sobota 20. dubna 2013

New in aneb když se to tak sejde..

Dneska jen a pouze kosmetika, věcí do šatníku mi zdaleka tolik nepřibylo. < Dnes jsem se byla podívat na cardigan Bruberry z mého (ne)jarního wishlistu a nekoupila si ho. Je strašně tenoučký, myslela jsem, že je té víc jak svetr, ale bohužel.. i když.. stejně mi pořád vrtá hlavou, nevím, jestli jsem neudělala chybu :( >
Ale už mám alespoň tvářenku MAC, která taky byla na wishlistu :) No a nejen jí, je toho nějak víc, sami se podívejte..


Sešlo se mi více laků na nehty..

Trocha dekorativky na tvář..

Pak několik kosmetických vychytávek na rtíky..

Řasenky..

Voňavka a bělící pasta, která byla v GA a já už ji pilně používám :))

A pak krásná dárková sada Roger&Gallet!

A hódně tělové kosmetiky!

Až na pár maličkostí se mi tohle podařilo nashromáždit za posledních 14 dnů.. tak si říkám, jestli už fakt nejsem "blázen".. ale ne, protože spousta toho byla dárek :)) jsem v tom nevině!!

Co vás zaujalo nejvíc a o čem byste si rády na blogu nejdříve početly?

Mějte se krásně, papa M.! :))

40 komentářů:

  1. Versace Yellow Diamond jsem dostala od přítele k Vánocům...a musím říct, že mi moc nevoní :-X

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě zas docela jo :) Pro mě je to taková neutrální vůně na naprosto běžné denní nošení :)

      Vymazat
  2. mě zajímá tvářenka MAC a Roger&Gallet, i když u toho je škoda, že neucítíme vůni, mám doma od nich pomerančovou sadu a dokonalá. a rtěnky mě zajímají

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne tuhle růžovou vybral brácha a jsem nadšena, fakt se přesně trefil do mého vkusu :) r&g vypada rozkosne viď :)

      Vymazat
  3. To mi hodně připomíná moje nákupy :-D Můžu se zeptat ve kterém HM jsi ulovila tu růžičkovou tvářenku a jestli tam ještě nějaké měli? Děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to normálně na Chodově asi před týdnem a měli tam minimálně 4 další, nevím jak často to doplňují :) ale rozhodně to nevypadalo, že by už další nebyly.. :)

      Vymazat
  4. Páni to je sbírka, doufám, že budeš spokojená s Milk Shake, dělají parádní - hlavně šíleně voňavé věci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dostala od kamarádky, hned jsem čuchala a fakt neuvěřitelná vůně! :))

      Vymazat
  5. GS riasenku mám aj ja a je skvelá :) parádne vecičky..robím si zálusk na whisperky:))
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc rada slyším, o to víc se těším, az ji vyzkouším! :))

      Vymazat
  6. super zásoby;D
    laky od GS sú úplne dokonalé ten fialový mám a je to niečo waaa!

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímala by mě řasenka GS a tvářenka, ne od MAC tak květovaná.

    OdpovědětVymazat
  8. Mě by zajímaly laky od Sally Hansen. Uvažuju, že si nějaký pořídím, ale moc recenzí jsem na ně nenašla, tak by zajímal tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na ne, určitě je tedy na blog přidám! :))

      Vymazat
  9. Jůůůů, to je věcí :-)! Už teď se moc těším na recenze!

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní věci :-D A ne, vůbec toho není moc :-D Popsticky jsem si pořídila 3 (jeden v odstínu, co máš ty, a ještě další 2). Nádherně voní! Color whispers mám 2 - Orange attitude a Lust for blush. Ráda bych si přečetla recenzi právě o nich a klidně i o tom, jak ti vyhovuje ten Popstick.

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, tolik nových věcí:)
    Versace Yellow Diamond mi nedá spát, pořád nevím, jestli si ji mám koupit nebo ne:D Takhle uvažuju už rok!:D
    Mě by teď asi nejvíce zajímala značka bebe a potom ta věc od Avonu z řady Planet Spa a určitě Yves Rocher:)
    Super věci, hned bych si všechno vzala:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezky, ze se ti toho líbí tolik :))) ted byla myslím ve fannu akce za tenhle 30ml verš akce 690,-- to se mi zda supr! :))

      Vymazat
  12. Páni, seš dobrá :) U mě se za měsíc nastřádají tak 3 nové věci :D
    Už se těším až budu pracovat a utrácet výplatu ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja fakt vetsinu dostala, měla jsem ted narozeniny, tak spis proto je toho hodne :))

      Vymazat
  13. Woow, tomu říkám pořádná sbírka novinek :D Tohle se mi snad ještě nikdy nepodařilo ani za měsíc.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Milk_shake je bozi! Mam ted jen slehacku ale vyzkousela jsem sampony, masky, vsehcno mozne a maji super veci. Co to mas presne? :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všetky laky sú krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tééééda! Jinak koukám Maybelliňácký Whisper nesměly chybět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poprvé jsem si koupila odstín 210, který se mi sice líbí, ale vůbec mi nesluší :D tak jsem dnes pribrala 620 a to uz je paráda :D

      Vymazat
  17. teda, to je "hromádka"! taky se mi teď sešlo několik nových kousků kosmetiky, ale na tebe tedy nemám! v pátek mi dorazil balíček s MUA kosmetikou, tak se těším na testování, bělící pastu teď jednu taky mám no a tvářenku z háemka jsem si zamilovala na první pohled, taky jsem jí musela mít! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude na mua recenze u tebe a blogu? Ja uz neco mám, ale klidne bych rozšířila zásoby :D máme podobný kus! :))

      Vymazat
  18. Ten milkshake z poslední fotky jsem taky měla, dostala jsem ho k narozkám a vypadal a voněl úplně jako šlehačka. Úžasný pocit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda ze se to neda jist jako třeba kokosak, který taky hezky voní sám o sobě :D jsem zvědavá, jak mi bude ten milk Shake vyhovovat :)

      Vymazat
  19. rada by som si precitala o dekorativke.. licenkach a novej spirale od Garielly..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujaly mne laky GS a také ta růžičková tvářenka, nikdy jsem ji nikde neviděla a přijde mi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  21. 210 Color whisper mám také a i tu novou GS řasenku, a ty jejich laky jsou zázrak!

    OdpovědětVymazat
  22. Tooolko veci :) ta sada Roger&Gallet vyzerá užasne. Milujem kozmetiku z voňou ruží.
    Zaujímalo by ma či ta bieliaca pasta naozaj funguje.

    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  23. aaa markvitko, ty ses zase rozsoupla! :D no super, tesim se na vsechny recenze, nejvic by me zajimaly laky na nehty a ruzova sada! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pár novinek máme stejných :-)
    Já tenhle měsíc utrácím opravdu hodně, ale to je tím, že v Sephoře je každou chvíli nějaká akce s mými oblíbenými značkami. Byla jsem na NARS líčení (článek zde: http://valerieswonderland.blogspot.cz/2013/04/liceni-se-znackou-nars-vizazistkou.html), což znamená +4 výrobky a další dárečky, a na Guerlain líčení (článek se připravuje), což znamená +2 výrobky a spousty miniaturek. A to je teprve 21. :-D

    OdpovědětVymazat
  25. Tééda, já bych taky potřebovala skočit do drogerie, když vidím kolik dokonalých produktů sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ty ses rozjela! :D :) Ale sme na tom stejně taky nakupuju jak zblázněná. :D Ten sprchový gel miluju voní krásně! :) A určitě mě zajímá pak ta bělící pasta jestli funguje! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Teda,tolik produktů. Ale asi kdybych si všechny produkty z měsíce dala dohromady,taky dostanu vysoký číslo. :D
    Pěkné, ty laky a řasenka od GS jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat
  28. Mohla bych se zeptat, kde jsi koupila sadu Roger&Gallet? Brousím si na ní zuby, ale v kamenném obchodě ji ne a ne potkat..

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji dostala, ale vím, že Roger&Gallet mají v lékárnách :))

      Vymazat