úterý 17. září 2013

Maybelline BIG EYES řasenka - recenze

Že má Maybelline dobré řasenky víme asi všechny :) Ať už se jedná o One by One, novější Rocket, mojí oblíbenou Falsies, nebo třeba starou známou Great Lash; řasenky Maybelline jsou prostě stálicemi v našich kosmetických taštičkách. Proto když jsem v časopise uviděla reklamu na novou řasenku této značky s názvem BIG EYES a speciálním kartáčkem na horní a spodní řasy, neodolala jsem a druhý den si pro ni běžela do drogérky. Zvědavost je hrozná věc :))



Řasenka má dva konce, po odšroubování vám zůstane v ruce lahvička s náplní a kartáčky jsou pevně uchycené k té prostřední části. Na horní řasy je tubička růžová a na dolní černá, v samotné řasence asi rozdíl nebude a je to barevně oddělené pouze pro lepší orientaci :)


Kartáček na horní řasy mi vážně vyhovuje. Má klasické štětinky, je akorát velký, poměrně úzký a navíc zatočený. Řasy prodlouží, relativně i pročeše a moc hezky natočí, což není bohužel z fotek moc patrné. Jediný objem moc nevytváří, ale když ho chci, tak použiji na druhou vrstvu jinou řasenku. Podle mě dělá moc hezké přirozené řasy, které jen vypadají lépe! Žádné přehnané nánosy a slepence.


Za to kartáček na spodní řasy je pro mě trochu zklamání. Je hodně úzký, což je ok, ale je strašně dlouhý. Špatně se mi s ním manipuluje. Stačila by poloviční délka.. Jeho efekt vidím hlavně v pročesání a prodloužení řas, což já ani moc nepotřebuji.


Za 200-239,-- Kč dostanete 5,1ml + 4,6 ml. Nepodařilo se mi vyzkoumat, které části je více, ale snad té na horní řasy, bylo by to logické :)) Celkově se řasenka neobtiskává ani nedrolí, takže v tomhle směru spokojenost.

Foto bez řasenky:



Foto s řasenkou: (+ světlý stín přes celé víčko MAC odstín Creamy Bisque)



Tady mi to foťák bohužel špatně zaostřil, ale je vidět prodloužení řas :)

Já jsem s řasenkou spokojená, skamarádili jsme se přes týden na dovolené a ani po návratu domů jsem ji nevyměnila za jinou a používám stále s radostí dál :) Na výrazné večerní líčení bych použila jinou, ale na běžný den, kdy stačí řasy jen zvýraznit je parádní! 

Zaujala vás? Chystáte se vyzkoušet nebo jdou novinky mimo vás? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

14 komentářů:

  1. Vyzerá celkom dobre, ale mám radšej riasenky, ktoré viac zvýraznia oči :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na denní nošení vyhovuje, ale jak jsem psala, na výraznější líčení používám jinou, takže napůl souhlasím :))

      Vymazat
  2. Slyšela jsem od známé, že jí tato řasenka po pár dnech vyschla, co je na tom pravdy? :) Co myslíš?

    Book of beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji zatím 14 dnů a zatím v pohodě :) Zdá se mi, že té náplně tam ale moc není, tak pokud si někdo dává víc vrstev (já jen jednu), tak možná fakt vydrží jen chviličku, bůh ví :)

      Vymazat
  3. Ja jsem věrná své 2000 calorie, ale tahle řasenka opravdu nevypadá zle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu starou taky měla ráda, od té doby co ji inovovali už mi zdaleka tolik nesedí :/

      Vymazat
  4. ja posledni dobou Maybelline rasenky moc nemusim, protoze na me maji moc silene obaly. ja mam moc rada Colagenku od L'orealu, diamantovou Gabriellu nebo Imperialku od Dermacolu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je krásná ukázka toho, že je na trhu milion řasenek, které jsou dobré :D Diamantovou od GS mám taky ráda, ostatní jsem nezkoušela :)

      Vymazat
  5. Chvalim Maybelline za napad, len skoda tej velkosti; ja mam Clinique Bottom Lash Mascara a ta je oproti tejto asi tretinova a tym padom je velmi prakticka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třetinová délka by byla naprosto ideální. No je vidět, že Clinique to má zmáknuté lépe! :))

      Vymazat
  6. Vypadá to pěkně, mě na spodní řasy hrozně vadí tlusté kartáčky, takže v tomhle super nápad.. na druhou stranu, ráno jsem lenoch a už se vidím, jak se dvakrát šroubuju s řasenkou:D

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzkoušela bych ráda, ale mám doma řasenek tak na rok :D Takže až časem, ale vypadá moc pěkně..jak píšeš na den boží :)

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně jak napsala Monika, mam jich taky moc, akorát mi to vysychá :( Řasenku od Maybelline jsem ještě neměla, do budoucna budu muset zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ač mi zatím ani jedna vyzkoušená maybellinka nevyhovovala, tahle se mi těmi dvěma kartáčky moc líbí.. uvidím, až proberu svoje železné zásoby.

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat