pondělí 29. dubna 2013

Růžičková tvářenka z H&M

Tuhle tvářenku jsem koupila jen a pouze pro její rozkošný vzhled. Růžičky, kytičky.. to všechno ve sladkých růžovo-korálových barvách.. ach, kdo by odolal :)
Blusher z H&M. Moje první kosmetická věc z tohoto obchodu s oblečením.. nikdy bych si ji nekoupila, kdyby nevypadala tak pěkně. Měla jsem k tomu skoro až odpor a naprostou nechuť, cokoliv kosmetického v obchodě s oblečením kupovat, bůh ví proč.. a teď si jen říkám, kolik super věciček mi kvůli tomuhle předsudku uteklo?



Tvářenka má 6g, což je standardní velikost, stejná gramáž je třeba tvářenka od MACu. Akorát tahle stála tuším 100-120? Prostě sranda.


Potěšilo mě i samotné balení, že po tvářenkou ve spodu najdeme zrcátko i štěteček. Jasně, štětec je fakt nouzovka, ale pro mě lepší, než kdyby tam nebylo nic :) Růžičky jsou ve 4 barvách, a to Shimmer pink (to je ta nejmenší a nejsvětlejší růžička, nejrychleji se ošoupala, přitom samotnou ji nepoužívám, jen všechny dohromady), Pink, Coral a Orange. Po smíchání všech dohromady je odstín docela výrazně růžový s jemňounkým shimmerem, až mě překvapilo, že je tvářenka tak pigmentovaná.


Světe div se, ale ona mi drží na tvářích celý den. Je fakt, že mě teď na obličeji vůbec všechno drží celý den, nevím, kdy nastala změna, ale i bez všemožných bází je vše pořád ok, takže super :)


Když jsem překousla, že je tvářenka z "háemka", tak jsem ji začala mít ráda. Je fakt fajn. A když se mi tam zas kosmetického něco bude líbit.. tak si to klidně - tentokrát už bez odporu - koupím! :))

Taky si někdy koupíte nějakou kosmetickou věc jen kvůli rozkošného balení?? :)) Podle mě zrovna u tvářenek a bronzerů se toto vyskytuje velmi často :))

Mějte se krásně, papa M. ! :))

35 komentářů:

  1. No, taky jsem uvažovala, zda po ni sáhnout či ne. Nakonec jsem ji nechala v obchodě :D
    Zvu tě na giveaway . Moc mě potěší, když se zúčastníš :)http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html


    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. áááchjoo, tuhle tvářenku jsem měla vyhlídlou,ale řekla jsem si, že nebudu utrácet a že bych své tvářenky mohla přehazovat vidlema, pak jsem ale na ní musela pořád myslet a když jsem šla do HM tak už jí neměli !! :( ted už se tam tak měsíc chodím dívat a už jí nemaj :( chjoo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji kupovala před třemi týdny a ještě jich tam měli dost, tak se ti můžu mrknout, jestli náááhodou by ji ještě neměli :)

      Vymazat
    2. no u nás byly hrozně rychle pryč, zajímalo by mě jestli to je nějaká limitka nebo něco takovýho, když je už tak dlouho nemaj :(

      Vymazat
  3. Ja mám tiež určitý odstup pred kozmetikou z obchdov kde predávaju oblečenie ale asi by som nemala mať:/ tá tvářenka vyzera krásne a ten štetček a to zrkadielko....aach:))
    Strašne ma lákaju krásne obaly kozmetiky ale chvalabohu mám v tomto smere silnu voľu a vtšinou odolám. Inak by som už dávno prišla na mizinu:)) ale je to vždy veľký vnutorný boj:))
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  4. Ten růžičkový reliéf je rozkošný! Ale víš, jak já to mám s tvářenkami, jak to není MAC... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, chápu :D Já tu mojí co teď mám taky určitě používám nejvíc ze všech :D

      Vymazat
  5. Je strašně moc krásná, ale mám k těmhle věcem stejný "odpor" jako jsi mívala ty :) Bohužel já ho teda nepřekonám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :D Kdybych byla zásadová, asi by mě taky ani balení "nepřemluvilo" :D

      Vymazat
  6. Nádherná, tiež by som neodolala :D Ja mám z H&M tiene, ale kvalitou nič moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vlastne ešte štetec na tiene a ten je úplne super, krásne jemný :)

      Vymazat
    2. Tak na ty štětce mrknu, těch není nikdy dost :))

      Vymazat
  7. já mám jejich paletku NAKED :) a normálně mi stíny bez báze drží na očích celý den...

