neděle 28. července 2013

200. příspěvek a new in k tomu :)

Za posledních pár dnů se mi sešlo pár kosmetických novinek. Slevy v obchodech jsou už ve finále a já se letos opět utvrdila v tom, že ve slevách fakt nakupovat neumím. Většinou, co se mi líbí, si totiž pořídím hned, protože pak už mnou vybrané kousky stejně ve slevách nenajdu nebo nemají moji velikost.. a tak slevové stojany procházím každou sezónu jen se zklamáním, že tam na mě nic suprově výhodného zase nečeká. :)

Konečně jsem si i já pořídila Meteoritky Guerlain, objednávala jsem z "Jahody", kde byli zrovna na den v akci za 670,-- Kč. Ještě se mi to nikdy nestalo, ale zrovna tentokrát mi k objednávce bylo připočteno celníky se všemi různými poplatky navíc 429,-- Kč. Moje nadšení z výhodného nákupu lehce opadlo, ale naštěstí jen dočasně. Stačilo nascanovat dokument celního výměru a do tři dnů jsem měla od Jahody tyto peníze zpět na účtu! Fakt klobouk dolů, jak jim to perfektně funguje! Spokojenost nakonec veliká, navíc dárek k nákupu byly stíny CK :)) A po rtěnce YSL Rouge Volupte je to další kousek ze seznamu přání, který si mohu odškrtnout :)





Cestou zpátky z Chorvatska jsem se v rychlosti stavila v Rakouské drogérii BIPA. Značku IQ Cosmetics mám odzkoušenou, měla jsem lak na nehty, řasenku, lesk na rty i rtěnku a vše bylo za ty peníze velmi dobré :) Tentokrát jsem vybrala bronzer/rozjasňovač, který mi hned padl do oka :)



Značku Astor nijak nesleduji, takže jsem ani netušila, že tyhle "něcojakochubbystick" vyrábí i oni a že jsou i u nás k dostání. Mně se strašně zalíbil odstín 012 Unguilty Pleasure a zatím koupě vůbec nelituji. S chubby sticky od Clinique zkušenost bohužel nemám, tak nemůžu porovnat, ale jestli jsou alespoň stejně dobré, jak tento Astor, tak je chci!




Sprchový peeling značky My Body s vůní Exotic Kiss byla jen potřebná drobnost a navíc v akci za 1,29€ neberte to, když to tak božsky voní! :))


V Rossmannu jsem minulý týden narazila na akci Dermacolu 1+1. Sáhla jsem po další Lip Seduction rtěnce, tentokrát v odstínu 04, což je růžovo-korálová, chtěla jsem ji mnohem víc do oranžova, ale bohužel světlo v drogérce to dost zkreslilo.. a krajkové tvářence, která se mi líbí hlavně kvůli tomu reliéfu krajky :D




V Rossmannu jsem ještě vybrala paletku očních stínů Catrice Smokey Eyes se stíny do fialova. Velikostně je pro mě naprosto ideální třeba na víkend. Zatím se stíny Catrice zkušenosti nemám, tak snad nebudu moc zklamaná :))



A už jen v rychlosti, jediné, co jsem ve slevách pořídila jsou jedny roztomilé naušnice ze SIXu za 60,-- a šátek z H&M za 70,-- :D Lepší než nic, že jo! 



Tohle je navíc dvoustý příspěvek a já vám všem moc děkuji za přízeň!!! 

Mějte se krásně, papa M.! :))

17 komentářů:

  1. mám ráda tyhle články, asi se budu opakovat, ale skvělé nákupy. Čubíky od Astoru mám doma tři a Unguilty pleasure je na wishlistu, tyhle rtěnky jsou na rtech dokonalé. Moc se mi líbí ten bronzer-rozjasňovač

    OdpovědětVymazat
  2. Tééda meteority! Tak ty závidím! :) Jinak tu rtěnku i tvářenku mám také a jsem spokojená :) Docela mě zaujaly stíny od Catrice, vypadají hezky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty naušnice vypadají moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. sakra... tak to jsem naštvaná, že jsem o akci nevěděla, protože jinak bych si je za tu cenu pořídila také! moc si je přeju už nějakou dobu, ale teď jsem dala přednost pudru od Chanelu... no co, tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to taková ta akce, jak trvá jen 24 hodin, tak jsem měla štěstí :D A pudr od Chanelu je taky určitě skvělý a možná ho i víc využiješ :)

      Vymazat
  5. Super vecičky, najviac ma zaujal ten "chubbystick" od Astoru, krásna farba, škoda že si nám neukázala, ako vyzerá na perách :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ukážu v nějakém dalším postu, teď to bylo jen rychlé představení :)) Určitě za to stojí se o ní ještě zmínit!

      Vymazat
  6. Wow, to je ale senzační cena na meteority! Jaké jsou tvé první dojmy?

    OdpovědětVymazat
  7. oooch mmeteo wow to je aka sila! a ta cena ani som nevedela, ze za taku sa daju kupit :)

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat
  8. Super nákupy! :)) Všechno co máš, bych brala z fleku :))

    OdpovědětVymazat
  9. to sú skvelé veci :) dermacol púder a astor ceruzka sú skvelé:)

    OdpovědětVymazat
  10. krásná kosmetika ...:)
    http://lifebyclaudiaa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou skvělé nákupy:) ty rozjasňovací kuličky budou určitě skvělé!:) na ty něcojakochubbystisck od Astoru se musím určitě podívat!:) a škoda, že nemám Rossmana někde blízko, určitě bych si u Dermacolu taky hezky pořídila:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty perličky od Guerlain musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak meteoritky teda nakonec vyšly hezky, na tu Astorku lip butter se chystám, jsem ráda, že se Ti líbí, já taky nemám Chubby, takže neporovnám ale zase můžu srovnat s Revlonem...a akce na rtěnky Dermacol je skvělá tyhle lip seduction fakt můžu - pěkné nákupy :-)

    OdpovědětVymazat