pondělí 16. září 2013

Itálie v září moc sluncem nezáří :))

Letošní prázdniny se opravdu vyvedly! Poštěstilo se mi být během nich na třech dovolených u moře :) V září jsme se narychlo ještě domluvili s dalšími přáteli a vyrazili do Itálie; oblast Marche; Palmová riviéra; Porto Recanati. V Itálii jsem zatím byla jen jednou, a to na jihu v Kalábrii, takže jsem se těšila, že uvidím něco nového. Bohužel nám počasí přálo asi jen půlku týdne, zbytek byl zamračený, občas i deštivý. Takže v září už příště pouze někam hodně na jih!
Udělali jsme si výlet do městečka Loreto, které je hned po Římu druhým nejvýznamějším katolickým poutním místem Itálie. Další výlet byl do San Benedetta del Tronto, a to hlavně kvůli obchůdku KIKO :D Je tam krásná promenáda s palmami, v celém městě jich je více než 7000 a nachází se tam i nejvyšší a nejstarší palma Evropy.




 Můj dovolenkový lak na nehty :)) ColorClub v tom nejkrásnějším neonovém odstínu Jackie Oh!

Caprese s nejpodivnějším rajčetem. Uvnitř červené, jinak zelené a chuťově něco mezi paprikou a rajským..




Na Kiko tu bude ještě samostatný článek, protože si to zaslouží! :))



Co vy a Itálie? A itálská kuchyně? Já mám pocit, že ji u nás třeba v Ambiente Pizza Nuova mají zvládnutou líp než samotní Italové. Fajn, spoustu receptů oni sice vymysleli, ale jinde to dokážou dotáhnout k dokonalosti :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

14 komentářů:

  1. Ach ten Kiko nákup!!:) A to rajčátko je fakt zajímavé:)) Krásné fotky!
    Já italskou kuchyni moc nemusím, zní to asi blbě, ale přijde mi taková moc jednoduchá ty recepty, není nad klasickou rajskou nebo krkovičku s bramborama na smetaně:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, recepty jsou hodně jednoduché, oproti našim omáčkám je to naprosto něco jiného :D

      Vymazat
  2. Jee tak to ti závidím, i přes to počasí to musela být super dovča! Itálii miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, užili jsme si to i tak, ale víc sluníčka by neuškodilo! :D

      Vymazat
  3. Taliansko milujem, bola som tam už asi 16-krát, naposledy tento rok na jar v Benátkach :) Ale takúto palmovú promenádu som ešte nevidela, zas sa tam mám prečo vrátiť! A ich kuchyňa? Najlepšia <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, 16-krát, to je jako já a Chorvatsko :))

      Vymazat
    2. Zato v Chorvátsku som nebola ešte ani jediný krát :D

      Vymazat
  4. Miluju Itálii! Jezdím tam už odmalička! To rajče je fakt hustý! :D Fotky krásný. Ale musím s tebou nesouhlasit. Já jsem zatím byla v Toskánsku, Gradu a tam někde kolem :D A rozhodně tam vaří líp než u nás!! O hodně! :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těstoviny tam mají výborné, ale to mi přišlo, že je asi tak vše.. :D Pizzy naprosto průměrné a salát umí udělat všude stejně. Jen třeba maso jsem tam nemělo, třeba by taky bylo dobré :))

      Vymazat
  5. My byli na Palmové riviéře přímo v San Benedettu del Trontu před pěti lety a moc nás to tam nevzalo. Palmy super, ale jinak nám tam chyběly různé obchůdky s cetkama, promenáda se stánky apod. (ono je to Benedetto dost dlouhé a my bydleli hodně daleko od centra). Navíc jsem trpěla dlouhou cestou autobusem, takže takhle daleko do Itálie busem už nikdy. A příští dovolenou v Itálii plánujeme nejdřív až budeme mít dítě a někam na sever autem. Já jsem Řecká, takže Itálii můžu spíš v zimě na lyžování a italský jídlo mě také nechává v klidu. Pizzu i těstoviny mám ráda, ale určitě ne každý den a jiné jídlo bývá v Itálii dost drahé.

    Rodiče se teď vrátili z dovolené v severní Itálii a říkali, že počasí bylo opravdu už hodně podzimní :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, obchůdky s cetkama tam nikde nebyli, ale to nebyli ani třeba v Kalábrii.. asi na to Italové moc nejsou :)) Já jsem si taky ověřila, že ani autem na takhle dlouhé cesty už nee, i když se nám zas hodilo to auto tam mít kvůli výletům :)
      Tak to měli rodiče asi stejnou smůlu jako my :/

      Vymazat
  6. to jsou krásné fotky! Kiko kosmetiku bych si taky přála vyzkoušet! ten nákup Ti moc závidím:) tvůj letní lak je naprosto dokonalý! a caprese vypad vážně zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já se na KIKO úplně třesu :)) Určitě nákup doporučuju, až někde v cizině na jejich krámek narazíš :)

      Vymazat
  7. jej ja som letos bola v Grottammare, mestečko prepojene kruhovým objazdom so San Benedettom del tronto :) my sme teda mali počasie perfektne, na Palmovej riviere som bola už 3x, a verím, že sa tam zas vrátim :)

    OdpovědětVymazat