čtvrtek 15. srpna 2013

Pre-fall wishlist

Pre-fall wishlist

Pre-fall wishlist by markvitka featuring buckle strap boots

Po nahlédnutí do obchodů jsem konečně zjistila, co asi tak na letošní "po letní" nebo chcete-li "před podzimní" období budu chtít :)) Včera při čekání na autobus jsem pocítila na vlastní kůži, že léto se pomalu chýlí ke konci.. ač je teplo, od nohou už mi je zima.. a co si tedy plánuji pořídit??

1. Kotníkové boty. Fajn, ještě je na kotníkové boty je ještě brzy.. ale ono to přijde!! A já chci takové, které budou hezké i k šatům nebo sukni :)
2. Kardigan.. delší, bez zapínání..je jich všude hodně, letos budu zásobená! To nebude problém pořídit :)
3. Vínové šaty! Bože, jak já tuhle barvu zbožňuji :)) Jsem mile překvapená, že se v nabídce obchodů objevuje každý rok častěji :) Podobné šaty, se sukní do áčka, mám vyhlídnuté v H&Mku, ale nikde nemají Sko!! :/
4. Béžová/nude kabelka.. ale to až podle toho jakou barvu seženu bot.. mám k dispozici ve světlé barvě MK Hamilton, ale nějaká další k tomu by se mi ještě hodila, rozhodně to není must-have, snad jen když narazím na nějakou opravdu pěknou.
5. Něco mezi svetrem a sakem, v šedé a s koženými detaily. Mám šedé triko s koženými rukávy (jasně, není to kůže, jen jako :)) ze Zary a moc ráda ho nosím. V nové kolekci Reserved jsem viděla šedý svetřík, který má vepředu kožené cípy.. vypadá skvěle, zítra si ho dojdu vyzkoušet -> koupit!
Jsem ráda, že toho moc není. Oni totiž další věci přibudou, až opravdový podzim přijde. Tohle je jen malá příprava! :))

Co plánujete v nových kolekcích pořídit vy? :))

Mějte se krásně, papa M. ! :))

11 komentářů:

  1. šatičky sú skvelý tip. Vínová farba je taká jesenná, a jeseň sa nám už blíži, tak dufam, že sa ti ich podarí zohnať. Ja určite v blízkej dobe tiež plánujem kotníčkové boty, jedny som už videla v F&F, a pravdepodobne nejakú jesennú buncičku na chladné rána.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem si taková dvě podobná saka koupila v Reserved.. Potřebuji ještě kotníkové boty a nějaká kabelka by se také neztratila! :D

    OdpovědětVymazat
  3. nějaké hezké kotníkové boty bych chtěla, ale spíše bez podpatku, v kožence a se zlatým zipem a nikde na ně zatím nemůžu narazit :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám vínovou barvu taky ráda - v oblečení i jako výraznou rtěnku nebo lak na nehty:) Na podzim je tahle barva ideální :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak si tak prohlížím Tvůj wishlist Markétko, tak si říkám, že to všechno chci taky :-D....máš skvělý vkus a hodně podobný mému - vínová barva tu zbožňuji a šatičky na Tvém wishlistu jsou překrásné, kotníkové botky jsou skvělá věc a kdybych třikrát nemusela reklamovat ty od Bati pořád bych je měla, takže také u mě must have, nude kabelku mám ale těch světříčků není nikdy dost. Děkuji za krásnou inspiraci!! P.S. Taky už cítím ten podzim ve vzduchu a dneska ráno v mých sandálkách OO porážka od nohou taky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné elegantní a stylové kousky, máš vkus!:) Naprosto vše si umím na tobě představit, že by ti slušelo:)

    OdpovědětVymazat
  7. to niečo medzi svetríkom a sakom je krásne a v zľavách som si kúpila biele! :).
    krásny wishlist!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, já tak nesnáším zimu :( A ve vzduchu jde cítit, že se pomalu, ale jistě blíží.. Loni jsem od října nosila zimní kabát, takže začínám pokukovat už po zimních věcech, protože neočekávám teplý podzim, když vidím, jak vypadá srpen :D

    OdpovědětVymazat