pátek 5. dubna 2013

Report z Interbeauty

Před chvílí jsem se vrátila z Interbeauty, které trvá do zítřka na pražském Výstavišti v Holešovicích. Ráda bych dodala, jestli nemáte co dělat, tak se běžte mrknout tam, ale dost možná byste byly trochu zklamané, a to pokud nejste nehtařka, kadeřnice nebo nemáte zálibu v prodlužování vlasů a řas. Z těchto oblastí je tam cca 80% stánků. No nicméně i tak jsem ráda, že jsem se tam byla mrknout, aspoň vím, že můžu mít příště klid, když mi to uteče :)


Měla jsem tam sraz s krásnou, milou a velice sympatickou M., které ještě jednou děkuji za doprovod i za přání k narozkám (a tak vůbec, prostě jsem tě moc ráda poznala!! :)) v deset dopoledne. Na začátku byly šílené fronty! No být tam sama, tak to možná otočím. :) Když jsme odcházeli kolem poledne, tak už tam ve frontě nikdo nebyl, takže bych se toho nebála.. V jednom křídle je i podium a vyfotila jsem vám program na sobotu, tak můžete rozmýšlet, co byste chtěly vidět :)


Kdyžtak si fotku stáhněte a přibližte v compu, přečíst se to dá :))

Seznam vystavovatelů si můžete prohlédnout, z laků na nehty, na které jsem se těšila nejvíc tam toho nakonec moc nebylo. Essie, Orly (malinky výběr), Nubar, Jordana, Flormar... prostě rozhodně ne všechno a už vůbec ne ve velkém. Největší/nejnavštěvovanější stánek měla pravděpodobně modelaznehtu.cz, kde se nehtařky opravdu musely cítit v sedmém nebi, já bych si z toho množství nedokázala vybrat snad nic :)) (mluvím o gelech).

 My jsme zahlídly kousek kadeřnické "show". Na výsledek jsme ale nečekaly, nemyslím si, že bylo o co stát.


Přeci jen jsem něco málo ulovila a vypadá to, že moje ujetost na růžové laky nezná hranic! M. mě v tom naštěstí nenechala a odnesly jsme si nakonec každá úplně to samé :D Nálepky na nehty poprvé vyzkouším, jsem na to zvědavá a vzor se mi líbil :))




Byl tam třeba ještě  Freeman, Decleor, Pevonia, Artdeco s mizerných výběrem nebo Salvus, to by pro někoho mohlo být zajímavé.
Abych to shrnula, jsem ráda, že jsem tam byla, ale jen proto, že jsem se poznala s M. a že jsem si koupila ten nejneonovější růžový lak, jaký byl na celém Interbeuty k dostání :))

Chystáte se tam??

Mějte se krásně, papa M.! :))

27 komentářů:

  1. U nás to na Interbeauty býva s tým zastúpením stánkov rovnako... samé veci na nechty, vlasy, riasy... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám nejradši růžové nehty... příjde mi to daleko přirozenější než třeba modré nebo zelené... jinak pak dej vědět, co ty nálepky, jsem na to zvědavá :) už jsem se na něj parkrát dívala, ale na mé nehty jsou moc velké a měla jsem strach jestli by šli zastříhnout...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Chystám se tam zítra. Ačkoliv dle tvého reportu tam pro mě není příliš atraktivích věcí, stejně se tam těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. aha, tak to by mě asi moc nenadchlo, i když laky jsi ulovila skvělé :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem zvědavá, jaké budou ty nálepky, doufám, že nám je ukážeš "na živo" ;) Škoda, že u nás nic takového nedělají :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli to bude aspoň trochu vypadat k světu, tak to klidně vyfotím a postnu, ale s mojí šikovností.. no uvidíme :D

      Vymazat
  6. Moje kosmetička byla v březnu na nějakém kosmetickém veletrhu (chodí na něj pravidelně) a tam zase právě mají samou kosmetiku, nehtařské věcičky nic moc. Ale nejsem si jistá, jak se jmenoval. Já znám jen ten Interbeauty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě je World of Beauty & Spa, nemohlo to být to? :)

      Vymazat
  7. Ten Freeman by mě asi zajímal a konečně vyzkoušet nějaký lak od Essie by se mi taky líbilo:)..ale zatím se tam teda nechystám:)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essie tam toho taky moc neměli, to je fakt lepší objednávat z netu, nemůžu si pomoct :)
      A ceny Freemana mi přišly dražší než v Rossmannovi, ale bůh ví..

      Vymazat
  8. Jé, tak koukám, že mě to ani nemusí mrzet, že jsem tam nemohla...ale ten růžový neonový lak bych teda chtěla:D:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ten stejný lak značky Flormal jsem dostala ve swapu, je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším! Už se těším, až ho nalakuju :) Vlastně se těším na všechny :))

      Vymazat
  10. Chystám se tam, teda teď už asi nechystám. Laky mě nezajímají vůbec, prodlužování vlasů taky ne. Asi dám ty peníze za vstupné do něčeho jiného. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to není nic nutného, že by člověk měl litovat, že tam nebyl :) Radím koupit si radši třeba něco dobrého k jídlu! :D

      Vymazat
  11. Také jsem se chystala, ale nakonec mi do toho něco vlezlo, tak snad příště:)

    Zvu tě k sobě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem tě moc ráda poznala! Jsi naživo snad ještě krásnější a sympatičtější než na fotkách, pokud je to vůbec možné :) A hrozně milá a ukecaná :D

    Přemýšlím, kterou růžovkou začnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš vážně zlatá :)) A hlavně doufám, že jsme se neviděly naposledy! :))

      To mi povídej, jestli si nechat to nejlepší (neonku) nakonec nebo to s ní hned rozjet! :D

      Vymazat
  13. Vybrala sis fakt krásné laky:) Také jsem tam chtěla jít, ale nevyšlo mi to, tak třeba příště:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Je hrozný vybírat, když se ti všude líbí ta samá růžová :D
      Mělo by to zas být v říjnu, tak přes léto to uteče jak voda :)

      Vymazat
  14. bohužel to mám z ruky, ale podívala bych se tam ráda.
    z těch kadeřnických soutěží mám vždycky husí kůži, protože jak ty modelky vymódí.. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já tam byla zrovna, když se stříhala ta dlouhovlasá paní/slečna, takže jsme třeba stály vedle sebe a nevěděly o tom :D

    U mě na blogu, co jsem si KOUPILA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý! :D škoda, že jsme na sebe nějak nenarazily :)) Ale při těch davech se není čemu divit.

      Jdu se mrknout!

      Vymazat
    2. http://janeandherworld.blogspot.cz/2013/04/jarni-veletrh-interbeauty-2013-54.html ;)

      Vymazat
    3. No škoda a my jsme pak šly nahoru jíst ... tak třeba na podzim :)

      Vymazat