat, vydrží na pleti matný krásně dlouhou dobu. Nevím, jestli jsou všechny sypké pudry takhle skvělé - třeba transparentní od Dermacolu, který většina žen vychvaluje do nebes mi absolutně neseděl - nehorázně zvýrazňoval šupinky - ale tenhle nic takového nedělá a já vím 100%, že až mi dojde, tak si ho půjdu koupit znovu! 


Nikdy bych nečekala, že zrovna z něčeho od Yves Rocher, navíc z dekorativní kosmetiky, budu tak nadšená, ale je to tak :)

Dáváte přednost sypkým nebo kompaktní pudrům??


Mějte se krásně, pa M.! :))

17 komentářů:

  1. Dříve jsem milovala sypké, teď zase propadám kompaktním.. Avšak nejlepší jsou minerální, ale to už je jiná třída :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já dávám přednost kompaktním, nemám ráda, když u sypkých mám všechno okolo zaprášené, vysypu si víc než chci nebo rozsypu s mojí šikovností :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nesnáším sypkou kosmetiku:D Jedinou sypkou věc co mám je pudr fix&matte od Essence a jsem s ním moc spokojená:)
    Jinak dekorativku od Yves Rocher jsem ještě nezkoušela, ale miluju kávový sprcháč a peeling z řady Tradition de Hammam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nesnáším akorát pigmenty :D
      Díky za tip, mrknu na ten peeling, ty já ráda :D

      Vymazat
  4. i u YR se najdou opravdu skvělé věci, já třeba z té řady Hydra Vegetal mám hydratační krém na obličej a to je naprostá paráda! a jednou jsem od nich měla opravdu dobrou řasenku a skvělý lak na nehty. ostatní věci jsou, jak píšeš, spíš průměr, ale nikdy jsem od nich neměla žádný vyloženě propadák! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. radšej kompaktné:) takéto sypké mi prídu trošku nepraktické,ale aj také treba vyskúšať:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no je to trochu nepraktické, to nepopírám, ale za ten výsledek mi to stojí! :))

      Vymazat
  6. Ahoj, právě se rozhoduji mezi pudry: T-leclers (sypká varianta, která prý ale nevydrží na pleti tak dlouho jako ta kompaktní) a MAC mineralize skinfinish - nezkoušela jsi prosímtě nějaký z nich? Nebo by jsi mi doporučila ten YR zmiňovaný v článku, přece jenom předchozí zmiňované jsou z vyšší cenové skupiny, ale když je pudr dobrý, tak jsem ochotna za něj peníze dát...zatím jsem docela spokojena s mac studio fixem, ale chtěla bych zkusit něco přírodnějšího! Díky za radu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, bohužel s tebou zmíněnými pudry nemám zkušenosti, ale zrovna na ten T. LeClerc se chystám v budoucnu vyzkoušet, protože jsem na něj četla dost pozitivních reakcí a navíc se mi líbí :D Samozřejmě bych ti kldině doporučila i tenhle, jak jsem z něj teď nadšená, tak nemám důvod ho nedoporučit. Ale pokud tě peníze zas tolik neomezují, tak bych asi klidně investovala do toho T. LeClerc na zkoušku, rozhodně má krásnější balení! :D

      Vymazat
  7. Já mám Yves Rocher hodně ráda, ale pouze jejich pleťovou a tělovou kosmetiku, dekorativku jsem nezkoušela, ale tento pudr vypadá dobře :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla YR ještě řasenku a to byl zrovna fakt propadák, takže u té dekorativky je to asi hodně o štěstí :)

      Vymazat
  8. Já dávám přednost těm kompaktním, tyhle sypké mi přijdou nepraktické, ale je to o názoru, co nevyhovuje mě, jiným může :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o nepraktičnost se hádat nemohu, je to samozřejmě tak :) ale výsledkem mi vyhovují více :)

      Vymazat