středa 15. května 2013

Otázka dne - Kam na dovolenou?

Okolo mě se začíná pomalu plánovat dovolená, kdo kam letos pojede, vybrat vhodný termín, sehnat plavky!, jet k moři nebo třeba do USA, plácnout sebou na pláži nebo objevovat každý  den jiná místa.. Několik mých známých už u moře dokonce byli nebo tam momentálně jsou, prostě dovolené se blíží, zaplaťpánbůh! :D

Máte už letos dovolenou vybranou? Kam se letos chystáte? Jezdíte často na stejná místa nebo rádi pokaždé navštěvujete jiné země, přírodu, kulturu..?

Tahle fotka je z resortu na Maledivách.. joo to by byl ráj.. aspoň na pár dní! :D

Pochlubte se, co máte letos v plánu, třeba tím někoho inspirujete! :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

15 komentářů:

  1. Jezdime s pritelem k mori. Plaz,more,teplo,proste parada. Ale nelezime jen na plazi,vzdy i nejaky vylet apod. Letos bohuzel ale dovca asi nebude. A jinak vzdy jinam,rozhodne ne kazdy rok na stejny misto:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já letošní léto bude asi jen pracovat, ale snad na podzim si to vynahradím, protože chceme cestovat po USA :) Ale vůbec bych se nezlobila, kdyby mě někdo v létě pozval někam na dovolenou k moři :)

    OdpovědětVymazat
  3. My to máme jasné - 21.6 odjíždíme s rodiči do Itálie:) Naše milovaná klasika poloostrov Gargano, Vieste:)
    Toto je opravdu krásné letovisko, moc, moc doporučuji, jezdíme tam každý rok:)
    Mám ráda, když je v letovisku i nějaká historie, staré město, úplně nesnáším ty uměle vytvořené placky jen s apartmánama:/

    OdpovědětVymazat
  4. My vyrážíme na Mallorku za kamarády, koupat se, ale i jezdit po památkách a tak různě

    OdpovědětVymazat
  5. My vyrážíme do Francie do Alp. Byli jsme na tom samém místě už vloni, ale spoustu jsme toho nestihli, protože nám z ničeho nic najednou v srpnu napadnul sníh, na což jsme tam neměli oblečení :) Tak to zkusíme letos znova.

    OdpovědětVymazat
  6. Já k létu potřebuju moře, ale asi až koncem srpna :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já potřebuju už vypnout tenhle rok, takže za týden jedu do Turecka ...byla jsem na hodně místech v Evropě i Africe ale nejvíc se mi líbí asi v Egyptě...ráda ležím, relaxuju a piju drinky hihi ale ted už se chystám i na nějaké ty památky :) Maledivy jsou super ..mě to zase táhne na Dominikánskou republiku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Maledivy bych navštívila hned,fotka vážně jako ráj :).
    My každé léto s mým přítelem a přáteli už tradičně vyrážíme na Sardinii, můžu vřele doporučit :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. S přítelem uvažujeme nad Kanárama (opět), Madeirou, Portugalskem a nebo pokud budem kupovat byt tak asi pojedeme jen na vodu :-D

    OdpovědětVymazat
  10. letos v červnu jedu s rodinou prave do USA, do města Fort Lauderdale, a pak s kamoškama do Recka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych chtěla stopem do Albánie a Makedonie, snad to vyjde.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi žádné moře, nevím, přítel má nabitou práci, já budu jen o brigádě. :(

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám zatím naplánovaný Egypt, ale určitě chci cestovat co nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  14. Snažíme se každý rok o jiný druh zážitku. Jednou moře, podruhé poznávací zájezd do velkoměsta, pak zase třeba lázně, na vlastní pěst do jiného velkoměsta. Tento rok jsme byli ve Vídni (on our own) a v létě jedeme k moři do Španělska s tím, že na jeden den se zajedeme podívat do Barcelony (potřetí).

    OdpovědětVymazat