neděle 11. srpna 2013

MAC Sheertone Shimmer Blush Dollymix

Tak dneska se konečně vrhneme na tvářenku od MACu :) Nějak nevím kde začít, trochu jsem z toho psaní recenzí vypadla :D Ale tak důležité je, aby zde zaznělo vše podstatné, že jo :))


 Jak už název napovídá - Sheertone Shimmer - je to jemná, průsvitná barvička s trochou třpytiček (extrémní zdrobnělina!). Zrovna tohle jsem si vybrala záměrně, protože tvářenek, které jsou extra pigmentované a když nemáte moc času a nanesete je, tak můžete vypadat jak Marfuša, těch mám doma docela dost.. ale jen jemnou barvu, která dodá tvářím svěžest a šťávu, ta mi chyběla. Vybrala jsem odstín Dollymix, což je středně tmavá sladká růžová, která se mi nejen fakt dost líbí, ale mám pocit, že se ke mně i hodí! Třpytičky jsou opravdu nepatrné a na tváři v podstatě neviditelné, ale zajišťují ten lesklý svěží efekt, to já ráda :)



K balení asi není třeba nic dodávat, prostě MAC. V jednoduchosti je krása a vzhledem k tomu, že oni mají vše parádně sjednocené, se mi to líbí.  Tvářenky je 6g, na porovnání třeba tvářenka Sleek - 8g, a třetinová cena, Inglot tvářenka do freedom systemu 7g...


Překvapilo mě, že tvářenka při nanášení skoro nepráší, a to na ni používám celkem hrubý syntetický štětec. Pigmentaci ani nevím, jestli mám zrovna u Sheertone Shimmer hodnotit. Ona je ta barva vážně jemná, navíc na tváři je světlejší než v obalu, ale dá se dobře vrstvit, takže Marfušou můžete být i s ní! Možná výdrž by mohla být delší, hezká je cca 6 hodin, pak se začne postupně (ale čím dál tím rychleji) vytrácet..



Abych byla upřímná.. nejsem z ní tak strašně hotová, jak jsem si myslela, že budu. Možná jsem měla přehnané očekávání jen proto, že je to MAC. Možná jsem čekala, že to bude extra super dokonalá tvářenka, ale ona je to prostě jen supr tvářenka. Což vlastně není špatné! :) Měla bych si uvědomit, co vlastně chci :))

Jaká je vůbec vaše nejoblíbenější tvářenka vůbec?? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))


14 komentářů:

  1. Nádherná tvářenka :) A na tobě vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)) Pěkná je, to rozhodně jo :))

      Vymazat
  2. Mám z ní úplně stejný dojem. Měla jsem ji v jiném odstínu a možná bych byla ještě víc kritická než ty, protože vyjma krásného odstínu to byla katastrofa. Nedržela, ačkoli neprášila tak ani nebyla hedvábná, trošku dělala mapy...Mac mám ráda, ale na tvářenky jsem zanevřela.

    OdpovědětVymazat
  3. Odstín je to krásný a dost mě zajímají ty třpytky, hodně se mi právě líbí ten lesklý zdravě svěží vzhled :)
    Ale s tou výdrží je to opravdu škoda :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Barva super :) Jinak na MAC tvářenky už jsem si taky udělala svůj názor..Taky jsem čekala, že z ní budu hotová. A ono prd :D Kdyby tě zajímala moje recenze http://czechbeautyblog.blogspot.cz/2013/08/mac-tvarenkajak-jsem-cekala-neco-vic.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukám, že názor máme hodně podobný :D

      Vymazat
  5. Barva je moc krásná!:) Já mám oblíbených několik a jednu bych asi fakt nebyla schopná říct, protože záleží na náladě :)

    OdpovědětVymazat
  6. farba pekna ale za tu cenu clovek asi vzdy ocakava trochu zazraky :)

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, přeci jen to nestojí třeba stopade, aby si to člověk koupil kdykoliv se mu zachce :))

      Vymazat
  7. zrovna Dollymix mě k vyzkoušení hodně láká! :) chtěla bych právě nějakou jemnou, přirozenou a neutrální tvářenku. jinak já mám hodně oblíbenou tvářenku od Bourjois a pak mozaikovou od MUA :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu se zeptat na odstín té Burjois? :) Tu mozaikovou od MUA mám taky, akorát jsem ji už hooodně dlouho nepoužila. Ale to je zas tahle teda určitě lepší, je to znát :))

      Vymazat
  8. moc se mi líbí tenhle odstín, taky plánuji nějakou MAC tvářenku, zatím žádnou nemám. Tak uvidíme, co nakonec vyberu za odstín

    OdpovědětVymazat
  9. Je úžasná a hafo ti sluší, myslím, že je perfektní. Tak zázračná tvářenka nebude asi žádná, ať stojí kolik stojí, ale fakt ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat