úterý 25. června 2013

Můj první lepší make-up -> Zázračný Lancome Teint Miracle

Připadá mi, že bych se měla docela stydět. Make-upy jsem vždycky lovila ve vodách drogerií a byla často zklamaná..  kdybych si ušetřila peníze za tohle nekonečné testování, které jen málokdy dopadlo uspokojivě, mohla jsem se už dávno radovat z make-upu jako je třeba tenhle Lancome. Asi jsem k tomu prostě musela dospět, což se naštěstí stalo :)

Lancome Teint Miracle je na trhu už hooodně dlouho, možná právě proto jsem v něj měla důvěru, a tak padl výběr na tohohle fešáka. Mám odstín 03 Beige Diaphane, který je na mě teď už po lehkém opálení bohužel světlejší, než by měl být.


Nemůžu nezačít u obalu. Make-up koupíte ve stříbrné papírové krabičce, která hned dává vědět, že se nejedná o žádný make-up z drogérky, a tak máte hezký pocit hned od začátku. Samotný obal je skleněný s plastovým průhledným víčkem a pumpičkou, která dávkuje i menší než malé množství, značka ideál! Obsah klasických 30ml.



A teď k samotnému obsahu. Teint Miracle je pro mě doslova takový malý zázrak. Rovnou říkám, že já jsem lepší make-up neměla a ať se jdou všechny Lorealy, Dermacoly, i mnou oblíbený Rimmel Wake Me Up, podívat, jak to má vypadat. Make-up je docela dost tekutý, skvěle se roztírá a hezky se do pleti zapracuje. Dá se solidně vrstvit a stejně neudělá na obličeji masku. Krytí, které vás bude určitě zajímat, je možná maličko méně než střední, ale s vrstvením středního krytí dosáhnete v pohodě, jednoduše řečeno na drobné nedostatky hravě stačí. Co je pro mě důležité, tak nezalézá do vrásek ani pórů, naopak vypadá pleť krásně sametově a zdravě prozářeně. Pro ty, co milují matný vzhled tohle asi nebude úplně to pravé, stejně třeba jako již zmiňovaný Rimmel Wake Me Up. Mně se ale tyhle rozjasňující make-upy moc líbí a vyhovují mi :) 


Ještě musím zmínit parfemaci, která mi nevadí, ale upozorňuji, že je dost silná, takže někomu by se možná líbit nemusela. SPF 15 je lepší než nic. A výdrž? To je asi jedna z předností, které oproti drogérkovým make-upům má, prostě vydrží na pleti mnohem déle, nijak se neslévá ani nevytrácí. Po dni v práci vypadá pořád stejně dobře jako ráno, což je přesně to, co jsem chtěla.


Jak vidíte, já jsem nadšená. Možná jsem nadšená až moc, možná je všechno tohle u dražších make-upů běžné, ale mně jde o to, že oproti drogérkovému vidím velký rozdíl v kvalitě a za to mi ty peníze určitě stojí :) Nemůžu ale slíbit, že si tenhle hned koupím znovu. Proč? Protože jestli je většina dražších make-upů minimálně stejně tak dobrá,  je škoda zůstat u jednoho! :))

Máte zkušenosti s make-upy Lancome?? Make-up v akci bude zanedlouho v postu s líčením! 

Mějte se krásně, pa M.! :))

29 komentářů:

  1. Je to prijemny make up, ale na moju plet pouzitelny len v zime, v lete je za par hodin fuc. Od znacky Lancome mam este dobre skusenosti s Teint Idole Ultra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten TEint Idole Ultra jsem taky koukala, tak třeba bude druhý na řadě :))

      Vymazat
  2. Mmmm, to zní moc hezky :) Už jsem na něj pár kladných recenzí četla. Ale kdybych si kupovala nějaký dražší, asi bych sáhla po nějakém víc krycím, protože bych ho asi používala jen občas na nějaké významější dny :D Prostě když už, tak už! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě nenapadlo takováhle taktika :D Ale má to svou logiku :) I když já tenhle kupovala na každodenní nošení, tak bych se ve vysoce krycím asi tolik necítila :))

      Vymazat
  3. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím, tak třeba u mě najdeš tip kam se vydat a snad i nějakou radu, kde jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Tento mám ve vzorečku, ale je na mě moc tmavý:-( ale měla js na obličeji správný odstín, když jsem se nechávala líčit na Lancome akci a byl boží. Až na něj bidu mít, jdu do něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky vždycky mrzí, když mám ve vzorečku supr make-up, který mi ale odstínem nesedí, takže je k ničemu :(

      Vymazat
    2. No právě. Já mam dokonce dva vzorky od Lancome, ale oba neskutečně tmavé. Holt doufám že bude pořádné léto, abych si opálila obličej a mohly ty dva vzorky pořádně vyzkoušet :D

      Vymazat
    3. Takže někdy začátkem září budeš moct teprve testovat jo? :D Snad to léto vůbec bude!!

      Vymazat
  5. přesně tohle si říkám taky, obvykle kupuji 150produktů v drogérce, které jsou, jak později zjistím, nic moc nebo průměr a pak koupím něco drahého a jsem z toho na větvi, že jsem to nekoupila už dřív. věřím, že z makeupu Lancome máš radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel u spousty věcí tomu tak opravdu je :D Jako třeba lesk na rty je mi asi jedno, jestli budu mít Essence nebo Bobbi Brown, ale u těchto věcí, které jsou tak nějak víc na očích je asi fakt lepší investovat :))

      Vymazat
  6. Jeden z tých lepších high end makeupov, ale rovnako ako lučiak ho môžem používať iba v zime. Môj najobľúbenejší (aj na leto, ak musím kryť, dokonca aj do vody) je Shiseido Sun Protection Liquid Foundation.Tiež mám rada Chanel Vitalumiere Aqua.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spolu s Dashulkou jste mě na Chanel Vitalumiere Aqua nalákaly :) Budu mít svátek teď v červenci, tak že bych si udělala radost?
      O Shiseidu nějak nemám vůbec přehled, ani značku jako takovou znám jen podle názvu a jinak ne.. je toho tolik, co bych ještě chtěla vyzkoušet a prozkoumat!

      Vymazat
  7. dražší make-upy mě také lákají, ale bojím se, abych nebyla naopak zklamaná a pak si nevyčítala vyhozené peníze. momentálně mám BB od Vichy a s tím jsem spokojená moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je důležité si najít to, s čím budeš ty sama spokojená! :) Já byla moc spokojená i s make-upem od Inglotu. Ale tohle je prostě pořád něco víc, možná napůl jen v mé hlavě, ale to neva :D

      Vymazat
  8. Pokud ti vyhovuje tento, urcite zkus Vitalumiere Aqua, nebo klasickej Vitalumiere....jinak tento jsem měla (resp. mamka) a myslím, že je fakt fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem koukala na recenzi, kterou jsi psala na tyhle make-upy někdy 2011, to je doba viď? :)) Máš to tam krásně shrnuté. Na léto by byl teda určitě lepší ten Aqua.. Každopádně ti moc děkuju za tip, určitě si půjdu aspoň pro vzoreček. Nikdy by mě snad ani nenapadlo, že já budu mít make-up Chanel, ale třeba k tomu taky jednou dojde :D Hlavně že člověk za ty peníze dostane víc než jen hezkej obal se známým logem, ale opravdu supr make-up, ze kterého bude mít radost, když se s ním bude líčit :))

      Vymazat
  9. Jinak stojím si za tím, že dražší makeupy se rozhodně vyplatí, při prvním nanesení to sice tolik nepoznáte, ale už asi dva z drogerky, co jsem měla, se po opravdu pár hodinách (třeba i po dvou) z obličeje doslova vytratí...a to jako nemám žádnou extrémně mastnou pleť, klasika normální/smíšená...

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá hezky, ale musím se přiznat, že právě make-upy z té vyšší cenové kategorie vůbec nemám nějak touhu vyhledávat. Takže jsem vlastně asi žádný ani nikdy nezkoušela. Třeba to přijde asi taky časem, uvidím :) Jinak já osobně jsem spíš ujetá na dražší rtěnky :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rtěnky naprosto chápu. Já si jako první nejdražší věc pořídila YSL Rouge Volupté, protože jsem z toho obalu byla v sedmém nebi :)) Akorát já rtěnky málo nosím a hodně kupuju, takže se docela už držím :) Zatímco ty je určitě unosíš, tak je to v pořádku, každá máme něco :D

      Vymazat
  11. Já mám Teint Idole Ultra 24 H a je hodně dobrý a hlavně vydrží šíleně dlouho. Jen jen na mě bohužel i nejsvětlejší odstín i v létě prostě moc tmavý:(

    OdpovědětVymazat
  12. Já měla kdysi vzorek a byl fakt úžasný taková lehký, krásně se vsákl do pleti, sice nevím, jaké jsou drogérkové, protože makeup nepoužívám, ale tohle bylo fakt moc příjemné, super kup!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Perfektní recenze, už jsem si ho několikrát chtěla pořídit, měla jsem kdysi vzorek a přišel mi fajn tak na léto...Říkáš, že má dobrou výdrž, rozjasňující efekt taky můžu, takže jak ho někde objevím na netu za rozumnou cenu, koupím si ho. Jen nevím jak s odstíny, budu muset vyzkoušet v Olympii ve Fannu.

    OdpovědětVymazat
  14. Tenhle jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. ja ho pouzivam uz asi dva roky a jiny nechci!je to fakt nejlepsi make up:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  16. Už jsem nad ním několikrát uvažovala, ale vždycky ho předběhl nějaký jiný.:D Ten rozjasňující efekt je ale přesně to, co se mi líbí.:) Těším se, až ho ukážeš v akci!;)

    OdpovědětVymazat
  17. Já si zase myslím, že je to škoda peněz. Mám pořádný pudr a ten mi podklad udrží kde má od sedmi od rána do půl deváté do večera a pleť mám matnou (mám teď Wake me up od Rimmelu), takže tvrdím, že to je v pudru. Jinak má ksichtík spíš podrážděný, takže má sklony k lesklým partiím hlavně na čele. Jinak každý si se svou výplatou může dělat co chce:-)

    OdpovědětVymazat
  18. ja som mala tento, mal len jednu chybu, som bledula, takze aj ten najbledsi nebol az tak odtienom vhodny pre mna..:/

    OdpovědětVymazat
  19. Nejsem si teď 100% jistá, ale myslím, že jsem ho měla jako vzoreček a byla jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat