pondělí 6. května 2013

INGLOT AMC Face and Body Illuminator, kouzelný rozjasňovač

Abych se přiznala, nikdy jsem na rozjasňovače moc nebyla. Přišly mi zbytečné, nevěděla jsem pořádně kam je aplikovat, jaké vybrat a vůbec se mi nechtělo s nimi zdržovat při běžném líčení. To se postupem času pomalu měnilo a já jsem za to moc ráda, protože jsem konečně dospěla k tomu, že dobře zvolený a správně použitý rozjasňovač udělá takové malé kouzlo s celým vaším obličejem :)


Můj nejoblíbenější je jednoznačně Inglot Face and Body Illuminator, tedy tekutý rozjasňovač na obličej a tělo, který mám v nejsvětlejším odstínu 61. Je to krásná perleťově bílá. Takový rozjasňující základ :)


Balení je sice plastové (ve skleněné lahvičce by vypadal přeci jen lépe), ale obal je průhledný a tak hned vidíte, kolik vám produktu ještě zbývá. Navíc je s praktickou pumpičkou, kterou já vždycky ocením! Obsah 15ml/400,-- Kč.


Konzistence je krémovo-tekutá, nanáší se parádně, a to jak štětcem, tak klidně jen vklepáváním prstů. Nejčastěji rozjasňovač dávám nad lícní kosti a pod obočí. Občas ještě do vnitřního koutku oka (tam ale většinou použiji světlý stín) a nad srdíčko horního rtu, to ho má opticky zvětšit.


Rozjasňovač jde moc hezky rozetřít, a to v podstatě až do ztracena, zanechá jen opravdu jemňounký třpyt, takže se ho nemusíte bát. Výdrž je obstojná, na mé zhruba 6 hodin.



Musím říct, že od doby, co ho mám (a není to dlouho!) tak ho používám skoro pokaždé, když se líčím a rozhodně mě to nijak nezdržuje, výsledek - alespoň podle mého pocitu, o který jde - stojí za to!


Použité produkty: Make-up Lancome Teint Miracle; Sypký pudr Yves Rocher; Rozjasňovač a tvářenka Inglot; řasenka Diego Dalla Palma; oční stíny paletka Esteé Lauder; sada na obočí Sleek; rtěnka Benefit


Znovu musím pochválit slečnu make-up artistku v "Inglotí" prodejně na Chodově. Byla strašně milá, poradila,   i ho na mě vyzkoušela a celkově jsem měla z nákupu zase příjemný zážitek :) Je těžké tam nezajít pokaždé, když jdu okolo (cca 4x týdně) :D

Co vy a tekuté rozjasňovače? Který je váš oblíbený?? :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

28 komentářů:

  1. Žádný zatím nemám, ale po přečtení článku mám chuť nějaký zakoupit :D Vypadá to super, líčení ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já měla nejdřív pudrové, ale tenhle je prostě TOP! :))

      Vymazat
  2. Závidím, že máš dobré zkušenosti s Inglot obchodem. Mě tam už dvakrát rozčilily, takže se jim teď vyhýbám obloukem.
    A teď zpátky k věci :-D Já mám tekutý rozjasňovač jen jeden a to High Beam od Benefitu a jsem s ním maximálně spokojená. Taky hodně toužím po tekutém rozjasňovači Illuminator od NARSu, tak snad na něj brzy našetřím.
    P.S. A ještě jeden offtopic, máš na té fotce krásné řasy! Jak velká je to zásluha řasenky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že tam máš špatné zkušenosti, co se ti tam dělo?? :( Já tam narazila zatím pokaždé na jinou prodavačku a všechny super, tak se divím :/
      Ten High Beam mě od vyzkoušení tohohle hodně láká, aspoň pro porovnání, ale přeji jen je ještě o dost dražší a zdá se mi, že tenhle nevypotřebuju ani za deset let, tak se mi to zdá zbytečné :/
      Jee, díky za P.S.! A to jsem si zrovna řikala, že se mi ty řasy dnes vůbec nevyvedly :D řasenka je čím dál tím lepší, jak je víc používaná, asi jak zhoustla, tak to s ní jde mnohem lépe, než na začátku. Dneska ji měla na videu i Péťa Lovely Hair a taky ji chválila :)

      Vymazat
    2. Ale, ty slečny byly hrubé, neprofesionální a velmi znuděné. Navíc opakovaně. Tak jsem si řekla, že v případě nouze si od nich snad něco radši objednám přes internet.
      Ta řasenka vypadá hodně dobře, až budu v létě v Itálii, musím tuhle značku prozkoumat.

      Vymazat
  3. Vypadá to opravdu úžsně, svěže....asi se nechám ispirovat...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. jojo, přesně! taky jsem kouzlo rozjasňovače dlouho podceňovala. tekutý mám od F&F made-up, ale úplně nejradši mám Watt´s up! od benefitu ;-)) tenhle ale vypadá moooc dobře! sluší Ti! :-)
    mujfialovysvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk si na to musí přijít sám viď? :D Kdyby mi to někdo stokrát opakoval, stejně bych tomu nevěřila, dokud bych si to sama na sobě nevyzkoušela :))
      Benefití jsou legendární, musím nad nějakým vážně zauvažovat!

      Vymazat
  5. Rozjasnovačom som zatial neprišla na chut´ ale tebe veľmi pristane!

    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  6. Ten rozjasňovač vypadá nádherně. Takové přirozené, svěží a nenásilné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, jsi celkem snědá, je něco jako rozjasňovač platné i na vyslovených Sněhurkách? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že jo :) Rozjasňovače se dělají v xy odstínech a jejich úkolem je projasnit, a to tím, že odrážejí světlo.I světlá pleť může vypadat unaveně a bez života a tohle by ji mohlo pomoci! :))

      Vymazat
  8. S rozjasňovačem kamarádka nejsem, ale to je asi tím, že jsem světlejší tip než ty a vůbec s ním neumím zacházet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé rozjasňovač! To jsem neměla vidět :D Mám na ně mánii :) Momentálně používám pudrový od Sephory :)
    Vypadá to nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pudrový ze sephory! :) Akorát jsem ho dlouho nepoužila, díky za připomenutí! :))

      Vymazat
  10. neeee, tohle jsem neměla vidět :-D vypadá úžasně

    Zvu tě k sobě na
    Jarní rozmalovací Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá opravdu skvěle! Já mám od Benefitu High beam-ten mooc miluju..pak mám ještě ráda od Catrice pudrový(z jedné limitky)...ale protože rozjasňovače miluju tak brzo koupím další...:D

    OdpovědětVymazat
  12. Dlouho se už chystám na rozjasňovače, ale ještě jsem si žádný nevybrala. Tenhle Tvůj Inglotí vypadá moc dobře a tak by měl podle mě rozjasňovač fungovat nenápadně, ale jasně :)...Moc se mi líbí celý Tvůj make-up, velmi přirozený, jsi kočka..

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to opravdu skvěle, Markét a hlavně tobě to neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Téda na tobě vypadá krásně! :) Připisuji si ho na wishlist, zlákala jsi mě no :( :D

    Giveaway - NARS

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám High Beam a přiznám se, že každý den ho nepoužívám ... ráno většinou tak spěchám, že to fakt nedávám, ale když mám čas tak si s ním vyhraju aplikuji si ho stejně jako ty na ta místa :) Jinak jsem si pořídila i pudrový v Sephoře nedávno a ten je také super ta aplikace už je o něco rychlejší takhle ráno než se patlat s tím tekutým :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já rozjasňovačům moc nefadním, vůbec je neumím používat :D ale sluší ti, to teda jo :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hello there! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very
    good gains. If you know of any please share. Many thanks!


    Also visit my website :: website

    OdpovědětVymazat
  18. pěkný, testnu )),, jinak od nějakého profíka jsem slyšela že se má dávat i nad obočí, od prostředku podél obočí směrem ven, nebo jak bych to řekla..))

    OdpovědětVymazat
  19. No tak tohle je ovšem naprostá dokonalost!!! To si hned musím někam zapsat a až budu mít možnost tak koupím, protože to vypadá hodně dobře, jak na tváře, tak pod obočí, no fakt super a na tobě to vypadá úžasně, je fajn, že jsi si ho koupila. No a musím napsat, ty jsi tak krásná, taková dokonalá žena!:o))

    OdpovědětVymazat
  20. Mám zatím jen jednu zkušenost s rozjasnovačem od Dermacolu...jemný a nenásilný,.ale tento "Inglotí" mě opravdu láká,.přidávám se také k ostatním...velmi ti sluší,.co se Inglotu na Chodově týká,cjodím tam poměrně často a mám jen ty nej zkušenosti,vždy ochota,.také jsem se tam nechala líčit a maximální spokojenost...

    OdpovědětVymazat