pondělí 22. dubna 2013

Jedinečná STAR od Gabrielly Salvete!

Dnes nemůže být řeč o ničem jiném, než o dokonalém laku od Gabriella Salvete. Řekla bych, že jste asi už všechny zaznamenaly limitovanou edici laků STAR Enamel, které se nádherně třpytí ve 4 odstínech a navíc vytvoří zvláštní efekt (pískový, jak už jsem někde četla? :)) na nehtech!


Já poprvé nalakovala odstín č.02 SAPHIRE, podle oficiálního popisu tato barva připomíná hluboký modrý vesmír. Ano, ano.. je opravdu vesmírný, je nádherný, nepopsatelný.. 


Jestli se mi nějaký lak dobře lakoval, tak právě tento. Dovolím si tvrdit, že by to s ním zvládla i moje devítiletá sestřenka - a byla by z něj nadšená stejně jako já, protože co se třpytí, to je pro nás straky to pravé :)) Schnutí bylo bleskové, snad nikdy v životě se mi to nestalo tak rychle, a zrovna tuto vlastnost na lacích opravdu oceňuji!


Co se zvláštního (pískového) efektu na povrchu nehtu po zaschnutí týká.. mně to nevadí. Je tím zvláštní, nekazí mi to dojem a svým způsobem se mi to i líbí :) Ale kdo nedá dopustit na hladké lesklé nehty, tohle asi nebude pro něj to pravé; ale stejně radím - zkuste ho!

Foto na sluníčku, bohužel rozostřené, ale třpyt je vidět dokonale :))


Jaká bude výdrž zatím nevím, ale slibuji, že dokud bude držet, tak ho ani za nic neodlakuji, nemůžu se na něj pořád vynadívat!!



Nejraději bych přidala klidně 100 fotek, protože tenhle lak vypadá zatraceně dobře úplně na všech!! Už teď se nemohu dočkat, až nalakuji i zbývající tři odstíny :)) 

Velice děkuji Gabrielle Salvete za zaslání kompletní limitované edice na vyzkoušení, musím konstatovat, že z toho mám druhé Vánoce! :)

Jak se líbí vám??? :)) Máte s touto řadou STAR už vlastní zkušenosti?? :)

Mějte se krásně, papa M.! :))

44 komentářů:

  1. Taky jsem si lak zamilovala, je prostě božský...snadná aplikace, bleskové schnutí a ten výsledný efekt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky k němu nemám žádné připomínky! :))

      Vymazat
  2. já lakovala tento odstín také ale byla jsem zklamaná vydrží, po pár hodinách se mi začal odlupovat na špičkách nehtů, druhou šanci ještě dostane

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aháá, to je škoda, radím pořádně umýt ruce mýdlem, aby nebyly mastné, mně se to osvědčilo :) Já lakovala včera a dneska je zatím úplně netknutý :)

      Vymazat
  3. Včera jsem testovala oranžový, dneska mám růžový (nevydržela jsem to a musela jsem to po jednom dni přelakovat) a jsem nadšená!! tyhle laky se GS vážně povedly :) I řasenka je perfektní ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším na ten korálový, i když víc se mi asi líbí v lahvičce než na nehtech, co jsem viděla na fotkách, uvidíme :D a na řasenku se teda hooodně těším! :))

      Vymazat
  4. Mě by zajímalo Markvitko, jestli se dá dobře odlakovat? Díky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem vyhrála Intense Coral a lepší lak jsem v životě neměla!!! barva dokonalá, výdrž perfektní a schne to opravdu neskutečně rychle. jsem moc spokojená a asi pořídím další odstín :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty hrubé laky jsou teď nějaké módní :D zatím jsem odolávala, ale asi se po nich taky mrknu.. :))
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  7. No teda, koukala jsem na ně a právě ten drsný povrch se mi zdál, že mi bude vadit. Ale jak vidím jak je nádherný, tak to možná překousnu. Nedívím se, že bys dala spoustu dalších fotek, jedna je krásnější než druhá:)

    OdpovědětVymazat
  8. moc krásný lak, asi neodolám a taky si jeden pořídím :)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. mam ho nalakovany uz 3x odkedy mi prisiel a som z neho uplne nadsena :) neviem sa na tie nechty vynadivat, hlavne na slniecku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky na něj pořád koukám, jak se to leskne a třpytí :D

      Vymazat
  10. Tak ale ten vypadá božsky... A to jsem zrovna ten typ na lesklé hladké nehty :)

    OdpovědětVymazat
  11. testovala jsem růžový, vše je ok, bohužel odlakování horor, od té doby jsem lak na nehty nedala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jeden hodně podobný (třpytkatý, zasychá do hruba) od Nubaru a taky je to děs, ale stejně ho lakuju cca 1x do měsíce, což je hodně :D

      Vymazat
  12. Už vím, čím se odměním po zkoušce, na kterou se zrovna učím. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Je nádherný, já mám ten oranžový, ale nějak mi přijde moc křiklavý a necítím se v něm, myslím, že jsem měla zvolit nějaký jiný odstín:(

    OdpovědětVymazat
  14. ten mám a je úplne dokonalo- božsko- úžasný! a to drsné ja mám rada lebo sa s tým fajne škrabe ;D

    OdpovědětVymazat
  15. Ten lak vyzerá dokonale. Musím sa priznať že pre mňa je to novinka... Ale je naozajmoc krasny, asi si ho kůpim.
    .DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  16. Už o něm čtu asi po milionté. Zítra už si pro něj vážně musí jít, jinak se pohledem na ty krásné fotky jím nalakovaných zblázním :D

    OdpovědětVymazat
  17. Zkušenost nemá, ale už jsem viděla nějaké fotky a vypadají jak je vidět i tady u tebe na nehtech opravdu moc dobře! Takže rozhodně do nějakého půjdu :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Panebože!!! Ten je tak nádherný!!! Musím ho mít :D

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moc se mi nelíbí barvy, ale struktura je super!

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojky. Nevadilo by ti kdybych si vypůjčila 4. a 5. fotku z tohoto článku na svůj blog? Strhl se mi nehet a tak se mi nechce je fotit. Děkuji
    PS. Napiš mi na mariana8@email.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ja mám ružový a tiež je dokonalý :) Teraz intenzívne zháňam ten koralový, ale u nás ich vraj ešte vôbec nedostali.. tak neviem :/

    OdpovědětVymazat
  22. ačkoliv fialovou moc nemusím, tenhle lak vypadá fakt dokonale! až budu mít chvilku, tak na něj zajdu kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  23. Wow...tak ten je dokonaly...snad ho niekde zozeniem aj na Slovensku :) mas pravdu na vsetkych fotkach vyzera uplne dokonale, asi som sa zalubila :)

    Tina z Make up Addict

    OdpovědětVymazat
  24. máš krásne fotky, ja ho mám tiež na práve na rukách a obdivuje ako sa mi krásne trbliece na slniečku, keď klepkám po klávesnici:)

    OdpovědětVymazat
  25. Sakra, ten lak vypadá fakt božsky!!! Už dlouho si plánuju nějaký takový koupit a ne a né se k tomu dokopat. Pak vždycky když ho na někom vidím, tak blednu závsití.. :D

    Jinak ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html
    Potěší mě, když se zúčastníš.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  26. Taky je máme všechny a testujeme... dneska jsem nalakovala taky tuhle, růžová byla fajn. Ale to odlakovávání je pekelné:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherný!!! já jsem ujetá na všechno, co se třpytí. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  28. vypadá perfektně, rozhodně bych ho někdy chtěla vyzkoušet!! :))

    OdpovědětVymazat
  29. Opravdu nádherný, fialová barva a třpytky... miluju :) určitě pro něj, co nejrychleji zavítám do drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  30. pozývam ťa na moju GA :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  31. jojo na tenhle jsem koukala v drogérce, je nádherný, jen škoda že já mám tak lámavé nehty že laky nosit nemůžu :/

    OdpovědětVymazat
  32. Ja mám zatiaľ len tri z tejto kolekcie, chýba mi ešte ružový, ale tento je jednoznačne môj obľúbený :)

    OdpovědětVymazat
  33. Už jsem na tento lak viděla spoustu kladných recenzí, určitě ho chci vyzkoušet protože vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  34. tyjo, ten lak vypadá úžasně. miluju matné a třpytivé!! :) a chtěla bych mít tak krásné nehty, jako ty. Mně se strašně lámou, a ani je neumím pěkně nalakovat... :)

    OdpovědětVymazat
  35. Taky mam tenhle lak je uzadny ....

    OdpovědětVymazat
  36. Mám přesně ten samý odstín a jsem s ním spokojená! Tedy až na to odlakování, tkeré je fakt boj. Takže lak na nehtech raději nechám do té doby, dokud to jde a případné odloupnutí maskuji :D

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat