neděle 1. září 2013

TopTrojka! číslo 3 :)

Po hooodně dlouhé době jsem tu opět s článkem TopTrojka! Je docela zajímavé, že i oblíbené a osvědčené produkty časem odložím, abych mohla vyzkoušet jiné, ze kterých se postupně stanou zase oblíbené a osvědčené, které jednoho dne odložím rovněž... začarovaný kruh :) Málokdy se vracím x-krát ke stejnému produktu, jak to máte vy?? Taky jste nevěrnice? :))


Po létě a hlavně opalování je velmi nutná hydratace! Já se mažu pravidelně po každé koupeli, takže moje spotřeba tělových mlék a krémů je docela značná. Tentokrát jsem si oblíbila tělové mléko KORRES, a to především pro jeho podmanivou a velmi výraznou vůni jasmínu. Jestli některá z vás má tuhle vůni ráda, tak si tento tělový krém zamilujete! Záměrně používám slovo krém, protože na mléko je konzistence příliš hutná. Ale i tak se skvěle roztírá, do pokožky se vstřebává velmi rychle a zůstává jen vláčná a opravdu vonící kůže. Navíc jsem měla štěstí a koupila v akci v lékárně za  149,-- oproti  běžné ceně 329,-- v Profimedu.



Podzim se blíží a taková burgundy rtěnka bude pro mnohé must have. Já přicházím se svým tipem, rtěnkou Benefit v odstínu No Competition. Je krásně krémová, rty absolutně nevysušuje, lehce se nanáší, jen ta výdrž je řekněme průměrná. Ale já ten odstín zbožňuji a i když je docela tmavý, tak se v něm cítím mnohem lépe než třeba s výraznou růžovou :)




Do TopTrojky! musím nyní zahrnout i novou paletku INGLOT. Tmavý stín a tvářenka byly v Ladyboxu. Mně tedy stačila dokoupit paletka a dva stíny. Světlý je perleťový a dá se s klidem použít i jako rozjasňovač, opravdu se leskne nádherně a je úplně máslový. Středně šedý stín je matný, jeho pigmentace je nejslabší, ale dá se docela dobře navrstvit. Plánuji s ním líčení, tak ho uvidíte i v akci. No a tmavý třpytkatý stín je pigmentovaný velmi dobře (i když nejčernější černá je nejlepší dle mého Sleek), ale nejvíce práší. Třpytek na víčku pak moc vidět není, ale jak je z fotky patrné tak na sluníčku vyniknou. Tvářenka má na mě trochu netypickou barvu - v paletce je růžovo cihlová, ale ve skutečnosti je to docela světlá růžovka, ale začínám si zvykat.  :)) Výdrž na tváři je parádní, tohle Inglot prostě umí :))




Co se vám z mého seznamu líbí nejvíce? :)) A co byste mi doporučily jako podzimní must have? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

4 komentáře:

  1. Ta paletka je úžasná!!! Tu chci taky:))) Inglot má fajn stíny, také jsem s nimi spokojená. A ta rtěnka, ten odstín, wow, takové odstíny si já s pidi rty dovolit nemůžu, tak jen koukám..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si musim dokoupit paletku, uz mam dva stiny a taky tvarenku od Inglotu z beautyboxu a porad nemam paletku, cekam na nejakou vyhodnejsi akci :)

    A muj must have je BB od Missha, v lete jsem ho nepouzivala a musim si homznovu objednat :)

    sororessa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem ,,nevěrnice" jak říkáš a neustále musím zkoušet nové produkty:) ta paletka od Iglotu vypadá vážně úžasně:) Budu se těšit na to líčení:)

    OdpovědětVymazat
  4. I já ráda zkouším nové a nové produkty. Jinak mě se moc líbí ta rtěnka co tu ukazuješ. Krásný podzimní odstín.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat