středa 24. července 2013

Superčervnový LadyBox!

Skoro s křížkem po funuse přináším zhodnocení červnového Ladyboxu. Jak z nadpisu vyplývá, já byla velmi spokojená a o to víc mě mrzí, že jsem kvůli dovolené nestihla ten červencový objednat, protože to bude tuplem pecka :)

Ale zpět k tomu, co mě čekalo při příjezdu z dovolené doma - pár věcí jsem s sebou vzala hned na tu další dovču, takže jsem je hezky ozkoušela :))


Mixa 24h zklidňující hydratační krém v plném balení je pro mě velké a velmi milé překvapení. Zaregistrovala jsem, že je tahle značka u nás nově a nevěděla co vyzkoušet. Až jsem v LB objevila tenhle krém a hned se mnou jel na dovolenou a fakt se osvědčil! Konzistence je trochu hutnější, ale rozetřít jde dobře a skvěle se vstřebává. Na pleť unavenou po slunění to byl jak balzám na duši! A pro mě velmi příjemná parfemace, takže díky LB!



Figs & Rouge AloeVera & Mint Balm, také plné balení. Tohle balení/kelímek mě fakt baví. No řekněte, vypadá rozkošně, že? Jediný problém mám s tou Mint "příchutí". Na mě je to moc, já bych raději třeba zelený čaj nebo něco jemnějšího.. ale to nic nemění na tom, že jako balzám je hodně dobrý. Mazala jsem na suché lokty, kde mi Mint nevadí a supr promaštění bylo hned znát!


Inglot tvářenka z Freedom Systemu je pro mě jen a jen potěšení. Jednu už mám a obě jsou výborně pigmentované, krásně se nanáší a mají dlouhou výdrž. Tenhle odstín č. 28 je navíc trochu krémovější, takže ani nepráší. A co se barvy týká, tak ve skutečnosti je světlejší, než v balení vypadá, já jsem teď dost opálená a líbí se mi na tvářich strašně moc. Konečně mě to donutí koupit si další paletku na tvářenku a 3 stíny, Inglote, do konce týdne jsem u tebe! :))



Salcura Topida - sprej na intimní hygienu jsem ještě nepoužila, na kvasinkové infekce netrpím, ale jako prevence asi dobré. Salcura je vůbec zajímavá, ale asi jsem ještě nedospěla do stádia, abych to dokázala ocenit. Ale je určitě fajn něco takového doma mít, aspoň jako takovou malou první pomoc :)


Kiss My Face Anti-Stresový sprchový gel.. no proč ne, ještě na něj nedošla řada, ale tyhle cestovní lahvičky mám ráda a i my hezky voní. Tady není moc co hodnotit :) A jako bonus jsem tam měla šampon a kondicioner rovněž od značky Kiss My Face. Z minula, když v LB toto bylo, jsem měla nakonec radost, protože mým vlasům to vyhovovalo a lahvičky jsem si vypláchla a použila je na cesty na jiný šampon a kondicioner, to balení je vážně praktické. Takže tentokrát tyto lahvičky ráda zas přibalím s sebou a nemusím se o své vlasy bát :)



Duck Island tělové mléko je pro mě jediný malý zádrhel z celého Ladyboxu. Prosím, tuhle značku už ne. Stejně jako minulý sprcháč, tak i tohle mi prostě smrdí, fakt jak dezinfekce. Bohužel, to na sebe odmítám patlat..


Statisticky mi z toho vyplývá, že se červnové vydání velmi povedlo a já opět udělala dobře, že jsem si ho objednala :)) Jen už nevím, co s těma krabičkama dělat :D

A co vy, objednali jste červencový LB? Jste vůbec rády, že se Senza a Lady spojily v jeden box? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

4 komentáře:

  1. Červencový Ladybox objednaný mám, tak uvidíme, jestli to bude opravdu tak nadupané, jak slibují :) Za spojení krabiček jsem ráda i ne, myslela jsem, že třeba navýší počet produktů, taky se teď nemá co porovnávat a je o jedno překvapení za měsíc méně...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám objednáno a nemůžu se dočkat. Ráda,no ani tak ne,takhle přijdu o jedno překvapení,o jednu krabičku produktů navíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Já červencovou edici objednat stihla, tak pak se můžeš mrknout. Jinak z červnové jsem moc nadšená nebyla, líbila se mi jenom tvářenka, tak jsem ráda, že aspoň někdo spokojený se našel :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Ten balzámek od Figs and Rouge je super, ale nějak si pořád nemůžu zvyknout na tu vůni, docela mě mrzí, že jsem nedostala nějakou jinou variantu, která by mi sedla lépe :(

    OdpovědětVymazat