pátek 21. června 2013

Must Have (oblečení na dovču)

Must Have (oblečení na dovču)

Tenhle seznam není žádný wishlist. To je prostě něco, co nutně potřebuju během následujícího týdne sehnat!

Sandálky na klínku už mám vyhlídnuté, a to buď CCC nebo Aldo. Zatím jsem ani jedny nezkoušela, takže se uvidí hlavně podle pohodlnosti :)
Tílka, tílka, tílka.. já vím, je jich všude mraky.. ale nechci takové, které se mi hned vytahá nebo rozpárá nebo co já vím.. nevíte, kde sehnat aspoň trochu kvalitní tílka?? Zase se mi za ně nechce dávat přes 500, když bych si ráda pořídila třeba 3 najednou, takže trochu problém :)
Černo-zlaté psaníčko, aby  se mi hodilo ke všemu. Nějak mám problém v našich obchodech narazit vůbec celkově na hezká psaníčka, tak uvidíme, kdyžtak si budu muset vystačit s tím, co mám.
Zlaté výrazné náušnice - dala bych si facku za to, jak jsem vybíravá. Všude je téhle bižu mraky, ale nikde nic podle mých představ.. ale nebojte, já vždycky nakonec něco vyberu ;)
A letní šaty.. chtěla bych asi spíš nějaké světlé, ale hlavně aby ten materiál byl příjemný! I když nejdůležitější je pro mě stejně střih, to je důvod, proč jsem si zatím žádné letos nekoupila (zato sukně mám nové 3 :))..

Moc už toho není, co myslíte? :) Jestli máte tipy, kde cokoliv ze seznamu pořídit, tak šup sem s tím :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

12 komentářů:

  1. Moc hezkééé. Brala bych všechno! :) a jinak myslím, že dobré tílka jsou v H&M :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snad podobné kousky najdu i v normálních obchodech :D

      Vymazat
  2. Ahoj Markvitko, jak ti vlastně dopadly přijímačky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, naštěstí dobře, jsem oficiálně přijatá (zpět) :)) Takže mi už nic nebrání si tu školu snad konečně dodělat :) Děkuji za optání! :))

      Vymazat
  3. Tílka jsem si oblíbila v Zara, jsou kvalitní a příjemné. V orsay jsem si koupila nedávno a jsou na něm samé dírky a rozpadá se :/ Kvalita opravdu nulová :/

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky za tip, v Zaře jsem nikdy na tílka nekoukala.. a do Orsay teda radši ani chodit nebudu! :)

      Vymazat
  4. Nejlepší tílka překvapivě v C&A - za úsměvných 98 Kč. Lehce prodloužená délka, dobrý střih - dělají mi super postavu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si koupila nejlepší tílko v Takku, je to sice rok zpět, ale nevytahalo se mi doteď :)

    OdpovědětVymazat
  6. já ti celkově můžu doporučit zajít do PImkie! jednak tam mají skvělá tílka ani ne za 200 - všechny možné střihy, všechny možné barvy (teď i hodně oblíbené neonky, pastelové...) a hlavně opravdu vydrží! já si tam kupuju tyto - http://www.pimkie.fr/t-shirts-femme/tops-debardeurs/debardeur-blanc/900A09/p67267.html, nosím je vážně, vážně hodně a žádné vytahání nic :)
    mají tam i krásné šaty (z lehkého, příjemného materiálu, zajímavé potisky, střihy...), sice krapet dražší (nad 500 určitě), ale tento rok to byl jediný obchod, kde jsem si byla schopná vybrat. no a ty šperky tam seženeš taky! :D momentálně mají výprodeje, tak třeba za 60,- nebo 90,- korun nanejvýš :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám nejradši tílka z veromody, i trička, dobrá kvalita, doporučuju!

    OdpovědětVymazat
  8. Doooost dobré kousky, škoda, že nevíš odkud jsou přesně ty náušnice, co na fotce, ty jsou úžasný:))

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se přikláním k Basic tílkům z H&M - cena 129Kč a drží barvu i tvar už druhou sezonu, což je podle mě pecka :-)

    OdpovědětVymazat