úterý 30. července 2013

TAG: odpověď JEDNO SLOVO :)

Po dlouhé době se objevil v blogosféře TAG, který mě opravdu baví. Je nenáročný jak na psaní, tak na čtení, takže úplně ideální :D Můžete mrknout třeba k Labradooře, Therezce, An, MademoiselleM nebo třeba Evelins, které už to samé taky psaly :)
 
1. Tvoje vlasy?  jemné!
 
2. Oblíbená věc? kabelka
 
3. Sen z minulé noci? o ničem
 
4. Oblíbené pití? voda
 
5. Vysněné auto? tátovo ;)
 
6. Místnost, ve které se nacházíš? kancelář
 
7. Tvůj strach? havěť
 
8. Co bys chtěla být za 10 let? spokojená
 
9. S kým jsi strávila včerejší večer? rodina
 
10. Co nejsi? spontánní
 
11. Poslední, co jsi dělala? telefonovala
 
12. Co máš na sobě? dresscode :D
 
13. Tvoje oblíbená knížka? Poprvé
 
14. Poslední, co jsi jedla? polévka
 
15. Tvůj život? pohoda!
 
16. Tvoje nálada? optimistická
 
17. Tvé léto? horké
 
18. Kdy ses naposledy smála? dnes
 
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? badminton
 
20. Tvůj počítač? seká se!
 
21. Pivo? (už) nikdy
 
22. Zima? nevadí :)
 
23. Dovolená? za mnou :/
 
24. Na tvé posteli? polštáře
 
25. Láska? nebeská! :)) 
 
Budu ráda, když se taky připojíte a hodíte mi odkaz do komentů :) Fakt ráda si tuhle rychlovku přečtu! :))
 
Mějte se krásně, papa M.! :))

19 komentářů:

  1. 10. souhlasím! Pivo miluju a lásku jen tu nebeskou :))

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý a opravdu nenáročný :) pivo také nesnáším, je to hnus! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, jsem pro badminton:) Pinknem si? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda! :D Hrozně mě omezuje, že chodím jen s přítelem :D

      Vymazat
    2. Já taky jen s přítelem.) To mám radost, že to taky někdo hraje:) Já kdysi dokonce závodně. Někdy dávné v dětství ... .)

      Vymazat
  4. Ahoj, vím, že tento dotaz je mimo aktuální článek, ale rozhoduji se jaký odstín make upu Lancome teint miracle si koupit, vím, že jsi ho nedávno kupovala, mám snědší plet a nevím jestli 04, nebo 045 sable beige, nezkoušela si tmavší?, děkuji....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, osobně jsem je nezkoušela, taky bych teď sama tmavší potřebovala a mám zatím vyhlídnutý ten 045, 04 mi totiž přijde o trochu víc do růžova, což já vůbec nejsem :)

      Vymazat
  5. Myslíš Poprvé od Fieldingové nebo jiné Poprvé? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, Poprvé od Fieldingové :)) První knížka, u které jsem fakt brečela jak želva!

      Vymazat
    2. No tak to jsi můj člověk, mám to přesně stejně, taky jsem u ní řvala a to já se většinou takhle nedojímám :D ale nemohla jsem to s nikým sdílet, protože nikdo koho znám ji nečetl. Na druhou stranu, pro mě osobně je to jediná knížka od této autorky, která za něco stojí.

      Vymazat
    3. Já taky neznám nikoho, kdo ji četl :D Přesně, jako já se sice občas dojmu, ale tohle bylo u knížky fakt prvně a zrovna to byl tak silnej zážitek :D Asi si ji přečtu znovu.. No já ji mám docela ráda, je to taková vyložená oddychovka, i když mi to pak přijde hodně na jedno brdo.. Stejně oblíbenej mám i film Sedm životů s Willem Smithem, to je taky doják největší :D

      Vymazat
  6. Také jsem ho dnes zpracovala

    http://hkphotography83.blogspot.cz/2013/07/tag-jedno-slovo.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle tag mě baví, ale u některých bodů bych měla docela problém napsat jen jedno slovo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Súhlasím, tiež by som mala pri niektorých bodoch problém napísať len jedno slovo :) Ale niekedy v krátkej dobe sa pokúsim spracovať :)

    Pozývam na 1. narodeninovú Giveaway!

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem tag nedávno dělala: http://zdenka23.blogspot.cz/2013/07/jen-jedno-slovo-tag.html a po dlouhém uvažování se mi podařilo na všechno odpovědět jedním slovem :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee to je super tag, asi ho udělám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé to je super:)) Prej počítač, seká se:-D Vyhodit, z okna!:))

    OdpovědětVymazat