neděle 25. srpna 2013

Nostalgický výlet po Krkonoších

Jsem doma zpět z prodlouženého víkendu, který jsem strávila  v srdci Krkonoš; Peci pod Sněžkou. Není pochyb o tom, že jsem městský člověk, miluji Prahu, miluji obchodní centra, kina, restaurace.. a hlavně pocit, že mám vše na dosah ruky a můžu se vydat kdykoliv kamkoliv. Joo to na horách, to je jiná :) Ale i přes to - Krkonoše miluji rovněž. Můžou za to vzpomínky, neboť jsem 15 let jezdila v zimě v létě právě sem a trávila tady nejhezčí prázdniny, na které nikdy nezapomenu a vždy se budu ráda vracet. Pro ukázku přidávám pár fotek.. Ta nekonečná pohoda, ticho, klid a mír, které jsou snad z fotek patrné, je prostě k nezaplacení i pro člověka, jako jsem já!












Jaké je vaše nejoblíbenější místo v ČR?? :)) Dnešní článek je hodně zasněný, ale nemohla jsem si prostě pomoct :))

Mějte se krásně, pa M.! :))

12 komentářů:

  1. vypada to tam krasne, ale ja přírodu tedy vůbec nejsem :D rada ale jezdím třeba po zámcích a hradech :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tam muselo být krásně! :) Trochu ti závidím! Nějak ani nevím, které místo je mé neoblíbenější, skoro nikde jsem nebyla. Ale hezky je v Kuksu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné fotečky, musel to být skvělý oddych :) Krkonoše jsou vážně krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám to stejné - miluji město a nikdy bych nechtěla žít na vesnici (možná ani v ničem menším, než je Brno:D), ale jednou za čas jedu do přírody moc ráda, ten klid, ta zeleň všude kolem...žádné domy, žádný hluk...to je prostě k nezaplacení :)
    Krkonoše mám moc ráda, jako malá jsem s našima hodně chodila po horách (v té době nerada, ale teď jsem jim za to vděčná:D)
    Ale kdybych měla vybrat místo, které je podle mě nejhezčí, byla by to jednoznačně Pálava :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, já mám naopak asi radši přírodu než město, obojí má něco do sebe, ale ten klid je někdy vážně potřeba :) Přemýšlím, kde je nejkrásněji, určitě hlasuji pro Krušné hory a Jeseníky, pěkné je taky Vltavské údolí u Prahy směr na sever!

    OdpovědětVymazat
  6. ja som nevidela vela miest, ale paci sa mi Brno :)
    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky!:) muselo tam být krásně:)Já jsem taky určitě městký člověk:) Přírodou se ale ráda kochám, ale víc, než pár dní, bych bez civilizace nepřežila:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Krása! Hlavně ty dobroty, hehe :-) Přemýšlím, kdy jsem naposledy byla v krkonoších a nějak si nemohu vzpomenout, jsem to ale ostuda :-))

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky a ty dobroty!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotky, jen teda nevím jestli se mi líbí víc příroda nebo to jídlo :-D

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat