neděle 7. dubna 2013

Nadšení z Ladyboxu trvá... a březnový nebyl výjimkou!

Březnový Ladybox jsem si tentokrát objednala až potom, co jsem ho viděla rozbalený na blozích. Sice se mi na těchto krabičkách krásy líbí právě onen okamžik překvapení, ale zas když víte, co vám přijde a chcete to, tak máte radost taky :))


Jak vidíte, březnový Ladybox byl zase v té krásné černé, pevné a akorát velké krabičce s růžovým logem, fakt se mi to pořád líbí, i když za chvíli budu mít asi doma překrabičkováno :))
Nejdůležitější je ale stejně obsah. A na fotce neuvidíte jednu věc, která pro mě byla velkým překvapením.



Ano, ano.. Bio Čoko-kokosky :))) Podle někoho nemají v krabičkách krásy co dělat, já naopak cokoliv dobrého k jídlu vždycky ocením, tohle mi fakt nevadí, člověk může mlsat a hned při prohlížení Ladyboxu. To jsem udělala já. Říkám si, otevřu ten balíček opatrně, jednu ochutnám, vypadá to dobře, hmhm, tak si dám ještě jednu.. no ale teď už to vypadá blbě, jak je to rozbalené, to si ještě jednu dám.. no a dopadlo to tak, že jsem je naposezení všechny snědla a fotka chybí. Ale přísáhám, že byly fakt vynikající!!! :))

No dobře, teď zpět ke kosmetice. Upřímně přiznávám, že jsem LB objednávala kvůli laku na nehty Illamasqua. Prostě za plnou cenu 13,5 libry to pro mě nepřichází v úvahu. Naštěstí mi přišel odstín Throb, krásná klasická červená. Sice červené nehty moc nenosím, ale je to prostě taková klasika, že jsem ráda, že mám lak zrovna v tomto odstínu :)) Jen co nalakuji, bude samostatný post!!


Nevím jak jste na tom vy, ale já si zvykla se po každé koupeli pravidelně mazat, a to jak nohy, ruce, boky, tak i zadeček a teď už i prsa! <blush> Palmer´s  Massage Cream  for Stretch Marks. Tuhle značku jsem zahlédla v drogérce a četla jsem o ní ve spojitosti právě s krémy pro těhulky. Tento krémík má napomáhat elasticitě kůže, zabraňovat tedy vziku strijím (což se právě při těhotenství rozhodně hodí,že). Já ho mažu na boky, kde nějaké strijky přeci jen mám. Krém už mám skoro vypotřebovaný, strije samozřejmě nezmizely, to se ani čekat nedá, ale kůže je hezky hladká a příjemná na dotek, krém je docela hutný, ale krásně se vpíjí do pokožky.
Eveline Zpevňující sérum na dekolt a poprsí.  Pro mě příjemné překvapení hned při první aplikaci. Před nějakou dobou jsem měla na poprsí krém od Clarins a byl takový lehký, gelový, dost tekutý.. naopak tohle  zpevňující sérum je tak zvláštně krémové, hedvábné.. já mám tyhle krémíky na tělo fakt ráda, takže se mažu poctivě každý den a je mi to fakt příjemné :D Možná to zní úchylně, ale mám pocit, jako by to mým prsům opravdu svědčilo, kůže je tak příjemná :D Co se změn vzhledu týká - vyplnění, pozvednutí - mám svoje prsa ráda taková, jaká jsou, takže  tohle od krému vlastně ani nechci, ale určitě je to super věc jako prevence proti stárnutí kůže, kdo by nechtěl mít krásný hladký a plný dekolt? :)) Navíc za 139,-- za 200ml plné balení je podle mě super cena a ráda si ho koupím!

 
Tak co tu ještě máme.. Salcura DermaSpray Intensive, personalizovaný produkt. Zajímavá věc, to bezpochyby, ale strašně mi smrdí. Vlastně mám dojem, že mi od toho smrdí celá krabička. Hodně z toho cítím tea tree, no na obličej bych to asi nedala, připadá mi to příliš agresivní, i když to má být vlastně naopak hojivé. Účinky ale zkouším na ruce, kde se mi mezi prsty u rukou (prostředníčkem a ukazováčkem) udělal ekzém. Bohužel na různé vyrážky a ekzémy čas od času trpím. Musím říct, že po nastříkání je kůže hned zklidněná a vůbec nesvědí, bohužel se to po čase vrací a nemyslím si, že tenhle sprej to dokáže uzdravit, ale zmírnit příznaky, to rozhodně ano!
 
 
Líbej mě! Balzám na rty Ladybox, speciálně vytvořený pouze pro LB :)) Hezká milá věcička, to se musí nechat :) Voní nádherně po jahodách, roztomilý kelímek, akorát mastná konzistence. Jen na rtech moc nevydrží, ale jako první pomoc super :) Děkuji, Ladyboxe! :))
 
 

Jako poslední jsem si nechala Čistící tonikum od Weledy. Já tuhle značku nemám ráda. Nejsem milovník přírodník kosmetiky. A Weleda je mi navíc nesympatická, měla jsem od ní jeden krém a nic horšího jsem do té doby neznala. Mám předsudky, možná bohužel. Tonikum jsem zatím nezkoušela, vypadá ve skleněné lahvičce překvapivě dobře, i to jeho mléčné zabarvení.. Třeba mě překvapí, třeba budu nadšená, kdo ví, nechci zbytečně ničemu křivdit.. Ale kdyby to byla třeba Lavera, joo, to bych byla nadšená víc! :))


Jak vidíte, tak krom Weledy mám vlastně radost ze všeho, což je z 8 věcí opravdu hodně. Když se podívám zpátky, tak jsem si už díky Ladyboxu našla několik svých oblíbenců (Dermalogica), nebo alespoň věcí, které jsem s chůtí používala až do poslední kapky (tělové máslo NevO Spa).

Ladybox má navíc skvělé stránky, kde je i eshop a super nápad exchange. Podle slov kurýra (momentálně už jde zas zvolit i přepravu ČP), "se ty ženský do Ladyboxu úplně zbláznily, vozím toho furt strašně moc!" :)) A já to tvůrcům Ladyboxu přeji, vidím tam snahu dát do něj něco výjimečného, něco jiného, něco s nápadem.. a že se občas někomu netrefí do vkusu? Vždyť to ani nejde, zavděčit se všem, stačí, že většině ano! :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

14 komentářů:

  1. Já na tyhle krabičky nejsem, ale eshop mě potěšil! Čas od času se objeví věc, kterou chci vyzkoušet, ale není nikde k mání :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten balzámek je úžasný, ale zdá se mi to nebo každým měsícem je ten LB horší a horší :)))

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
  3. Březnový Ladbox mě celkem zklamal, jinak jsem byla vždycky naprosto nadšená...ale potěšená jsem byla, z balzámu,tonika a spreje na akné:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mamka si taky koupila Březnový LB, a je s ním spokojená až na ten sprej :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě asi nejvíc oslovil ten únorový, tento březnový nemám.. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá fajn, ale už si tyto boxy nekupuji a raději si za ty peníze koupím něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  7. Saaaaaaaaakra, ten lak :) Pak jsem zvědavá na foto na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  8. tetno mesiac celkom zahviezdili ;)

    OdpovědětVymazat
  9. s tímhle vydáním jsem byla také moc spokojená, Lady týmu se opravdu daří :)

    OdpovědětVymazat
  10. Březnový byl super..lak mám taky červený a ten mě mega potěšil. Už se těším na ten dubnový..:D Snad bude zase dobře naplněný..:)

    OdpovědětVymazat