středa 21. srpna 2013

Smokey Eyes Set a líčení s Catrice

Před nedávnem jsem ukazovala v new in článku paletku stínu Catrice a na tu se dnes podíváme zblízka :)

Smokey Eyes Set, jak se tahle paletka jmenuje, dělá Catrice tuším ve čtyřech barevných provedeních (tohle je odstín 060). Cena v Rossmannu 115,-- což se mi zdá za tři stíny a linky k tomu hodně dobré. Jasně, toho produktu tam není zas tolik, ale celkově je to moc pěkná a rozumně sestavená paletka - od nejsvětlejšího po nejtmavší stín a linky k tomu..



Tak nejdříve balení. Je to obyčejný průhledný plast, docela dobře drží, mohl by snad něco přežít.. ale co mi vadí je to otevírání do strany! Na to si snad nikdy nezvyknu. Vzadu je nálepka i s "manuálem". Přiložený aplikátor nestojí za nic, ale to jsme jistě všechny čekaly :))



Se samotnými stíny Catrice moc zkušeností nemám (možná mám doma jedny, dvoje mono stíny, ale tím to hasne). Takže jsem ani nevěděla moc co čekat. O to větší bylo moje překvapení, když mi stíny na víčku vydržely celou pracovní dobu i bez báze! To jsem upřímně nečekala a je to jejich jediné plus. Stíny dosti práší, o to rychleji asi budou i ubývat. A ani s pigmentací/intenzitou barev to není bůh ví jaké.



Stíny obsahují jemňounký shimmer, který je vidět pouze někdy (na fotce s bleskem, bez blesku se tváří docela matně). Občas mi přijde, že nejtřpytkatější je stín světlý, jindy zase ten tmavý.. no vidíte samy, dámy, na fotkách :) A ta linka? Ta  vůbec není špatná. Stejně jako stíny hezky drží, neobtiskává se ani se samovolně nerozmazává. Zároveň jde ale snadno odlíčit. Upřímně řečeno, bez té linky bych s touto paletkou byla spokojená o dost méně :)

Líčení, jak vidíte, moc "smokey" není. Světlý stín je nejpigmentovanější a s tmavým jsem to nechtěla přehánět. Aspoň se dá s paletkou vytvořit i naprosto běžné denní líčení a navečer jde ztmavit :))


 A upravenááá :D To jsem zas na něco přišla :))

Co vy a drogérkové stíny, když nepočítám Color Tattoo od Maybelline a Infallible od L´oréalu? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

12 komentářů:

  1. Tobě to ale takhle "nepigmentovaně", jen decentně, sluší :) Jinak já stíny z drogerie nepoužívám, mám nejraději Urban Decay :)

    OdpovědětVymazat
  2. docela pěkné barvy, no já moc na drogérkové stíny nejsem, krom těch dvou co jsi napsala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, takové barvy můžu ;) :P

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda té pigmentace, vypadají vážně moc hezky...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Si strašně krásná :) a drogérkové stíny mám ráda někdy možná i radši než nějaké dražší se značkou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Keďže som študent nejaké extra drahé očné tiene si nemôžem dovoliť. Moje obľúbené sú od Essence ale to iba niektoré typy a niektoré farby! :) treba tam vyberať a preberať ale určite nájdete ten správny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám hnedý variant tejto paletky a som s ňou neskutočne spokojná. Malá, prenosná, lacná a aj s pigmentáciou som spokojná. Celkovo Catrice tiene sa mi vzhľadom na cenu zdajú dosť dobré, narozdiel od iných drogérkových :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné! Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat?:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné! :) A paletku používám od Catrice

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  10. Snad jsem to někde nepřehlédla, ale co je to za rtěnku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol Lip Seduction odstín 07 :) Asi jsem to tam ani nikam nenapsala :))

      Vymazat
  11. Taky mě baví, upravené, zabarvené fotky:)) Ale na neupravené jsi mnohem krásnější, fakt kočka!!!

    OdpovědětVymazat