pondělí 1. dubna 2013

Tip na levnou péči o pleť: Dermacol

Ráda bych se s vámi podělila o tuhle dvojku od Dermacolu. A když píšu v názvu článku levnou, myslím tím opravdu levnou - tyto dvě věcičky jsem pořídila v Rossmannu v "dárkovém balení" za 99,-- Kč :)) No neber to. Ač jsou tyto dva výrobky určeny na normální a smíšenou pleť, stejně jsem to chtěla vyzkoušet - protože čistící gel či pěnu nebo mýdlo stejně každý den používám a krém jakbysmet.


Začnu Vital Balance Cream Dermacol - Zvláčňující obnovující krém pro normální a smíšenou pleť. Tak jak už je z fotky vidno, balení je velmi obyč, možná až moc, ale koho by to za ty prachy urazilo :) V tomto případě je důležitý obsah. Krém je parfémovaný, ale tak nějak akorát, ani ne moc, ani málo, prostě mi vůně nevadí a je naopak celkem příjemná. Obsah krému je 50ml, což se mi zdá opravdu dost. A jaký krém tedy je? Pro mě momentálně nejlepší podkladový krém pod make-up!! Pleť zvláční tak akorát, po dosti krémech se hodně lesknu, ale to v tomto případě vůbec nehrozí. Zůstává po rychlém vstřebání jen příjemný pocit hezky vláčné a jemné pleti. Na noc by byl na mou suchou pleť opravdu málo hydratační, ale na den mi bohatě stačí a ráda používám každý den.




Cleansing Daily Gommage alias čistící gel s mikroperličkami jsem prostě musela mít :)) Cokoliv, co čistící gel alespoň trochu ozvláštní vítám, a tak jsem byla na ty mikroperličky doslova natěšená! :D Nevím, jestli budou z fotky dostatečně viditelné, ale při čištění jsou na tváři citelné. Ale jen decentně! Jsou malinké, jemňoučké, žádné tvrdé nebo velké perle, samotné mikroperličky mi taky přijdou gelové, takže čistit pleť s tímto je dost příjemné :) Gel má obsahovat Panthenol a okurku a tu já z něj docela cítím, pleť hezky osvěží a nijak ji nevysuší, což je určitě lepší než u klasických Clean&Clear gelů, které mi moc nevyhovují. Co se výsledků čištění pleti týká, tak to není žádná hitpáráda, kdo má opravdu smíšenou pleť, tak by mu to asi nestačilo, ale vzhledem k tomu, že já pak obličej dočišťuju ještě tampónkama, tak v poho :)




Kdo mě zná, tak ví, že já fanda Dermacolu moc nejsem, hlavně teda dekorativní kosmetiky - spoustu vychvalovaných věcí mi nesedlo, ale tohle mě v poměru cena/výkon naprosto dostalo!

Co vy a pečující kosmetika Dermacol??

Mějte se krásně, pa M.! :))

12 komentářů:

  1. Jé, chystám se na objednávku z Dermacol e-shopu a ten gel určitě zkusím:)Díky za tip:)
    Já mám zatím jen krém na noc Juicy&Beauty ten meruňkovo-jogurtový a jsem s ním moc spokojená, ale na den je moc hutný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš vůbec zač :) To by ti tenhle krémík mohl vyhovovat lépe, je právě takový lehounký, ale meruňko-jogurtový - hmmm, to zní dobře! :D

      Vymazat
  2. ten gél sa mi teda pozdáva.. aj by som si ho kúpila a používala na miesto peelingu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. 99,- dohromady za oboje to je pecka.. škoda, že u nás není Rossman, asi budu muset projít DM a nebo Tetu, třeba to tam budou mít také :)))

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba joo, fakt doporučuji! Koukala jsem, že na netu ten krém stojí 110,-- Kč, což i tak je super :)

      Vymazat
  4. To je škoda, že gel tak dobře nečistí. Už dlouho hledám nějaký dobrý odličovací gel/krém, co nejen dobře odlíčí, ale hlavně nevysušuje. Zkoušela jsem to i přes dětské mycí gely, kupodivu skvěle odlíčily, ale vysušovaly. Jinak mám teď od Dermacolu taky ze slev krém z řady Juicy and Beauty, meruňku a jogurt, a řeknu ti, nic jsem od něho nečekala, ale je celkem fajn. Vůně je trochu přes čáru, na mě dost inzenzivní, ale co se týče hydratačních schopností, super. Navíc se rychle vstřebává a pleť pod makeupem nezmastí, co víc si přát :)

    Jo a konečně se hlásím s Masaki! Ve čtvrtek jsem zkoušela v Palládku a teda více než Masaki mě zaujala Fluo. Nj milovnice sladkýho se zase projevila :D Masaki je neotřelá, nic takového jsem nikdy na nikom necítila, ale má v sobě jeden štiplavý tón, který můj nos moc nesnese. Možná ho ještě někdy prubnu na kůži, jak se rozloží. Fluo je pěkná, ale zase zaměnitelná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by ti vyhovoval, ale já znám určitě i lépe čistící gely, takže tohle zas v tomto směru úplný zázrak není :) Jj, to je na tom tenhle krém stejně, rychlá vstřebatelnost a pod make-up ideální!

      Jee, no vidíš to, na Chodově jsem na Masaki už nenarazila, tak měl táta o Vánocích štěstí, že to tam měli. Fluo vůbec neznám, to je taky Matsuhimo koukám, tak to musím očuchat :)) Mně se na poprvé ta Masaki nelíbla zdaleka tolik, jako teď, když už si na ní můj nos zvykl, takže ji na kůži zkus - opravdu se mi zdá jedinečná a na nikom jiném jsem ji necítila, což beru jako plus :)) Fluo by si přirovnala ke které např.? :)

      Vymazat
    2. To mě právě láká, vonět něčím, co jen tak některá nemá, jen pak nesmím natrefit na tebe :D Fluo je hodně podobná všem těm sladkým Escadám, ale není tak kolotočářská a dusivá, voní mi jako sladké bonbonky, někde jsem četla recenzi a tam to bylo přirovnáno dost výstižně k zeleným Bonpari :) Zkus někdy očuchat, mě moc voněla, ale já mám hodně ráda sladký vůně :)

      Vymazat
    3. Hehe, tak to jsem ráda, že zrovna jako zelený Bonpar, protože ten jsem měla nejradši a vždycky ho vybírala, aby mi ho nikdo jiný nesnědl, to by se mi Fluo mohla líbit :D Já mám taky sladké docela ráda, ale spíš těžší, no uvidíme, mrknu (čuchnu) na to :))

      Vymazat
  5. Za ty penízky je to docela dobrý kup:) Já mám od Dermacolu spíš dekorativku - něco je fajn něco ne. Teď mám zrovna na testování nový BB a je bohužel dost oranžový:( Z péče zatím nic nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla v dekorativce asi dost smůlu, ale nějak mě to od dalšího testování odradilo :(

      Vymazat
  6. Na ten krém sem koukala potřebovala bych nějaký dobrý hydratační krém nevíš o nějakém? :) Jinak ten gel mám, ale s teatree olejem je fajn. Za tu cenu se nedá hanit. :) Dermacol mi přijde vcelku kvalitní, ale také nějak od něj nemám ranec věcí jen tonovací krém a rtěnku. :) A jinak určitě je to pěkný kauf. :)

    OdpovědětVymazat