středa 31. července 2013

Lak na nehty - Sephora Divine Purple

Hodně dlouho tady nebyl žádný lakovací post. Musím to hned napravit! :) Navíc po dlouhé době mám na nehtech lak, který je na mě už docela dost tmavý, tak co myslíte, líbí se mi?


Lak je ze Sephory a je to odstín Divine purple. Fialovou v tom teda moc nevidím, spíš tmavší fuchsiovou.. nebo bordeaux, když se na lak díváte ve stínu.. a božská mi taky úplně nepřijde, natolik ty tmavé laky v lásce nemám :))



Lakoval se dobře, když se zaměřím na krytí a schnutí, to bylo perfektně rychlé.. ale tmavší laky už fakt vyžadují větší zručnost, u světlých se nějaký ten nedostatek ztratí.. tady bohužel ne :( No jo, nejsem  tak šikovná, jak jsem si myslela a je to vidět na výsledku.



Výdrž nic moc, dva tři dny max, pak se začne postupně odštípávat a odlupovat..

Jako já bych ten lak měla i ráda, ale musel by mi ho někdo profi nalakovat a srovnat prsty, protože v něm moje křiváky hezky vyniknou :D


Taky máte nějaké laky, které se vám líbí hlavně v lahvičce a na nehtech už tolik ne? :)) 

Mějte se, papa M.! :))

12 komentářů:

  1. Tak to je nádherná barva .. a především nádherné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi na tobě víc ty klasické růžovky :) A ano, je spousta laků, které se mi líbí v lahvičce, ale na nehtech už tolik ne. Ale spíš jde o světlé odstíny, které vypadají, že by mohly krýt, ale nakonec je to spíš taková vodička a krycí schopnost nula nula nic :/

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se docela ten odstín líbí Markétko, ale naprosto chápu Tvoje pochyby, výdrž mi přijde u Sephorek dost průměrná a v lahvičce vypadá trochu jinak než na nehtech - to už se mi stalo tolikrát :-), raději pak ještě vyhlížím jestli nemají někde vzorkovník, abych mohla porovnat....Jinak máš krásné nehty. Ale třeba ještě ten odstín upotřebíš, myslím, že na podzim bude fajn !-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se tahle barva moc líbí, je výrazná, ale ne křiklavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, často si koupím krásný lak a pak se mi na nehtech nelíbí :D
    Tenhle se mi líbí moc, byť na tmavé odstíny moc nejsem :)


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná barvička! Teď nosím hlavně neonky

    OdpovědětVymazat
  7. krásná barva :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná barva! A taky musím pochválit nehty - nejen jejich tvar a krásnou kůžičku kolem, ale i to precizní nalakování, to je radost vidět, že si někdo dává záležet a nemá barvu všude kolem :-)

    OdpovědětVymazat