úterý 2. dubna 2013

Dámy, půjdete, prosím, se mnou některá na Interbeauty??

Nedá mi to se nezeptat.. u Péti Lovelyhair jsem vyhrála dvě zlevněné vstupenky na veletrh Interbeauty. Bohužel kamarádka, se kterou jsem měla jít nemůže.. Takže bych mohla jít buď sama (chci to nadšení s někým sdílet, což o samotě nejde) nebo bych mohla jít s přítelem (chci to nadšení  s někým sdílet, což s přítelem taky nejde :D )

zdroj: flormar.cz
 
Nechcete jít některá se mnou?? 

 Pro můj doprovod vstup zdarma! Interbeauty probíhá tento pátek-sobotu (5.4.-6.4.) v Praze na Výstavišti v Holešovicích- takže pokud je tu pražačka (nebo někdo, kdo je ochoten dojet :)), která může ideálně v pátek dopoledne a nevadila by jí moje společnost, budu moc ráda, když mi napíšete do komentářů!

Nenechte mě v tom! :D

Papa M.! :))

28 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře :) Já, ségra i mamča jdeme a už se moc těšíme :) Který den jdeš, Markét?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci jít právě v pátek dopol, mám v práci volno a doufám, že tam ještě nebude moc lidí. To máš super, že jdete takhle všechny spolu, to já nikoho, kdo by to měl rád jak já v okolí nemám :D

      Vymazat
  2. Jé já bych se k tobě klíďo připojila! Máme jet teda s přítelem domů, ale snad ho ukecám na odpoledne a dopo bych se mohla cournout s tebou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no tak to by byla úplná paráda!! :)) Zrovna tebe bych moc ráda navíc poznala :)) Kdy to budeš vědět jistě?

      Vymazat
    2. Až přijde z práce, tak se ho zeptám. Ale určo do večera bych ti to potvrdila, abys mohla kdyžtak sehnat jiný doprovod :)

      Vymazat
    3. Super! :) Tak dej určitě vědět, bylo by to bezvadný :)) děkuju

      Vymazat
    4. Tak hlásím, že mohu! Jen musím být v jednu na Dejvicích připravená k odjezdu, jinak jsem celé ráno a dopo k dispozici :)

      Vymazat
    5. Juchůůůů :)) Mám fakt radost! Tak dáme sraz v deset před branami výstaviště? :)

      Vymazat
    6. Super, platí! Už se těším, to by mě nikdy nenapadlo, že spolu někdy někam půjdem :))

      Vymazat
    7. To mě sice taky ne, ale taky se na to moc těším! :)) Bude to (doufám) supr :))

      Vymazat
  3. ..keby že som z Čiech, tak sa k tebe hneď pridám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych taky šla:):D!. Mohla by být sranda:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš se k nám připojit, vstupné je celkem v pohodě :)

      Vymazat
    2. Supr! Jen pojď s námi, to bude dobrý ve více lidech (holek :))

      Vymazat
  5. Já bych šla. Jestli ne zadara, tak určitě za svoje. :-) Mám Výstaviště kousek od baráku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale teda v pátek dopoledne nemůžu, to jsem v práci. :-)

      Vymazat
    2. Já mám právě ten den volno, tak to chci využít :( ale když to máš hned u baráku, to asi taky zaskočíš mrknout viď :)

      Vymazat
  6. Já se taky chystám v pátek dopoledne, pokud tě (vás) potkám, tak se přihlásím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobřeee, to jsem zvědavá jestli se tam v té záplavě lidí potkáme :))

      Vymazat
  7. Škoda,že nejsem z Prahy hnedka bych se k Vám přidala! :) Nevadí jestli se mi vydaří vše jak má tak po nástupu na vš se k vám určitě někdy vetřu. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To joo, ale ono to vyjde příště! Budu držet palce, ať se dostaneš na VŠ a pak už ti nic neunikne! :))

      Vymazat
  8. Jestli tam míříš v pátek odpoledne, tak se můžeme potkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jedině dopol, pátek mám nabitý, škoda! :(

      Vymazat
  9. To je super, moc si to užijte a těším se na report! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujem! Nesmím zapomenout foťák! :)

      Vymazat
  10. Krásný blog! Taky se tam chystáme:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tam bych se hrozně ráda podívala taky, ale v pátek pracuju. Tak alespoň ušetřím spoustu peněz

    OdpovědětVymazat