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, občas také nakupuji pouze očima :D A zrovna u této tvářenky bych asi také s koupí neváhala. Já jsem nikdy nějaké předsudky vůči h&m kosmetice neměla, spíše mě nenapadlo si ji kupovat - do obchodu s oblečením porstě chodím kvůli oblečení :D Občas tam ale vyberu nějaký kosmetický dárek kamarádkám :))

    OdpovědětVymazat
  9. wou krásna!
    ja si už dlhšiu dobu kupujem kozmetiku z HM a som s ňou doteraz veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si oblíbila jejich laky na nehty.. přesně tak, je to kosmetika "z háemka" ale je tak nějak fajn! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jejich lacích už taky nějakou dobu uvažuju, vždycky někde na blogu zahlédnu krásný odstín a když si pro něj jdu, tak už ho nemají, tak odcházím s prázdnou :(

      Vymazat
  11. Ty jo vypadá vážně dobře. :) Já sem v H&M koukala na kosmetiku,ale nelákalo mě to nějak. Až se tam dostanu určitě se na to mrknu. :) Ta barva je super. :) Já sem tam taky propadnu balení než samotnému výrobku. :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Odstín vypadá vážně krásně, ale přiznám se, že v těchto řetězcích s oblečením kosmetiku nevyhledávám. Jo máš právadu bronzery a tvářenky mají často krásně obaly a mě osobně hezký obal náláká u hooooodně věcí :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Už se mi taky stalo, že jsem si koupila věc je kvůli balení :D, zvlášť když je roztomilé :).

    OdpovědětVymazat
  14. Mě hlavně zaráží a překvapuje, že je ten výsledný efekt tak čistě růžový, když je v ní tolik oranžové. Nebo ta fotka zkresluje? :-) Vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu mi vychází vždy tak do růžova, asi je ta růžová "nejsilnější" nebo jak to říct :)) což mě osobně nijak nevadí :)

      Vymazat
  15. stra%sne feši je akurát škoda že lícenky nepoužívam, som aj tak dosť ružová- červená- oranžová :D

    OdpovědětVymazat
  16. krásna lícenka..trošku viac ružová,ale na leto by bola skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda ta je krásná!:) Já si taky párkrát koupila kosmetiku jen z toho důvodu, že mě zaujalo jak vypadá. Jeden z nejhezčích kousků mám z the body shop - rozjasnovač s naprosto nádhernou labutěnkou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaká krásná labutěnka by se mi taky líbila, tyhle kýče mi nějak nevadí :D

      Vymazat
  18. Te tvářenka je moc krásná, jak barvou tak designem.Taky jsem se zdráhala nakupovat kosmetiku v hadrech, ale zlomilo mě F&F a fakt si říkám, že jsem byla trouba. :)

    OdpovědětVymazat
  19. páni, ta je opravdu krásná. já v H&M taky kosmetiku vůbec nenakupuju, asi škoda :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Teda, vypadá na pohled fakt krásně! U tvářenek mi ale právě celkem vadí když jsou tak pigmentované, radši mám, když to můžu pořádně nabrat :D
    Jinak z H&M mám osvědčenou fixovou černou linku na oči - nádherně se s ní pracuje, jen je bohužel dost rychle opotřebovaná :(

    OdpovědětVymazat
  21. Já to zatím mám s Háemkem stejně jako jsi to měla Ty - takže vidím, že můžu svůj názor trochu přehodnotit. Tvářenky jsou moje srdeční záležitost a tahle vypadá krásně - složením sice není žádný zázrak, ale na druhou stranu, takhle pěknou v drogešce člověk neuvidí :)...příště si ten stojan v HM prohlédnu lépe :)

    OdpovědětVymazat
  22. já mám tuhle tvářenku moc ráda! strašně se mi zalíbila, takže mi bylo dokonce líto jí načít :D

    OdpovědětVymazat
  23. Pane joo, v HáeMku prostě umí, je krásná! A dostaly mě ty laky od Gabriely, vůbec jsem o nich nevěděla, díky za tip;-)

    OdpovědětVymazat
  24. cool!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Kvůli balení si věci kupuji často a naprosto sdílím Tvou nechuť ke koupím kosmetiky v obchodě s oblečením. Dřív jsem to také tak měla..měla jsem pocit, že když dělají dobře oblečení, tak kdo ví co za hnus bude ta kosmetika..vyzkoušela jsem z háemka oční stíny a jsem naprosto spokojená. Ale pořád to není místo, kam bych si šla doplnit zásoby kosmetiky:))
    M.

    OdpovědětVymazat
  26. A kurňa, další super věc!!! Tak to balení mě dostalo, že je tam i zrcátko, to jsem netušila a růžová úžasná barva, k tobě se musí hodit:o)

    OdpovědětVymazat