úterý 9. dubna 2013

(Ne)jarní wishlist :)

Spring Wishlist

O cardiganu Burberry uvažuji posledních pár dnů, prostě od té doby, co jsem ho zahlédla na stránkách.. jsem si 100% jistá, že bych ho unosila :))
Zlaté náramky a naušnice jsou jasná volba, musím doplnit zásoby! Zlatá se mi líbí prostě čím dál tím víc :)
MAC tvářenka a pudr. V nejbližších dnes si pro ně půjdu, musíme si přece dělat radost, no ne? :))
Mint šátek, asi jediná jarní věc alespoň barvou. Myslím, že mi tahle pastelová zelenkavá sluší, tak uvidíme, co seženu..
Zajímavé lodičky. Tyhle jsou příliš vysoké.. ale něco na ten způsob.. no prostě uvidíme :D

Co máte v plánu vy??

Mějte se krásně, pa M.! :))

26 komentářů:

  1. a kde jsou nějaký barvičky?:(
    ale jinak hezké kousky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvičky jsou akorát tak v podobě laků na nehty :) Nejsem moc barvičkový člověk, ale něco už v šatníku mám :)

      Vymazat
  2. Burberry cardigan je moc hezký :) Já jsem si skoro všechny plány splnila, tak teď musím vymyslet nějaké nové :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych chtěla někdy zažít :D U mě se vždycky objeví něco jiného, a to si ty původní plány ani nemusím splnit :D

      Vymazat
  3. Já právě nevím, jestli už se nemám připravovat rovnou na léto:D Všechny nové věci co jsem si za poslední dobu koupila jsou letní:D Ani moc nečekám, že nějaké jaro bude:D
    Ale postrádám červené lodičky, bílou a krémovou kabelku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no možná máš pravdu, že to bude skok a ze zimy rovnou léto.. ale já doufám, že ne, chci unosit saka!!

      Vymazat
  4. Zlaté doplňky ti hrozně sluší, já bych taky ráda občas něco zlatavého přidala, ale mám u všeho stříbrné zipy a moc se mi to miš maš nelíbí. Jen u šperků, kde je vidět, že je to záměrně nakombinované :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt, že u kabelek mám naopak zipy většinou zlaté, a tím, že nosím hodně černou, tak se mi k ní i víc zlatá líbí.. :D vždycky člověk musí ladit s ostatním, to máš pravdu :))

      Vymazat
  5. botičky jsou hezké, ale na můj vkus také moc vysoké.. nejspíš bych se na nich zmrzačila :D
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nápodobně :D když se mi v takových botech i blbě sedí, to už je pak k ničemu :D

      Vymazat
  6. Mě by se líbil ten šátek, poslední dobou mám uchylku na zelenou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný wishlist, já sním o podobných lodičkách a teď už i cardiganu.)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné. :-) Já mám jarní wishlist u sebe na blogu a ještě jsem si včera říkala, že bych chtěla černého křiváka, biker boots a nějaký béžový trench, ale obávám se, že jaro nebude a bude rovnou léto. :-D Takže spíš asi začnu nakupovat kraťásky a šatičky. :-)

    http://www.diarybyangeeel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odkaz na blog, moc ráda kouknu, třeba mě to inspiruje!! :))

      Vymazat
  9. také vybíjané lodičky som si dnes chcela kúpiť,ale nakoniec som ostala pri klasických hladkých :) pekný wishlist:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. tie lodičky si ma velmi pačia :) pekny wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  11. tvářenku od Macu si také moc přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já doufám, že si to zítra splním :) Taky by sis měla udělat radost! :))

      Vymazat
  12. Ty botky jsou super a ten šátek je skoro ajko z Báječný svět shopaholiků, jestli si ten film viděla :D jestli ne, tak se rozhodně mrkni ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Pekný wishlist :) My máme v pláne tiež nejaké kotničky a lodičky, jarný kabátik, šály, no je toho veľa :D Dúfam, že aspň niečo z toho sa nám podarí uloviť, pretože mám pocit že čoskoro je tu už leto a nebude to ani kedy vynosiť :(

    OdpovědětVymazat
  14. Ten kardigan je fakt pěkný a na jaro by se mi nějaký nový také hodil:) Já potřebuji nějaké nové boty na podpatku a možná novou kabelku:)

    OdpovědětVymazat
  15. I mě se hrozně moc líbí zlatí doplňky a ten kardigan...pěkná volba.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty lodičky jsou úžasný zboznuju vsechno na cem jsou cvocky:)) Pak se pochlub až si nějakou Macovskou tvářenku vybereš, jsem zvedava:))

    OdpovědětVymazat
  17. ty lodičky jsou krásné, já bych je brala klidně i takhle vysoké :-)

    OdpovědětVymazat