čtvrtek 9. května 2013

Clinique - All About Eyes a 7 Day Scrub Cream

Už před dost douhou dobou jsem si pořídila sadu tří výrobků Clinique v menším balení na vyzkoušení.. k těmto dvěma byl ještě denní krém, který mě nijak neoslovil. Co mě ale skvěle vyhovuje jsou právě tyto dva - oční krém All About Eyes a 7 Day Scrub Cream.


7 Day Scrub Cream je vlastně scrub na každodenní použítí, je velmi jemný, ale i přes to opravdu účinný, a tak ho můžete používat každý den. Běžné scruby na obličej se doporučují používat zhruba 1x týdně, protože mají "zrnka" hrubší a nedělalo by to pleti dobrotu. Já tento Clinique používám obden a je to pro mě tak akorát. Krásně pleť obrousí, takže je nádherně jemn a i ji hezky vyčistí. Zároveň mám při smývání pocit, že zanechává na pleti takový ochranný film, prostě že pleť nejen vyčistí a zbaví ji šupinek odumřelé pleti, ale že o ni i pečuje. Konzistence je jak název vypovídá krémová, bez parfemace a samozřejmě vhodná i pro citlivou pleť. Nijak nevysušuje, prostě jen dělá to co má a možná i něco navíc :) Plné balení 100ml na internetu seženete od 500 Kč. Chystám se na plné balení :)




All About Eyes je skvělý oční krém. V tomto mini balení bylo 7ml a vydrželo mi (nám, společně s maminkou - ahoj mami :)) překvapivě velmi dlouho. Přiznám se, že já zrovna oční krém každý den nepoužívám a poctivěji mažu spíše třeba nohy - paradox, když obličej je vidět mnohem víc.. ale i tak jsem si krém oblíbila. Je lehounký, krásně se vstřebává, dodává kůži vláčnost. Na kruhy, váčky a zatím ani vrásky pod očima netrpím, tak nemůžu moc zhodnotit účinky na to, ale i mamce moc vyhovoval a důkazem toho je plné balení :) Hodně očních krémů, které jsem vyzkoušela byly dost mastné, až voskové (např. Artemis), což mi třeba v zimě nevadilo, ale teď na léto se mi zdá tento úplně ideální.




Na pečující kosmetiku nejsem vůbec odborník, ale snad poznám, když mi něco vyhovuje a kdy ne. A oba tyto výrobky od Clinique mi vyhovují maximálně :)

Celkově mám k pečující kosmetice Clinique kladný vztah, působí na mě čistě, svěže a profesionálně, prostě vše vypadá a je takové, jaké by mělo být :) Doufám, že mě chápete :))

Používáte pravidelně oční krém?? :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

17 komentářů:

  1. Markvitko, prosím Tě - chtěla bych si pořídit Clinique - nemáš tip, kde sehnat nějaké minibaleníčka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli jsi z Prahy :) Já to kupovala v My na Národní, pak jsem viděla ještě v Douglasu na Chodově, to bylo nedávno. A menší balení mají i tady http://www.kosmetika-usa.cz/43-clinique na vyzkoušení ideál :)

      Vymazat
    2. Super :) děkuju moc za tipy :)

      Vymazat
  2. Tak to je krásný post ..nejdřív jsem si myslela, že jsi to fotila někde v zahradě :D Super nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju! :)) Jsem si říkala, že se to k tomu zelenému obalu hodí :D

      Vymazat
  3. Já používám oční krém každý večer, ale mám od Garnier a vůbec mi nepomáhá, takže až ho dopotřebuji, mám v zásobě jeden od L'oreál, tak jsem na něj zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Používám měsíčkový od Alverde a je skvělý. Sice to není žádný vráskožrout, ale já ho používám spíše z preventivních důvodů - skvěle hydratuje. Dokud nebudu potřebovat protivráskovou péči, tak zůstanu věrná tomuhle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já oční krém používám stále a pořád, teď když je teplo si dokonce vystačím jen se sérem. Po Clinique jsem pokukovala, ale stále nevím :), když tak vyzkouším malé balení - taky nakupuju na kosmetika-usa.cz. Peeling vypadá dobře, používám peeling často,ale u mě je nutnost také, aby nevysoušel...teď jsem spokojená s Natura Siberica za velmi slušnou cenu...

    OdpovědětVymazat
  6. Ja používam len oční gél z Oriflame a zatiaľ mi stačí no časom isto prejdem na dáky dobrý krém :)

    Pozývam na Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tiež som mala All about eyes a fakt je fantastický, asi najlepší očný krém aký som kedy mala, aj spolu so sérom z tej istej rady

    OdpovědětVymazat
  8. Pekná recenzia aj fotky. Ja som o svojom the best očnom kréme písala tu: http://danylovelife.blogspot.cz/2013/05/spotrebovane.html

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem s tím peelingem taky moc spokojená, mile mě překvapil!

    OdpovědětVymazat
  10. Ten krém na oči vypadá moc dobře. :) Už sem na něj koukala. :) Asi se mrknu zblízka pořádně když mi dochází ten od Biodermy. :) Jinak super recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oční krém používám ráno i večer, protože mám tendenci se neustále ksichtit a už teď v 21 mám dost mimických vrásek. Teď používám oční krém s divokou růží z Korresu a je dobrý, ale příště budu hledat něco trochu víc zaměřeného na mimické vrásky.

    OdpovědětVymazat
  12. Já se teď "učím" používat oční krém pravidelně sice mi je čerstvých 20, ale myslím že už bych pomalu měla začínat s prevencí :) , jinak pěkná recenze.
    http://mylifebymari.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Mně u Clinique vadí jediné - ta "přirozená" vůně :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. používám oční krém denně, bez něj se ráno probudím s kruhy a napuchnutýma očima. ;)

    OdpovědětVymazat