středa 17. dubna 2013

Vyhodnocení Giveaway!

Tak konečně přicházím s výsledkem giveaway :) Myslela jsem, že udělám video, jak losuju výherkyni, ale to by se vás nemohlo účastnit neuvěřitelných 182 - resp. 179 platných soutěžních komentářů - to bych se asi upsala :))
Moc mě těší, že jsem se vám trefila do vkusu a vidím, že vás takovéhle "soutěže" baví, takže u mě budou určo časteji :)
Ještě vám moc děkuju za tipy na neuvěřitelné množství knih a autorů, hodně se opakuje Fifty shades, které mám sice přečtené (oba dva díly), ale aspoň se potvrdila popularita knihy. A na co zírám, tak je oblíbenost Games of Thrones, vůbec jsem netušila, že to je tak populární, asi to vyzkouším!! :)) Mám inspiraci do konce života :)

A teď to hlavní. Na pomoc jsem si vzala random.org... který vybral.... vítězku... a opravdu moji převidelnou čtenářku.... které tímto moc děkuji... a blahopřeji... Claire!!!!




Vítězce gratuluju a jdu jí hned psát email a vy ostatní nesmutněte, ráda pro vás vymyslím zas něco dalšího! :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

6 komentářů:

  1. gratuluji!!! a určitě GoT vyzkoušej, je to jedna z mála věcí, co mě za poslední dobu fakt zaujala :-) (jak kniha tak seriál!)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji vítězce i Tobě za tak hojně navštívenou giveaway - ať se dál daří!!

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluujii :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji:) Game of Thrones je super, ale přijde mi, že je tam strašně moc postav a trochu obtížně se v tom člověk občas orientuje...

    OdpovědětVymazat