úterý 19. listopadu 2013

Vánoční večírek

Vánoční večírek

Vánoční večírek by markvitka 

V práci mě zanedlouho čeká vánoční večírek a já konečně sehnala šaty. Nejsou to přesně tyto, ale jsou černé se zlatými ornamenty. Klasické černé lodičky mi k tomu pasují nejlépe, zlaté psáňo mám, s líčením si můžu trochu pohrát, ale rudé rty to budou jistit, stejně tak sladěný lak.. jen s těmi náušnicemi nevím, chtěla jsem velké, ale asi už by to bylo moc, zároveň geometrické tvary mi k tomu taky moc nesedí, visací už vůbec ne.. ale nemít žádné je taky hloupost, takže...

14 komentářů:

  1. Tohle je přesně to, co si pod pojmem vánoční outfit představím :) Jinak náušnice bych zvolila decentní :)

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera :) Černozlaté baroko šaty by se mi taky moc líbily :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já také sháním šaty na večírek, ale marně :-( Nechci klasiku "celá v černé", a to je v českých obchodech problém... Kde jsi sehnala tyto?? Já bych zvolila malé zlaté náušnice, k výrazným šatům to chce decentně, určitě ne geometrické :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. cerveny ruz musi byt :)

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezká inspirace Markétko, vidím, že nejsem jediná, kdo uvažuje co na sebe na večírek, moc se mi Tvůj výběr líbí i šatičky, já zvolila taky černé ale jednoduché košilové a "rozbiju" to nějakými barevnými punčochami :-), ovšem rudý lak nesmí chybět :-). Nášnice bych volila v jednoduchém tvaru, možná jen pecky nebo malé kruhy, chce to vyzkoušet před zrcadlem :-) Bude Ti to jistě moc slušet....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc pěkný blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tie šaty sú fakt božské. Páčia sa mi a sú ako stvorené na zimu/vianoce :)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty vypadají krásně :))

    Http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš tu zajímavé články a tvůj blog mě zaujal :). Ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se zabývám především problematikou poruch příjmu potravy, veganstvím, kosmetikou, recenzemi, vlastními recepty atp...alespoň se mezi těmi všemi fashion blogy neztratím. Určitě si tam najdeš to "svoje".Krásný zbytek dne :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já myslím, že perly v uších to jistí vždycky, ať jde o vánoční večírek, ples nebo promoci. Eventuálně libovolné malé zlaté pecky nebo něco s kamenem. Ať nevypadáš, že sis spletla událost a vyrazila sis v převleku za nazdobenou vánoční jedli. S tak nápadnými šaty a nápadným líčením je to balanc na tenkém ledě, lehko už bys to mohla poslat do vod kýče, pokud bys volila ještě nápadné doplňky. Jak si tu slečna stěžovala, tak mi naopak nudné černé šaty připadají jako skvělý základ pro nápadný zbytek: výrazné náušnice, nalíčení i psaníčko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak perly mě vůbec nenapadly a asi to bude k tomu nejlepší.. takže moc díky za tip!

      Vymazat
  11. A nemáš nějaké kamínky nebo kulaté náušnice, prostě aby ti to hezky ozdobilo uši, ale aby to vůči těm šatům nebylo až moc... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě doma zlatých náušnic mám jen pár, a všechny jsou dost masivní.. to by bylo už fakt přes čáru :))

      Vymazat