pátek 20. září 2013

Předsevzetí..

Tak se mi teď sešlo v životě  v hlavě několik věcí, které bych chtěla do budoucna dodržovat.. a když to má člověk černé na bílém, tak to platí vždy nějak víc :)) Hodně se to týká pravidel nakupování, což se sem na blog docela hodí :)

1. Neutrácet za drogérkovou kosmetiku
Na tohle myslím poslední dobou dost.. mám spoustu obyčejných a průměrných věcí, ze kterých mám sice chvíli radost, ale nijak víc si jich nevážím a nutí mě to pořád nakupovat další a další.. V následující době plánuji omezit kvantitu a zaměřit se na kvalitu, což u dosti kosmetických věcí znamená, že si připlatím (make-up, pudr, korektor..). Dnes jsem si sice koupila parádní metalické stíny Catrice, ale příští pátek jsem objednaná na hodinové líčení do Douglas s kosmetickou značkou Chanel :))


2. Nepřehánět to s utrácením za kosmetiku
Tohle je v podstatě takové rozšíření bodu jedna. Nemůžu čekat, že když si budu kupovat dražší high-end značky, tak že si je budu moci dopřávat ve stejném množství.. tudíž nenechat se strhnout a nad nákupy více přemýšlet. A hranice? 1500,-- za měsíc, se mi zdá do začátku akorát, uvidíme, jestli to bude reálné!

zdroj
3. Oblečení vybírat kvalitní a nadčasové
Tohle se mi už delší dobu daří, ale pořád mám takové chvilkové záchvaty, a to především u letních věcí. Tílko sem, tílko tam, sukýnka támhle a kraťasy tady.. vše levné, ale po sezoně už celkem opotřebované. Tohle se mi stát u kabátu, tak padnu. Vzhledem k dress codu v práci mám velkou "spotřebu" košil, halenek, černých kalhot a blazerů.. u tohoto a u kabátů je obzvlášť vidět, o jak kvalitní věci se jedná většinou už na první pohled. Ale jsem ochotná to do nadčasového oblečení, které se dobře kombinuje, investovat!

zdroj
4. Zaměřit se na pohyb
Sezení v kanceláři celé dny není nic moc.. a lenost je hrozná věc. Když se toto spojí, vyjdu z toho já s čím dál tím víc nakynutější a povadlejší postavou. Fuj. Tak tohle teda ne. Léto, zábavy, zmrzliny atd. už bylo dost, je na čase zase začít s nějakým pohybem, na který nebyl v posledních týdnech moc čas. Tohle taky půjde, protože mi to už upřímně chybí!!

zdroj
5. Dodělat školu!
Hehe, nejdůležitější bod na posledním místě. Vzpomenu si na školu a je mi zle od žaludku. Nervy, nejistota, zklamání, očekávání.. všechny tyhle pocity se ve mně mísí. Potřebuji to zvládnout, kvůli rodičům, které jsou nejlepší na světě a moje selhání dobře ustáli.. ale také kvůli sobě. Ach jo.. chci umět nahlédnout do budoucnosti a vědět, že další rok nebude ztráta času, a že se mi to povede. Musím tomu dát co nejvíc. Ale je to jen jen na mě.. a to je to frustrující..

zdroj
Předsevzetí si na na nový rok nedávám, ale teď, když se to tak sešlo, jsem si řekla proč ne. 

Taky si děláte občas takové seznamy, i když třeba jen v hlavě, co byste chtěli změnit? :))

Mějte se krásně, papa M.! :)) 

50 komentářů:

  1. Souhlasím 100% se vším, vlastně poslední dobou smýšlím dost podobně. Investovat do kvality, omezit šunty - hlavně co se týče kosmetiky a oblečení. Pohyb také flákám, ale mám teď před sebou stresový měsíc (a vlastně celý tento semestr nebude zrovna procházka růžovou zahradou) a na pohyb už nemám moc pomyšlení. I když je fakt, že u cvičení vypnu a pročistím hlavu, tudíž se budu snažit na něho najít víc času. A ta škola... také mi dělá starosti. Nechci zklamat sebe, ale horší je pro mě zklamat rodiče, kteří jsou mi při studiu maximální oporou. Vím, že je to teď jen na mně. Ale já jsem hrozný stresař a jak říkáš, je to frustrující :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme se zase sešly, viď :)) Holt toho máme společného víc, než by nás napadlo :D
      Moc ti budu se školou držet palce! S těmi rodiči je to těžké, vím, že školu dělám pro sebe, pro svou budoucnost, ale stejně mi nejvíc záleží na tom, aby na mě mohli být pyšní, nebo spíš abych je nezklamala na celé čáře.. Chjo, snad bude tohle pitomé "školní" období rychle za námi!!

      Vymazat
    2. My se vždycky tak hezky sejdeme :D Děkuju, ať ti to taky dobře dopadne! Tentokrát už to bude určitě lepší, už víš, jak na to ;)
      Já mám před sebou poslední semestr, takže stresy jak blázen, do toho došlo i k jednomu pro mě velkému kroku v mém osobním životě. Bilancuju, více přemýšlím o budoucnosti. A všechno se mi zdá takové nejisté, mlhavé...
      S těmi rodiči to mám na chlup stejně, jsem ráda, že v tom nejsem sama!

      Vymazat
    3. Taky děkuju! No poslední semestr asi musí být na nervy nejhorší, určitě už by jsi to všechno chtěla mít úspěšně za sebou viĎ :)) ale pak aspoň přijde zasloužená úleva :)
      Jdu ti ještě napsat zprávu na fb!

      Vymazat
  2. Se vším s tebou na 100% souhlasím, jen poslední bod jde mimo mě, protože na vysokou teprve budu nastupovat, takže to mám ještě před sebou :)
    Tahle předsevzetí jsou pravdivá, a stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se do posledního bodu ani nedostaneš a všechno ti půjde podle plánu :)) Kdybych to věděla dřív, tak je lepší víc pohnout, než se pak tak strašně stresovat a to jen kvůli vlastní blbosti :D

      Vymazat
  3. Ať se Ti všechna Tvá předsevzetí splní Markvitko!:) Hlavně to poslední! Budu držet palce, určitě to zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, přesně jak říkáš, hlavně to poslední!! :))

      Vymazat
  4. Tak to ti přeju hodně štěstí a pevnou vůli! :) Všechna tvá předsevzetí se snažím také dodržovat, hlavně to s oblečením, toho se řídím už nějaký ten rok a je to znát. Jak na penězích tak na pěkné šatní skříni a hlavně mám třeba už čtvrtý rok jeden krásný a stále módní kabát, svetr, sukni. Něco co mohu nosit deset let a z módy to nevyjde, navíc je to stále kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je takový bonus, že ta skříň je pak pěkná sama o sobě viď! :) Já mám hezké kabáty, saka a pár košil a svetříků, ale těch obyčejnějších věcí je pořád víc :/

      Vymazat
  5. Tak přesně tohle bych také chtěla dodržovat. Ale pak si říkám, vydělávám si pro sebe, ne pro jiné. A v drogérce jsou vždycky nějaké výprodeje .. No hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím,že v určitém věku asi každý dospěje k tomu,že méně je někdy více..ale když jsou pak všude ty lákavé slevy,tak ulítne asi každý..hlavně ať jsi v pohodě a to ostatní už příjde samo..nejhorší je asi ten pocit,jak zpívá Gott...to musím zvládnout sám...najít v sobě tu sílu a odhodlání.Tak ať se Ti vše daří a splní se Tvá předsevzetí,která jsou rozumná i z dlouhodobého hlediska.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja odkedy zarábam, tak mám nutkanie si kupovať drahšiu, ale kvalitnejšiu kozmetiku. Oblečenie zatím neriešim :-) A tiež mám nejaké plány podobne ako ty - pracujem, chodím do školy, chcem sa začať hýbať.. ale času je fakt málinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to mám zhruba od doby, co vydělávám.. i když bych si toho mohla kupovat mnohem víc, tak se mi nechce vše cpát jen do kosmetiky a tak si radši vyberu, a budu se fakt snažit kupovat dražší/kvalitnější, ale v menším množství :)) Ten čas je děsný, ale pár chvil za týden se určitě najde, musí!

      Vymazat
  8. Super předsevzetí:) Ať se ti daří je plnit.. Taky bych chtěla. Bohužel má hlava fakt, že nakupovat trička v New Yorkeru nemá cenu, pořád nějak odmítá vstřebat:)))

    OdpovědětVymazat
  9. Držím place :) S tou kosmetikou se taky už občas přistihnu, jak si říkám: "Sakra, k čemu jsem to vůbec kupovala?".. Sice si nemyslím, že stíny od Chanel pro mě budou lepší než Catrice (když mi i tak vydrží na víčku celý den), hlavně kvalitní báze, ale to je už každého věc, hezký obal udělá taky hrozně moc ;) Ale do některých věcí se určitě vyplatí investovat..

    Já jsem se začala hýbat nedávno přesně z toho důvodu, že přes den většinou sedím, a ono je to znát :(

    Poslední bod se mě netýká, školu mám naštěstí za sebou :)

    Držím palečky, ať ti všechno vyjde!!

    Sororessa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít školu za sebou musí být úžasný pocit!! :)) Právě, neříkám, že si začnu kupovat i lesky Dior, ale třeba zrovna ten make-up je podle mě dobrá "investice" :)
      Uvidíme, jak mi to půjde :D

      Vymazat
    2. Je, nestresovat se zkouškovým, psaním bakalářky či diplomky má určitě svoje výhody :) I když teda každý den být v práci, nemoci "zatáhnout" :D a rozpočítávat dovolenou občas není nic příjemného a vzpomenu si na studentská léta :)) Ale znovu bych už na vejšku nechtěla.. :)
      A.

      Vymazat
  10. Tak já to mám úplně jinak. Nakupovat tuny zbytečností mě neláká i když jsou levný. Takže i v drogerce si koupím jen to, co potřebuju. Kosmetika je pro mě spotřební zboží. U oblečení dbám na kvalitu a kombinovatelnost. A vysokou jsem čerstvě dodělala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klobouk dolů, přesně takhle bych to chtěla mít v hlavě srovnané taky, ale bohužel občas ještě dost nakupuju emotivně :D

      Vymazat
    2. Klobouk dolů, přesně takhle bych to chtěla mít v hlavě srovnané taky, ale bohužel občas ještě dost nakupuju emotivně :D

      Vymazat
  11. Markvi a kde teď pracuješ, resp. na jaké pozici? :) A vracíš se od října do školy dálkově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V bance na centrále na recepci :) Já vím, není to nic moc, ale dress code se mě týká, pač jsme nejvíc na očích :)) A jsem tam moc spokojená. Do školy jdu na denní, tady jsem na poloviční úvazek, takže to budu stíhat :)

      Vymazat
  12. já mám na seznamu šetřit a nebýt líná. zatím se mi nějak nedaří :D no a škola, fuuuj, jsem ráda, že mám vše za sebou, i když vidím to na nějaké jazykové kurzy, ať se mi nezkrátí žíly :D

    OdpovědětVymazat
  13. Úplne som sa v tom našla :) Mám presne tie isté predsavzatia a aj sa ich snažím dodržiavať aj niekedy zhreším :) a zoznamy si robím stále a na všetko bez toho by som bola úplne stratená a moja hlava by explodovala :D
    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce, ať se Ti daří v tom posledním bodě. I když člověk studuje pro sebe, tak ten pocit, že na něj rodiče můžou být pyšní, stojí za to. S kosmetikou problém nemám, tu už jsem dosti omezila, ale řeším to oblečení. Ráda bych také kupovala kvalitu, ale kde ji sehnat? Budu ráda za tipy nejen od Tebe:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle toho jaký styl oblečení nosíš.. Podle mě se dá i v běžných obchodech (Zara, Reserved, Promod..) najít oblečení, které delší dobu vydrží hezké. Třeba ze Zary mám sako a kabát a všichni mi je pořád chválí, vypadají pořád jako nové. A minulý kabát ze Zary jsem po roce vyhodila, takže bůh ví. Je fakt, že šlo vždy o dražší kousky z daných obchodů, kde byla ale kvalita poznat na materiálu a nešlo o super trendy věci :)) No a jinak boty a kabelky z kvalitní kůže, to je pro mě základ :)

      Vymazat
    2. Ráda se oblékám žensky a elegantně. Bydlím na Vysočině, takže moc nákupních možností nemám, a když se jednou za čas dostanu třeba do Brna k rodičům, tak už moc nervy na lítání po obchodech nemám a byla bych ráda, kdybych věděla, že tu věc, kterou zrovna sháním, najdu v tom jednom obchodě. Jakmile musím hledat, tak mě to otráví. Dříve jsem hodně nakupovala v Orsay, jejich věci mi vydržely a byly dlouho pěkné, např. mám od nich už asi 4. rok pěkný zimní červený kabát a nevěřila bych, že mi tak dlouho vydrží pěkný. Ale myslím, že i u nich kvalita šla dolů. Jinak mým snem je trenčkot od Burberry, ale to si ještě počkám:)

      Vymazat
    3. Trenčkot Burberry je i mým snem a jak se mi dřív zdálo nepředstavitelné dát za kabát přes třicet tisíc, tak dneska už si to představit dokážu :D
      Já Orsay nikdy moc nemusela, tak ani nevím.. dost svetříků mám Tommy Hilfiger, Gant nebo Ralph Lauren, ale ty moc do práce nenosím, i když kvalitou jsou perfektní :)
      Hlavně je pitomý, že když si člověk něco vyhlédne na webu, tak pak v obchodě to buď nemají, nebo to vypadá ve skutečnosti úplně jinak (hůř) :D

      Vymazat
  15. Držím palce, ať se Ti všechno podaří! Jinak mě se jednička a pětka netýkají. Drogérková kosmetika mě plně uspokojuje a školu už mám za sebou. S dvojkou mám problém i já, ale víc teda utrácím za oblečení, jelikož se plně řídím trojkou. :-) No a pohyb, to je u mě veliké a zatím nesplněné předsevzetí.

    OdpovědětVymazat
  16. jsem nepořádná a vše odkládám na poslední chvíli, začala jsem na tom v poslední době pracovat, nechci být taková nehorázně mi to stěžuje život

    OdpovědětVymazat
  17. pod tohle bych se mohla hned podepsat! v podstatě úplně stejné věci se mi poslední dobou taky honí v hlavě. v dekorativní kosmetice bych se taky chtěla zaměřit na nějaké luxusnější kousky, s pohybem bych měla sakra začít a rovnou ve větších dávkách, a školu bych už taky ráda dodělala. jediné co máme jinak je oblečení. v tomhle jsem ještě nedospěla do stavu, kdy bych byla ochotná dát za halenku 1000, když ji můžu mít za 500. nicméně i tak tě chápu a je možné, že i já k tomuto časem dospěju. tak nám oběma (i ostatním) přeju hodně štěstí, hlavně s tou školou! :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Souhlasím se vším :) Hlavně 5, to bude oříšek:/ Jakobych ten odstavec psala já..achjo:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to teda hodně štěstí! Radši postupuj postupně nebo to nedáš - tím tě nechci podceňovat, ale fakt je to tak lepší))))
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє on Blogger

