neděle 21. července 2013

Prázdninový fotoreport I.

Všechny vás moc zdravím, mám za sebou tři krásné a slunečné týdny  u moře, kde jsem si maximálně odpočinula :) Na obou místech (Istrijský Medulin a Poreč v Chorvatsku) jsem byla již několikrát, takže jsem moc nefotila, ale aspoň pár fotek sem přidám, aspoň jako vysvětlení mé dlouhodobé absence zde :)) Tohle je várka fotek z mobilu, příště budou fotky z normálního foťáku :) Pár fotek najdete i u mě na instagramu :)


Nejhezčí výhled, který jsem kdy v Chorvatsku z "pláže" zažila :) prostě jen moře a občas nějaká plachetnice nebo loď..

Coloseum v Pule..

Západy slunce byli naprosto neskutečné, na to bych se chodila dívat každý den :)




Náš hotel s ekalátory :D

 Letošní novinka - poloponorka :) Sedíte cca metr a půl pod hladinou a sledujete okolí :) Moc hezký zážitek pro někoho, kdo nesnáší potápění se normálně sám ve vodě  - jako já :)


Moje plavky z Calzedonie :)

Moc dobrá Fanta, doufám, že se k nám dostane! :))

Kavárna v Poreči, krásný design interiéru, svým způsobem (asi hlavně těmi lustry) mi připomínala Café-Café v Rytířské..

Už máte dovolenou za sebou nebo se teprve chystáte? :) Mě teď čeká zas jen práce a možná nějaký ten prodloužený víkend, tak snad to bude fajn :))

Mějte se krásně a  užívejte počasí!! :)) Papa M.! :))


11 komentářů:

  1. tedy, tři týdny u moře... to bych si taky nechala líbit :) já celé prázdniny budu trávit prací :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pff kočko ty máš to tělo! :) A z těch fotek a mě číší relax ty se máš! :) Taky bych potřebovala dovču! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty eskalátory pobavily :D
    Chorvatsko je nádherné, byla jsem tam tak na 15 místech-iv Medulinu, celá Istrie je moc krásná, žádné přelidněné pláže :))

    OdpovědětVymazat
  4. jůůůůůů ta Fanta! Týjo tu jsem pila poprvé a naposledy v roce 2005 v Černé Hoře a od té doby na ní vždy vzpomínám, že byla hrozně dobrá. Za ta léta bohužel k nám nedorazila a ani už v to nedoufám :/ V Chorvatsku jsem byla a nepotkala jsem jí tam, škoda :( Jinak ty eskalátory, to je teda hooodně dobré :D :D :D
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, když to vidím, hned bych sebrala pár věcí a jela:)
    Už mám bohužel dovolenou za sebou a na další nejspíš už nepojedeme:(
    Ty eskalátory jsou dobré:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jsem byla v Egyptě a ty eskalátory by se tam dost hodily! :D
    Vypadá to tam nádherně, žádné přelidněné pláže :).

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím jestli obdivovat víc plavky nebo tvoji postavu ;) Jinak ponorka je super, ale asi by mě do ní nedostali :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůžu jinak, chci mít Tvé tělo!!!! :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Hotel s eskalátory, wow:o)) Nojo, ta fanta, vůbec mě to nepřekvapuje, to u nás bude tak za 5 let:o//

    OdpovědětVymazat
  10. V Medulinu jsme byla před pěti lety, je to tam moc pěkné:-)

    OdpovědětVymazat