středa 22. května 2013

O všem a o ničem


Taky máte občas chuť něco dělat, ale nevíte přesně co? To se mi stalo právě dnes, chtěla jsem napsat něco na blog, ale nechce se mi psát o ničem konkrétním.. vlastně se mi celkově toho moc dneska nechce, ach ty volné dny.. :D

Asi za dva týdny mě čekají opět přijímačky na VŠ, tak se pouštím po přípravném kurzu ještě do samostudia.. teda řeknu vám, po té pauze se mi učit nějak nechce a ani mi to nejde, to bude ještě zajímavé..


Za měsíc a kousek odjíždím na dovču, pak se vrátím na dva dny a jedu zase hned na další, už se nemůžu dočkat! Nějak mi nepřipadá, že by se blížilo léto. Teda já si na počasí stěžovat nebudu, nemám v Praze ráda pařáky, tohle mi naopak vyhovuje.

Minulý týden jsem byla nemocná (nachlazení a k tomu zánět močových cest - tuhle nemoc opravdu nikomu nepřeju, hrůza je  to) takže jsem dřepování do plavek musela o týden posunout. V pondělí jsem už zase pokračovala a dnes mám dřepů před sebou krásných 190.


Ohledně toho - při takovém počtu už se i trochu zapotím, takže se na cvičení rovnou převlékám do cvičícího a rovnou přidám i jiné workouty - což je dle mého to nejlepší, co se mi mohlo stát. Spoléhat jen na dřepy by bylo asi dost naivní! - na břicho, ruce, boky.. břicho jedu dle všem známého videa 8 min abs.

Většinu jste už určitě viděli na jiných blozích, já se moc ráda nechávám inspirovat jinde, sama nerada hledám něco nového :D

Strašně mě tahle černoška baví, jedno z mých nejoblíbenějších cvičení :))

Tahle je zase hrozně blboučká projevem, až je to vlastně taky zábavné :D A jako je to docela makačka, na mé slabé (tlusté!) ruce jako dělané!


Včera jsem si zacvičila i sexy legs workout a jako docela pohoda :))


Chystám se do kina na The Great Gatsby, viděl jste to už někdo? Jak se vám to líbilo??

Kdyby někoho zajímali detaily z běžného dne, tak může mrknout na můj Instagram :)) 

A to je asi pro dnešek vše, nakonec je toho víc než dost :) Já si jdu zacvičit a pak učení! 

Mějte se krásně, papa M.! :))

38 komentářů:

  1. Ten pocit znám :D
    jinak Gatsbyho jsem viděla včera, a byla jsem trošku zklamaná, čekala jsem od toho víc, ale to tak často bývá po přečtení knížky....některé scény se mi zdály strašně kýčovité a přehnané. Ale koukalo se na to hezky, přece jen tam byl Leo a krásné šaty i šperky :D
    Na dnešek mám stejný plán, učení a cvičení :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě počítám s tím, že to bude přehnané, tak uvidíme :D Jojo, na Lea se těším, sice v Titaniku jsem ho nesnášela, ale čím jsem starší, tím ho mám jako herce raději :)) tak jsme na to zvědavá..
      Tak schválně, kdo se toho dnes víc naučí, Markét :D

      Vymazat
  2. Ty jo, jako kdybych ten začátek článku psala já:D
    Taky mě čekají za měsíc příjmačky (na VOŠ zdravotnickou), a nic neumím a taky jedu za měsíc na dovolenou:D Kam nakonec jedeš?:)
    Jinak Cassey mám moc ráda, občas je docela hlučná, ale cvičení s ní mě baví a má dobré nápady (třeba se mi moc líbí ABC Abs workout).
    Film jsem neviděla, láká mě to, ale asi teď nikoho nepřemluvím aby se mnou šel:D
    Super workout na nožky, zkusím!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je zrovna takové období, kdy to má asi hodně lidí stejně :D
      Já si potřebuju dodělat zemědělku, ekonomickou fakultu, měli by mi vše uznat, tak se tam hlavně potřebuju dostat :D Budu držet palce, ať se na tu VOŠku dostaneš!
      Moc díky za tip ABC Abs workout jsem si už přidala do oblíbených a zítra ho zacvičím, Cassey je taková správně střelená, já mám ráda, když při cvičení není nuda :D

      Vymazat
  3. Mně se také nechce učit a to jsem prosím žádnou pauzu neměla :D Zrovna tu sedím nad učebnicí, snažím se ještě něco vstřebat a za půl hoďky vyrážím na zkoušku.
    Jinak já mám cvičení s Cassey hrozně ráda, i když ne vždy mám náladu na její projev. Přítel je na ni v tomhle ohledu alergický :D Ale žádné domácí cvičení mi nevyhovuje a nebaví tolik jako tohle, tudíž zůstávám pilatesu stále věrná. A máš můj obdiv za ty dřepy, já jsem asi hroznej hypochondr, ale dřepy mi vážně nejdou a vždycky u toho umírám, takže je necvičím o:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak snad si zkoušku zvládla!!! Dej pak určitě vědět! :) To je fakt, když se člověk musí učit pořád něco, tak mu to pak už taky neleze do hlavy.. si prostě nevybereš :D
      S přítelem a Cassey se nedivím, kdyby ji viděl ten můj, tak si o mně asi bude myslet, že jsem se zbláznila, že se na ní vydržím dívat :D Ale tak co..
      Dnes už mám odřepováno, ale těším se na zítřejší day off :D

      Vymazat
    2. Měla bych to mít, ale jsem pěkná trubice, takže asi žádný extra výsledek :) Ona Cassey byla na začátku super, ale poslední dobou je dosti afektovaná. Ale tak hodinku denně se to vydržet dá a výsledek je znatelný, takže jsem spokojená :)