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, tohle nejsou změny, které by šly provést ze dne na den :)) Ale musím na vše víc myslet, až konkrétní situace nastane.. Snad se to časem poddá! :D

      Vymazat
  20. Držím palce, ať se ti předsevzetí podaří zvládnout :) Já bych teď potřebovala trochu zlepšit pohyb a cvičení, v poslední době jsem nějak zlenivěla :(

    OdpovědětVymazat
  21. Taky si dělám přesně tenhle typ předsevzetí, většinou v průběhu roku, když chci něco změnit :) Držím palce ať ti to vyjde :) S kosmetikou a oblečením to mám teď podobně nastavené a už jsem se opravdu začala lepšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V průběhu roku mi to přijde nějak logičtější než "z donucení" na nový rok :) Přeci nebudu čekat půl roku, než si ty předsevzetí dám doopravdy! :))

      Vymazat
  22. Pěkné plány, držím palce, ať to vyjde! 5 se mě taky už netýká, oblečení se snažím kupovat kvalitnější, jen ta kosmetika :) Ikdyž dekorativku už jsem hodně omezila, snažím se používatm co mám. Jinak jako investice se mi zdá vhodný právě makeup, třeba tužky na oči mám oblíbené levnější a úplně mi vyhovují, vydrží. A chystám se na nějaký dobrý kvalitní parfém!

    OdpovědětVymazat
  23. Hehe, já když si vzpomenu na školu, tak mi je taky zle od žaludku, a to už ji mám dávno za sebou :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Tak držím palce! :)) Já se momentálně soustředím na ten poslední bod. To je pro mě teď nejdůležitější. Až ho splním, možná si dám další předsevzetí. :)

    OdpovědětVymazat
  25. budu ti drzet palce hlavne s tou skolou, protoze moc dobre vim, jak se citis :) ale urcite to zvladnes! a snad i ja :) co se tyce ostatnich bodu, take se je snazim dodrzet, a dokonce se mi to pomalu a jiste i dari :) ke cviceni se chci take vratit. cele leto jsem nehnula ani prstem a vzorne take nejedla, takze uz je celkem na case :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak ať ti to vše vyjde!:) Já si to raději takhle neplánuju, prostě něco změním a je to, i když, ne vždy to jde tak lehce..:)) Jinak s tím bodem 1 to mám přesně naopak, poslední dva roky jsem kupovala jen drahou nebo dražší kosmetiku, tak si poslední dobou říkám, že bych měla přejít na drogérkovou, i tam se dají najít kvalitní věci... Ovšem jak to dopadlo, objednala jsem si stíny Urban Decay a něco od VS, takže zase nic..:-D

    OdpovědětVymazat
  27. Drzim palce, nech ti to vyjde :) Ja mam takuto filozofiu uz niekolko rokov, cize radsej investujem do kvalitnych znaciek a budem si kupovat len univerzalnejsie veci, ktore mozem vyuzivat kazdy den. Len neviem sa odnaucit od toho, ze pouzivam naraz aj 10 riaseniek, pricom by som mohla pouzivat iba jednu a takto mi vyschnu vsetky ovela rychlejsie :/ ale ked nejaku novu dostanem, alebo si ju kupim, tak ju chcem okamzite vyskusat :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak to jsou super předsevzetí, to chválím, na to bych měla najet taky:-D

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, máš to tady pěkné :-) Chtěla bych tě pozvat na svůj blog http://bafcoolture.blogspot.cz/, kde probíhá hlasování s malou soutěží, tak jestli chceš, budu ráda , když se přidáš :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Na podobném seznamu pracuji i já a většinu bodů máme stejných :-) Hlavně tu kvalitní kosmetiku a oblečení :-)

    OdpovědětVymazat
  31. To je super:) myslím, že do kvalitní kosmetiky se opravdu vyplatí investovat, i když já sama mám spíš ty průměrné věci, ale vidím to u své kamarádky, kdy je opravdu znát, když je nalíčená něčím kvalitnějším:))

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat