pátek 17. května 2013

Zhodnocení - Dubnový Ladybox aneb pro každého něco


Rovnou k věci! Růžová krabička super, líbí se mi změna! Vždycky jsem napnutá co uvidím po odklopení víčka, zatím pokaždé se mi podařilo odolat a nemrknout na blogy, kde holky rychle stihnout vše nafotit, takže jsem opravdu překvapená :)
Sprchový gel Anatomicals jsem v Ladyboxu našla ráda. Když je LB začal prodávat ve svém eshopu, tak jsem na něj koukala a říkala si, že bych nějaký vyzkoušela, takže to bylo fajn zjištění, že je obsahem dubnové krabičky :) Obrázek koaly, je rozkošný, takový milý detail. A nápis I should be so mucky (mucky, mucky, mucky) rozesmál :)) Jak hodnotit účinky sprcháče.. no snad jen že už nejsem tak mucky :)))



Šampon a kondicionér Kiss my Face s nádhernou citrusovou vůní. Ta se mi fakt líbí, stejně jako supr lahvičky, do kterých budu přelévat můj šampon na cesty, mají totiž bezva velikost. Obojí jsem už použila asi třikrát a nepřijde mi, že by šampon extra málo pěnil, jako se všude píše.. takový Redken na barvené vlasy pění snad ještě míň.. Vlasy jsou obzvlášť po balzámu krásně hebké a lesklé, to se fakt povedlo :)


Krém proti celulitidě od Eveline, je dokonce 4D! :D Musím říct, že kosmetiku Eveline, jsem si díky Ladyboxu oblíbila. Krém na poprsí i tohle je prostě fakt příjemné. Tenhle krém do sprchy je spíš takový trochu peeling, každopádně když se s ním ve sprše budete masírovat, pokožka se prokrví, a o to zřejmě jde :) Já mám všechny tyhle mazátka a peelingy ráda. Zatím používám týden, balení je docela velké, takže ještě mi chvilku vydrží.. no a jestli budou i výsledky, to bude + :)


Krém Swisso Logical, který je vlastně od firmy Zepter.. no to je asi tak jediná věc, kterou bych tam mít nemusela. Slyšely jste někdy někoho říct - mám nejoblíbenější krém od Zepteru? :D K malému vzorečku jsem se zatím ještě nedostala.. tak ho nechci hanit předem, ale stejně vím, že si ho nikdy nekoupím v plném balení, pro mě zbytečný kousek.


No a to nejlepší nakonec, že.. rtěnka MeMeMe!!! Dostala jsem ten výrazný odstín Elektra. A ten je jako fakt hodně výrazný.. extra výrazný! Ještě co se odstínu týká.. nic tak výrazného jsem na sobě na obličeji ještě neměla! Ale rtěnka mě strašně překvapila svou krémovostí, tím, jak se nádherně nanášela, jak držela i po jídle a jak absolutně nevysušovala rty. Ale ne, venku mě s ní nepotkáte. Myslím, že bych ji smyla ještě ve výtahu a přes práh domu s ní asi nikdy nevyjdu.. ale jdou s ní vytvořit krásné ombré lips, můžete se těšit na článek :))


Jako víte co, ten pocit, když to rozbalujete.. a nevíte co tam bude.. a pak zjistíte, že se vám většina věcí líbí.. a že většinu i upotřebíte.. to je k nezaplacení :)) Ladybox 4ever :D

Mějte se krásně, papa M.! :))

9 komentářů:

  1. Taky jsem s tímto Ladyboxem spokojená:)Věci od Anatomicals se mi moc líbí, můj sprcháč voní jako cola:D
    Šampon na první šamponování nepěnil, ale podruhé už krásně, ale nechala jsem si obojí u přítele.
    Co se týče krému a gelu proti celulitidě, to si nechala mamka o Ladybox se dělíme a je taky se vším strašně moc spokojená:)
    A rtěnka je skvělá, má super výdrž, jen mám raději světlejší no:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte s mamkou super, že se podělíte! My vlastně taky, ale ne plánovaně, jako že když dám sprcháč do koupelny, tak ho určitě používá taky :D

      Vymazat
  2. jsem netušila že Zepter vyrábí kosmetiku,, ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://shop.zepter.cz/ :) Krásně to shrnula Moora, která psala - doufám, že až se tím natřu, tak se ze mě nestane hrnec :D Velmi vtipné a trefné :)
      Já o tom někdy už slyšela, ale to bylo tak vše :))

      Vymazat
  3. Tenhle box se moc povedl a vyuziju vse. Mam ten samy odstin rtenky a je bombova. Vyzkousela jsem ji jednou,ale jelikoz jsem mela vyraznejsi i oci,tak nez jsem odesla,sla dolu:D Priste tedy bez oci,aby to nebylo moc. A peeling,miluju ho.

    OdpovědětVymazat
  4. Anatomicals vypadá fakt božsky! Já snad na ten jejich eshop taky mrknu a něco si tam pořídím :D Krabičky totiž neodebírám /mám pocit, že bych to všechno nikdy nevyužila/, ale tohle mě fakt nadchlo!
    Rtěnka vypadá taky moc hezky, ja na to Mememe koukala už u Plum, ale mám tak strašně moc oblíbené ty "tužky" z Revlonu na rty, že už ani nezkouším nic jiného a dokupuji jen nové odstíny :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se ten obsah líbí a skoro všechno bych využila:)

    OdpovědětVymazat
  6. mne vsetky tieto boxy pridu ako "macka vo vreci"

    OdpovědětVymazat