      Vymazat
    3. Důležitý je hlavně jestli ok nebo ko :))
      Já se přiznávám, že jsem ji vůbec neznala.. nevím, jestli bych ji chtěla poslouchat každý den, ale když jsou i výsledky, tak super :)

      Vymazat
  4. Super článek! Ty máš tlusté ruce jo? To si zas někdo něco vsugerovává myslím...:o) My ženské jsme věčně nespokojené. Já teď cvičím Jillien Michaels 30 dní, celkem mě to i baví:o) Držím pěstí ať se na školu dostaneš!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, fakt mám :( Nesnáším topy bez rukávů, prostě se za ty ruce stydím, když koukám po okolí, tak mám mnohem tlustší ruce než celkově tlustší holky než jsem já :( Kdyby mi někdo daroval liposukci, tak bych si vybrala paží :D
      Ja JM 30 day shred cvičila a občas si ještě zacvičím, ale moc výsledků jsem bohužel nezaznamenala :(

      Vymazat
    2. Tak to mě mrzí:o) Ale to je jen takový detail, stačí krátké rukávky a nic nemůže jít poznat..a stejně si myslím, že to vnímáš jen ty...no, tak na mě to možná taky nepůjde příliš vidět, ale zas lepší než nic, první cvičení za celý můj život, co mě baví, tak co..

      Vymazat
  5. Taky jsem byla minulý týden nemocná, včera jsem odmaturovala a teď abych se chystala na přijímačky.. achjo.. hodně štěstí tedy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju k matuře ! To je jeden velký krok úspěšně za tebou :) Pak se ti krásně uleví, až budeš i přijatá na VŠ :)) Tobě taky!

      Vymazat
  6. A kam chceš na školu? :) Náhodou je super, že ses zase odhodlala, nevzdávat to! Jsi ještě mladá;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebuji zpět na ČZU, ekonomickou fakultu.. jak jsem psala výš, měli by mi vše uznat, takže si jen dodělám Bc., naštěstí nebudu muset od prváku, to už bych asi nedala :D Každopádně moc děkuju za podporu!

      Vymazat
  7. Kam se vlastně hlásíš? Nějak mi to uniklo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ahá..teď to čtu nade mnou :D

      Vymazat
    2. Dnes zrovna napůl osobní článek :D

      Vymazat
  8. gatsbyho smo nevidela, ale vzhladom an to, ze ide o klasiku tak asi urobim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby člověk nebyl zklamaný, jestli čeká klasiku :)

      Vymazat
  9. Přijímačky určitě zvládneš, budu držet palce! Gatsbyho bych taky chtěla vidět, asi brzy s přítelem budeme muset vyrazit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Mýmu se právě nějak nechce, tak jsem zvědavá, jestli se na něj vůbec dostanu :D

      Vymazat
  10. a kam vyrážíš na dovolenou???:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Bohužel" jen do Chorvatska, ale mám to tam ráda a budu tam s těmi nejlepšími lidmi, tak snad si to užiju jako bych byla na Seychelách :))

      Vymazat
  11. 190 dřepů? Si akorát zničíš kolena... Ale hlavně že budeš sexy do plavek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no dobře, tak ne dřepy, ale squaty, na kolena dávám bacha.. ale možná nebudu ani sexy ani si kolena nezničim, bůh ví :))

      Vymazat
    2. kdyby radši milý anonym zvedl zadek od počítače a šel si zacvičit sám, možná by ho potom tyhle jedovatý kecy přešly ;)

      Vymazat
    3. V pohodě... :)
      Když jsem to viděla prvně, tak to byla moje první výmluva, že si ničit kolena nebudu :D ale světe div se, nebolí mě ani ve snu, stačí vědět, jak cvik provádět :))

      Vymazat
  12. Ty cviceni jsou super moc dekuju za inspiraci, ktera se vzdy hodi (taky neco nerada hledam :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, já právě taky sbírám ty, co někde vidím a co je osvědčené :D

      Vymazat
  13. přeju hodně štěstí u přijímaček a dovolené si určitě taky užiješ! :)

    já cvičím s Jillian a zatím mi to tak vyhovuje. teď jsem to díky maturitě celkem flákala, takže mě dneska třetí den bolí snad všechny svaly :D už jsem zapomněla, jaký to je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, snad se to vše vyvede! :D

      No to si umím představit, po pauze je to vždycky nejhorší, to člověk cítí i svaly, o kterých ani neví, že má :D Mně Jillian bavila, ale čekala jsem větší zázraky :(

      Vymazat
  14. Držím palce na přijímačky! Určitě to hravě zvládneš :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  15. Film se vcera zrovna videla:) Moc krasny pribeh a hlavne ta moda v tom;)

    OdpovědětVymazat
  16. Blogilates i s tou černoškou cvičím moc ráda :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  17. tyjo, tak to cvičení na ruce je masakr. to bych nečekala. super odkazy!!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Náhodou pěkný článek :) Kam se chystáš na dovču? :) A kam na VŠ? :)

    http://shoemaniacr.blogspot.cz

    R.:)

    OdpovědětVymazat
  19. Dobra kardio makacka je aj "Insanity" z produkcie Beachbody, len su to trochu dlhsie workouts [cca 50min] a clovek po nich chyta dych este 10min :) Vyborne na kondicku.
    Paze a ramena su aj moja problemova partia :( Paradoxne na to zabral az "Butt Bible - Upper Body Workout". Ak by sa ti zdalo, ze to nezabera, staci si prilozit viac vahy/vacsie cinky. Butt Bible ma pochopitelne aj najlepsiu seriu cviceni na nohy a zadok.

    OdpovědětVymazat