pondělí 27. května 2013

Představení novinek INGLOT!

Že sen se občas stane skutečností, jsem se měla možnost přesvědčit sama; na vlastní kůži (pleť). Stalo se tak během jednoho krásného dne, kdy jsem byla pozvaná do prodejny INGLOT v Centru Chodov na představení novinek. Těšila jsem se jako dítě na Ježíška, protože zatím každá moje návštěva v Inglotu byl příjemný zážitek a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Ještě jednou moc děkuji!!! :)

Měla jsem štěstí, že jsem byla na "předváděčce" sama, a tak mi make-up artistka a školitelka v jednom, Báramohla vše předvést v akci na mně samotné. Ideální způsob, jak si na vše udělat přesný obrázek, tedy vlastní zkušenost. 



A tak když bylo vše připravené a já následně odlíčená, tak se šlo na věc. :)



AMC Mousse Foundation neboli pěnový make-up je první novinka, která mi byla představena. Nevím jak vy, ale já při zaslechnutí slovního spojení pěnový make-up začnu být skeptická. Ovšem tentokrát jsem se pokusila dát předsudky stranou a udělala jsem dobře. Tahle novinka obsahuje složky, které absorbují maz a speciální pigmenty udělají z vaší pleti to nejhebčí  /na světě/ na dotek i na pohled :)) Musím říct, že jsem opravdu měla tendenci si na tvář poté neustále sahat a hladit ji, ačkoli to může znít úchylně a nehygienicky :)) Make-up se krásně roztírá, jde to štětcem i prsty a výsledek není absolutně "maskoidní", není na pleti vidět žádný nános, jen přirozeně sjednocená krásná hebká a matná pleť. Krycí efekt je spíše nízký, což by mohlo někomu vadit a nebude to pro něj dostatečné, já to ale v létě naopak ocením. Obsah 11 g je za cenu 350,-- Kč, na výběr 7 odstínů.


Další novinkou a taky další logicky na řadě je Mattifying Loose/Pressed Powder 3S - matující pudr. Jedná se o pudr, který je vytvořen s pomocí nejnovější kosmetické vědy a technologie, kterou vynalezli přímo v INGLOTu :) Pudr je bez jakéhokoliv oleje, tudíž opravdu perfektně matuje -3S jako StageSportStudio, kdy by vám měl matující efekt vydržet třeba i během paření v klubu :)) Zároveň vám ho stačí použít 5x méně než pudru běžného - to jsem si ověřila na vlastní kůži, přebytek poté začne opadávat. Je nutné ho nanášet štětcem, rozhodně ne houbičkou, jak jsem byla poučena :) Matný vzhled pleti vydrží opravdu dlouho, já ještě po čtyřech hodinách měla pleť jako po nalíčení, jeho výdrž mě vážně mile překvapila. K dostání je ve třech odstínech (transparentní bílý, s podtónem do žluta a neutrální béžový) a zároveň ve třech balení - velké se sypkým pudrem cena 990,-- Kč, ale dle mého vám vydrží přes rok, poté malé, opět sypký pudr, za cenu 440,-- Kč a střední presovaný za 530,-- Kč, pro který se ještě chystám, neboť zrovna nebyl k dostání :)


Zpětně mě mrzí, že jsem nevyfotila detailněji novinku č. 3, a to Sparkling Dust - třpytící se prach :) Nádhera, pro někoho, kdo miluje vše třpytivé jako já. Odstín je jen jeden, ale je velmi univerzální. Je třpytivý jako glitry, ale drží jako pigmenty. Když mi ho Bára nanesla doprostřed očních víček přes mé nudné líčení do hněda, hned oči vypadaly mnohem lépe a krásně prozářeně. Můžete ho použít na dekolt, přimíchat do tělového mléka a natřít si tím např. nohy..  fantazii se meze nekladou a já přemýšlím, že než odjedu k moři, tak si pro něj ještě skočím. Za 350,-- Kč je ho totiž opravdu hodně a hlavně, vypadá skvěle! :)


Když přede mne Bára položila i paletku rtěnek ve všemožných a neuvěřitelně zářivých odstínech, jaké si jen dovedete představit, trochu jsem se lekla. Já a extrémně výrazné rtěnky jsme se nikdy nesetkaly a měla jsem z toho strach. Představa, že budu odcházet se zelenými rty mě nijak nelákala.. naštěstí se nic takového nekonalo. :) Tyto rtěnky Colour Play jsou určené do Freedom Systemu a jak už tušíte, jsou barvami určené spíše pro profesionály, než na běžné denní líčení. Nicméně neonově růžovou rtěnku jsem nakonec na rtech měla. Byl to pro mě nezvyk, a to velký. Ale líbilo se mi to čím dál tím víc! Je to asi opravdu jen o zvyku a měla bych se toho přestat tak bát :) Že jsou tyto rtěnky dokonale pigmentované mi bylo jasné, ale že budou na rtech tak příjemné mě překvapilo, vůbec nevysušují! Zároveň výdrž byla ohromující, i po 4 hodinách jsem měla rty stále hezky nalíčené, což jsem u tak výrazné barvy nečekala. Cena tohoto refilu se rtěnkou je 150,- Kč, takže kdyby chtěl někdo rtěnky třeba na focení, tak tady je tip :))


Nadšená cestou domů :)) Rtěnka je z horního obrázku ta růžová uprostřed :)

Tenhle obchod je kosmetický ráj. Proto si nemůžu odpustit nepřidat ještě pár fotek té nádhery..





A že bych odešla s prázdnou? No way! Tady ještě jednou musím poděkovat Inglotu, můžete se těšit na samostatné recenze dalších produktů :))


Budu moc ráda, když mi napíšete, co z novinek vás zaujalo nejvíce?? :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

34 komentářů:

  1. Markvitko, super! Vizážistka tě opravdu krásně nalíčila - občas když vidím jaké jim udělají v obchodě líčení, tak se mi ani nechce věřit, že to dělala profesionálka. Tady fakt smekám a ta růžová rtěnka ti náramně sedne! :) Já se dřív (tak cca 2 roky zpět) taky strašně bála výrazných odstínů na rtech, ale od té doby, co jsem objevila "tužky na rty" od Revlonu, mám pusu klidně tmavě fialovou/do vínova a cítím se skvěle :D

    Obecně ale Inglot miluji, tím, že ho nemáme v Brně tak se do něj dostávám málokdy, ale jezdím zase pořád do Polska, tak se to nějak vyváží a tak pár výrobků taky mám. Jejich pudr si nemůžu vynachválit, je fakt bezchybný /a to i cenově/. Celkově se mi i líbí, že tam člověku prodavačky pomůžou a není to třeba jak v Sephoře kde se na tebe většinou koukají zpatra :D

    No a už budu končit, trochu jsem se rozepsala :D Ale jakmile je řeč o Inglotu tak já prostě musím! :D
    Jo a ještě jsem ti moc chtěla pochválit blog, chodím sem už sice dlouho, ale mám to tu pořád radši a radši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tak milý a vyčerpávající komentář! :)) Moc se mi líbil i odstín tvářenky, který vizážistka vybrala, nakonec se k těm rtům krásně hodil :)
      Díky za tip na ten Revlon, já se po něm na netu mrknu, možná bych to mohla vyzkoušet, když si to chválíš :D

      Když koukneš na ty moje fotky - liší se nějak prodejny u nás a v Polsku? To je asi tak jediný důvod, proč bych do Polska jela, ale já to nemám zrovna blízko, tak ještě že tu prodejnu tady v Praze máme :))

      Já si Inglot zamilovávám čím dál tím víc, zanedlouho z něj tutově bude má nejoblíbenější značka :D

      A moooc děkuju za pochvalu, to mě hrozně těší!! Víš, že já na tvůj taky chodím ráda ;))

      Vymazat
  2. achiach.. :) já z těch fotek z Inglotu vždycky úplně umírám.. tolik nádherných barviček a věcí takhle pohromadě.. že já tam snad taky budu muset jednou zavítat, i kdyby se jen pokochat:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti určitě moc doporučuju, je to nádhera vidět to takhle pohromadě na vlastní oči :D

      Vymazat
  3. Teeda, nalíčení já vážně super! Hned jak budu v Praze, musím se tam zajít podívat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To stopro zajdi a dej pak vědět, jak se ti tam líbilo! :)

      Vymazat
  4. Líčení Ti velice sluší, já jsem téhle značce nějak nepřišla na chuť, ale mě obecně dlouho trvá než se mi začně něco líbit. Třeba k takové Biodermě jsem hledala cestu fakt dlouho, nyní na ní nedám dopustit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já se zrovna do Inglotu zamilovala hned po první návštěvě, kdy jsem opravdu nevěděla co dřív :) K Biodermě jsem zatím ještě nedospěla já, já raději LRP :))

      Vymazat
  5. Exkurze do obchodu Inglot se mi moc líbí - hlavně z těch stojanů plných odstínů rtěnek a laků na nehty mi až oči přecházejí :-D. Určitě budu muset něco pořídit. Máš třeba zkušenosti z jejich stíny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu, ještě že dokáží poradit, jaký odstín je ten nej, zrovna u těch rtěnek bych asi byla sama trochu ztracená :D
      Stínů mám zatím jen pár, ale jsou vážně super, tady jsem s nimi tvořila i jedno bláznivé líčení, tak zkus mrknout http://markvitkysvet.blogspot.cz/2012/06/inglot-v-akci.html :))

      Vymazat
  6. Takové líčení ti moc sluší. Já bohužel s Inglot dobrou zkušenost nemám, ale už začínám sbírat odvahu, abych se tam šla podívat znova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě fakt mrzí, já tam byla zatím cca 5x a vždy v naprosté pohodě. Snad budeš příště spokojená, jestli se k tomu odhodláš, byla by to škoda Inglot zavrhnout, myslím, že tam mají za dobré ceny fakt supr věcičky :)

      Vymazat
  7. Ja miluji jejich stiny, ale malokdy se mi postesti, ze bych tam narazila na prijemnou obsluhu. Parkrat jsem odtamtud radsi odesla s prazdnou, kdyz jsem potrebovala s necim poradit a nikdo si me nevsimal nebo mi rekli neco ve stylu " to musite vedet vy co si chcete koupit za stiny ". A kdyz tam clovek prijde s cislama, tak ty stiny nejsou oznacene, takze je to prd platny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi čísly máš pravdu, to je docela pitomý, ale zase když už tam člověk je, tak si nejlépe vybere podle toho co vidí :) Je fakt, že stíny mají fakt super, asi píšu na seznam přání ještě další paletku s nimi :))

      Vymazat
  8. Ty jsi kočka. :) Já jsem s Inglotem ještě neměla tu čest. Ráda bych zkusila nějaký z laků na nehty, ty barvy.. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky zlatí :-* U těch laků je super, že má člověk na výběr od krémových, s jemným shimmerem až po perleťovky,a to skoro od každého odstínu, takže si asi vybere fakt každý :))

      Vymazat
  9. Kráska! A ta rtěnka ti náhodou moc sekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Nakonec se mi i líbila :D

      Vymazat
  10. Ta barva tě úplně rozsvítila! Hezounká:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si pak ve výsledku přesně říkala taky, že to člověka úplně oživí! :)) Děkuji!

      Vymazat
  11. To je vážně ráj :) Mě zaujal hrozně moc ten pěnový make-up. Kdysi jsem měla jeden od Rimmelu a ten byl fajn a myslím že tohle bude více než fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude na něj samostatná recenze spolu s detailnějšíma fotkama :) za ty peníze se mi zdá supr i když je dost malinký :)

      Vymazat
  12. To vypadá super, fakt paráda a hezky tě slečna nalíčila. Škoda, že já mám Inglot daleko:O( Mají moc pěkné barvy, odstíny a ty třpytky na oči, to věřím, že muselo vypadat suprově!:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě by se tam určitě líbilo :) Vzhledem k tomu, že používáš i jiné stíny než hnědé a šedé jako po většinu dní já, tak by sis určitě vybrala :))

      Vymazat
  13. Juu tak to ti závidím, taká inglot péče by sa páčila aj mne:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No komu by se to taky nelíbilo, že :))

      Vymazat
  14. Teda ta barva na rty je super, fakt ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Hodně mi připomíná tu Hot Magentu MeMeMe co teď byla v LB :)

      Vymazat
  15. Snad se do Inglot také jednou dostanu :) Vypadá to úžasně. A kosmetička odvedla skvělou práci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Určitě to stojí za to, až budeš v Praze tak neváhej :))

      Vymazat
  16. Jůůů, to je ale barev! Úplně mě to inspiruje k tomu něco namalovat :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo kdybych uměla malovat, tak by mě to možná taky inspirovalo :D

      Vymazat