čtvrtek 25. července 2013

Prázdninový fotoreport II.

Tak ještě pár fotek z dovolené :) Je to přesně týden, co jsem se vrátila a už se mi po tom moři stýská.. i když mám moji práci strašně ráda, tak dovča je holt vždycky lepší :))

Pří cestě tam jsme se na dvě hodinky stavovali v Parndorfu. Tentokrát jsem byla výběrem i cenami hodně zklamaná, nekoupila jsem si tam nic.. Aspoň vidíte, v čem cestuju aneb pohodlí nade vše :))


A tohle už je Chorvatsko.. od pláže, kde jsme leželi vedla naučná stezka, ze které byly nádherné výhledy na moře..



Další západ slunce..

Mně se líbí i tohle, z těch domů a uliček je cítit atmosféra i když nejsou z těch nejhezčích :))


Při cestě zpátky jsme jeli přes Itálii a jak se člověk blíží k Alpám, je to jako kdyby se před ním objevila zeď..

A tohle už je z Rakouska od jezera Wörthersee z městečka Velden. Jednou jsme tam byli na dovolené a od té doby se tam stavujeme při každé cestě zpět. Je to vyhlášené místo na odpočinek pro rakouskou vyšší vrstvu, takže např. o hezká auta tam není nouze (viz Rolls Royce před přepychovým hotelem Schloss Velden) :) Moc doporučuju k návštěvě!



Tak mě napadá, necháváte si z fotek dělat fotoknihy?? Já nad tím dost uvažuju, takže jestli s tím máte zkušenosti, tak budu ráda, když se podělíte :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

14 komentářů:

  1. Krásné fotky:) určitě sis to tam užila:) chorvatsko je krásné:) a fotoknihu jsem si nikdy nedělala, ale přemýšela jsem nad tím..přece jenom je to mnohem hezčí, než když jsou ty fotky jsem v počítači:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky!! :) Já ty fotoknihy moc nemusím, raději mám klasická alba. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty červené botky na první fotce. Jinak musím přiznat že já jsem na fotky hrozná, většinu jich ani nenechám vyvolat, protože, protože pak to naskládám do alba a už se na to nikdy nepodívám.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky, moc ti to sluší, hlavně v těch černých šatech! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotoknihu jsem si nechala udělat díky blogu, protože jsem dostala poukaz a dala jsem jí mamkce k vánocum a byla z toho vážně moc nadšená! Určitě do toho jdi :)
    Do Parndorfu bych se chtěla hrozně moc podívat k MK, ale bohužel je to pro mě záležitost přes celou republiku a jen tak nemám možnost se tam dostat :(
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. to moře je nááádherné! já celé prázdniny trávím na brigádě, sice u vody, ale k vodě se vlastně vůbec nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
  7. mohu se zeptat odkud máš tu úžasnou kabelku na předposlední fotce, děkuji moc :)

    http://eattrainbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ze Zary, ale uz to není aktualni kolekce i kdyz napodobenin je třeba na netu ost:)

      Vymazat
  8. Krásné fotky! Už se vidím na své dovolené :) Jinak máš úžasnou kabelku :) A co se fotoknihy týče, tak jsme nechávali dělat kamarádce jednu jako svatební dar a byla z toho nadšená. I mě se to moc líbí a uvažuji, že letošní dovolenou si nechám takhle zvěčnit.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky, jen ty s tím oblečením by mohly být větší, abych se mohla pokochat pohledem na Tebe :-))

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. moc pěkné fotky, ten outfit na první fotce se mi hrozně líbí, poslední dobou mě nejvíc baví takové obyč., pohodlné :)

    OdpovědětVymazat