sobota 28. prosince 2013

Co Markvitka pod stromečkem našla

tenhle článek by mohl mít ještě podnadpis aneb takhle hodná jsem fakt nebyla.

Sama strašně ráda koukám, co dostali od Ježíška ostatní, kolikrát díky tomu najdu inspiraci sama pro sebe, co bych chtěla, nebo co bych mohla příště darovat někomu jinému, a to se vždycky hodí :)

A teď už k samotným dárkům :) Můj foťák začal stávkovat (že by tip na narozeninový dárek? :D ) a tak jsou fotky nic moc. O většině věcí vím vždy dopředu, ale naši jsou neuvěřitelní a vždy se vytasí s překvapením! :)) za což jim opravdu moc děkuji, Vánoce pro mě díky nim mají pořád svoje kouzlo :)

Když jsme přišli ke stromečku, vypadal takhle; prostě pořádná kopa dárků, a to věkový průměr nás všech byl 47 let, takže žádný malý děcka :D


Hromadné foto mých dárečků :) 


Obdivuji všechny, kteří umí fotit oblečení. Za prvé by se mi to hezky naaranžované nikdy nevešlo na fotku a za druhé to tak ani naaranžovat neumím :))

Spodní prádlo jsem záměrně vynechala, i když toho mám teď taky parádní zásobu :) Červená halenka s dl. rukávem je z Manga, stejně jako šedý cardigan, který není moc vidět, ale je opravdu hodně nefotogenický :D Bílé domácí balerínky z M&S, černé legíny na cvičení Nike - dárek od bráchy, asi mi tím nenápadně naznačuje, že bych mohla hýbnout zadkem :)) a košile Burberry, úplně jiná než vše ostatní, co mám a já ji miluji :)


Něco málo z kosmetiky - Sephora -> tělové mléko, třpytivý tělový gel a balzámek na rty, CK tónovaný balzám na rty, Laura Mercier báze pod oční stíny, Golden Rose lak na nehty, Make up Factory zlaté stíny a moje největší radost, minerální pudr MAC.


Jako vždy jsem dostala i dva parfémky, Burberry Beat, který má roztomilý flakonek a sadu Hugo Boss Jour :)

Už druhý rok budu mít diář Paperblanks, maminka letos vybrala fakt nádherný :)) Dále jsem dostala celodenní vstupenku (i s přítelem) do Aquapalace v Čestlicích, kde si užíváme saunového světa. Tam je prostě bezkonkurenční! Potom poukázku na masáž, na kterou se moc těším a lístky do divadla - vždy moje jediné divadlo za celý rok, ostuda :))


Něco málo i pro moje vlasy - cestovní Tangle Teezer, bez kterého nedám ani ránu a kulmu na vlasy s širokým průměrem Remington pro přirozené velké vlny :) Snad mi to s ní půjde!


No a něco třpytivého nakonec :)) Jak už víte, vybrala jsem nakonec hodinky MK, prostě se mi na ruce líbily nesrovnatelně víc. Snad jsem neudělala chybu :) Prstýnek a náušnice Swarovski, které jsem moc chtěla. Konečně můžu střídat zlato a stříbro! A jako překvapení - prstýnek ALO Diamonds, který mám na celý život! Součástí je i certifikát o pravosti diamantu, takže to můžu brát jako takové uložení peněz :))


A poslední překvápko, které už jsme mohli vidět na instagramu je iPhone 5s ve zlaté barvě :))



Poslední dárek jsou letenky do Londýna, které jsem dostala od přítele. Poletíme hned v lednu na prodloužený víkend, už se nemůžu dočkat!!! :))

Letos to byly opravdu pohádkové Vánoce, a to i kdybych pominula dárky. Všichni jsme zdraví, máme se rádi, je nám spolu hezky a celá rodina, vč. babiček, tetiček atd. spolu dobře vycházíme a pravidelně se scházíme. Toho si vážím nejvíc a přeji pohodu každé rodině!

Co pro vás bylo největší překvapení letošních Vánoc?? Taky je vám líto, že to je jen jednou za rok, už jen kvůli té pohodě a dobrému jídlu? :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

61 komentářů:

  1. úžasné darčeky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odkaz, moc ráda mrknu! :) To je dobře, že si taky spokojená, ono stačí malé překvapení a hned je to zajímavější :))

      Vymazat
    2. krásne darčeky! mna najviac potešil tento rok krásny náhrdelník swarovski od môjho manžela. A taktiež ma prekvapil výberom parfumu, ktorý mi kupil.
      Aké boli a stále sú moje Vianoce
      Ale samozrejme bolo toho ovela viac a v konečnom dôsledku som so všetkými darčekmi spokojná.

      Vymazat
    3. prepáč, ale hodila som v prvom príspevku zlý odkaz, tak preto ešte raz som to odoslala.

      Vymazat
  3. Po tom prstýnku od Swar. moc toužím, bohužel ve zlatém provedení nemůžu nikde sehnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli jsi z Prahy, ale kdyžtak tenhle je z Palladia. Na Chodově ho měli taky, ale neměli moji velikost, takže taky záleží :)

      Vymazat
  4. juj..ty si musela riadne poslúchať..nádherné darčeky :)) ten iphone by zišiel aj mne :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. iPhone se hodí pro každého, to je jeho výhoda :D moc děkuji :)

      Vymazat
  5. Tyjo! Tolik dárků :) no super... trn třpytivý gel ze Sephory je teda úplně stejný jako limitka Yves Rocher, toho jsem si předtím ani nevšimla....

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, koukala jsem na něj v YR za výlohou a bude to stejné asi i obsahově :) Tenhle krásně voní po kokosu :)

      Vymazat
  6. Delas si srandu? To jsou darky tak za 50 tusic. Co tvý rodice delaji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsou asi za víc.. :D mně jen táta řekl, že měl dobrý rok :)) oba dělají v realitách

      Vymazat
    2. Správně Aylin. :D Markvitko moc hezký dárečky, já letos byla taky za všeho nadšená. :)

      Vymazat
    3. Tipuji spíše tak cca 75 tisíc... nestačím se divit :D na tohle bych vydělávala několik let, taky chci bohatý rodiče aby mě takto rozmazlovali drahými dárky. :(

      Vymazat
    4. tvl takhle drahé dárky? Ty si žiješ jak prase v žitě.. že ti není trapné, když ti tohle rodiče dávají navíc když si sama vyděláváš už.. skromnost nadevše, fakt, že jo!

      Vymazat
    5. člověk určitě ovlivní co dostane, navíc nikdo neví, co ode mě dostali naši.. :) A skromná jsem, nic z těch drahých dárků jsem nežádala, ale to je fuk, stejně už máš jasno :))

      Vymazat
    6. Anonym: To si rodiče mají cpát vydělané peníze do matrace, nebo jako co?! K čemu jinému podle tebe jsou? Mí rodiče nejsou bůhvíjací milionáři, ale když má taťka dobré kšefty, tak se na vánoce taky rozšoupne. Co je na tom?

      Vymazat
    7. Na dárky za 75 tisíc bys vydělávala _několik let_?
      Co děláš? Žebráš na Hlaváku?
      Jestli je to pravda, změň práci ;)

      To jsou zase názory toto, fakt :D

      Vymazat
    8. Z prvej fotky mam dojem, ze byvate v nejakom starom dome...na zaklade tych niekolkotisicovych darcekov by som si myslela, ze zijete v nejakej luxusnej vile..

      Vymazat
    9. Zadní milionáři fakt nejsme :D normální byt :)

      Vymazat
    10. Přesně takové reakce jsem u tohohle článku čekala, v dnešní době je totiž skoro trestné být úspěšný nebo mít někoho úspěšného kolem sebe, nedej bože když si koupíš nebo dostaneš nějakou dražší věc :D Že se nestydíš!! :D :D Vážně nádherné dárky, moc ti to přeju :*

      Vymazat
    11. Já jsem celkem v klidu, tenhle článek jsem viděla na spoustě blogů, tak proč bych ho sem nemohla dát taky :D Navíc rázem je z něj hned jeden z nejčtenějších za celou existenci blogu :D Lidi jsou holt zvědavý, jako já :))) Každopádně moc děkuji, jsi hodná! :-**

      Vymazat
  7. Téda Markét, jako regulérně závidím :D Ta B. košile je nádherná! Poreferuješ někdy o parfémech? Zajímal by mě hlavně Hugo Boss. A také bys mohla ukázat diamantík na prstu, což? V blízké budoucnosti v něho taky budu doufat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem na toho Bosse zvědavá, jak mi bude sedět, první dojem perfektní :) A diamantík ti asi raději blíže pošlu třeba do zprávy na fb.. Je maličký, ale je krásně ze strany vidět ten jeho typický tvar :D A budeš doufat jen tak třeba odměna za státnice nebo jako zásnubní? :)))

      Vymazat
  8. Od koho je ten diamant? Vypadá už skoro jak zásnubní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo, že by to klidně mohl být zásnubní prstýnek :) Ale je od taťky, prý se mi diamant ve výbavě neztratí :D

      Vymazat
  9. Týjo! No ten diamant! Ten teda závidím! :) Ale aby si ho lidé nepletli se zásnubním :D ;) No musím ti říct, že jsi dostala nejkrásnější dárečky, co jsem zatím viděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuji ho nosit na pravé ruce a asi ne každý den, na to si ho momentálně moc vážím :D tak snad ne :D
      Moc děkuji, od tebe mě to těší, ty máš totiž vkus! :))

      Vymazat
  10. Tak to jsou opravdu nádherný dárky, dostat takový, tak jsem šťastná rok dopředu :D jde vidět že se ježíšek vyzná, co ženu potěší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rok dopředu - to je přesně do dalších Vánoc :D Moc děkuju za pochvalu :) Je fakt, že přes rok žádné drahé věci jen tak nedostávám, tak to tak i vyjde :))

      Vymazat
  11. Moc krásné dárky :) Ten prstýnek z Alo je nádherný :) diamanty jsou nejlepší přátelé žen forever :))

    Na moje dárečky se můžeš podívat tady http://sororessa.blogspot.cz/2013/12/jake-byly-vanoce-2013-co-jsem-dostala.html

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jdu se mrknout, tohle mě zajímá!! A pravdu máš! :D

      Vymazat
  12. Markvitko ty jsi musela pod stromečkem skákat radostí až do stropu :) Určitě jsi byla celý rok hodná, protože jsi dostala krásnou nadílku :) Nejprv jsem si myslela, že jsi dostala žádost o ruku :D Ale přečetla jsem si komentáře :) Táta má pravdu :D Krásný zbytek roku, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy jo, neměla jsem slov a doufám, že to jednou budu moct našim vše vynahradit :)) Děkuji za pochvalu, tobě taky a zároveň krásný nový rok! :))

      Vymazat
  13. No fakt krásný, ty jsi ale byla hodná :-) Na jabka mě neužie, ale ten zlatej je fakt nádhernej a dala bych si říct! A prstýnek opravdu krása! Akorát já bych se ho možná trošku bála nosit, abych ho neztratila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se o něj bojím, neberu ho jako běžnou věc na denní nošení :D
      Já od té doby, co mám iPad (mini), tak mám pro Apple pochopení a buďme k sobě upřímné, iPhone je dnes tak trochu i módní doplněk :D Každopádně moc děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  14. ten diamant chci taky! a o iPhonu ani nemluvím! :D no dostala jsi nádherné dárečky, a aranžovat oblečení taky neumím :D

    OdpovědětVymazat
  15. Osobně mě momentálně berou za srdce hodinky zn. Axcent of Scandinavia. Tyhle. http://www.hodinky-4pm.cz/2099r-030? Jaká škoda, že už jsem odpromovala. No, tak třeba k pětadvacetinám nebo holt budu celý příští rok hrozně hodná. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou hodně zajímavé!!! Už jen tím, že nejsou zlaté, ale píšou barva bronzová, sice se to asi hůř kombinuje, ale má to své kouzlo :)

      Vymazat
    2. Já žluté zlato nenosím, nehodí se ke mně. Barva růžového zlata se mi vždycky moc líbila, ačkoli jsem přesvědčená, že mi taky úplně nesedí. Tohle je taková zvláštní barva, něco mezi růžovou až starorůžovou, bronzovou, zlatou. Nedefinovatelná a tím se mi líbí. Holčičí, originální a přitom minimalistický model. Já na ty přezdobené kýče od Korse úplně nejsem.

      Vymazat
    3. Připadají mi taky teda poměrně malé, vždycky jsem si potrpěla na hodinky větší a navíc hranaté, klasické drobné s kulatým ciferníkem mě nebraly, ale tady mě očarovala ta barva. :-) Asi začnu psát dopis Ježíškovi už v lednu. :-D

      Vymazat
    4. Chápu, znám plno lidi, kterým se ty MK nelíbí, třeba cela moje rodina :D ale člověk ma nosit to, co se líní jemu i kdyby to bylo cokoliv :) a ty si udělej radost třeba k narozkam, peníze budou, my nebudem :) a ty za ne můžeš mít hodinky, které ti vydrží x let :)

      Vymazat
    5. Nechci se nikoho dotknout, co se MK hodinek týče, je to prostě můj subjektivní názor, takový styl nemusím. :-) Na mých vyvolených hodinkách mě zaujala právě barva. Jinak jsou poměrně jednoduché a nadčasové. Což očekávám. Skandinávský smysl pro minimalismus a strohost se tu tak nějak nezapře. :-) A s tím laděním barev teda počítat zvládám, nosím jednoduché, stroze elegantní oblečení s nanejvýš jednou dominantní barvou, takže bych je zakomponovat i tak uměla. Korsem nijak nepohrdám, na mě je to jednoduše už příliš přezdobené. Na kamínky a lesk si moc nepotrpím. Hlavně ne u hodinek, to je pro mě klidně větší investice, za to ale rozhodně do nadčasového kousku. :-) Pokud už bych se blýskat chtěla, klidně si můžu koupit štrasovou bižuterii za pár korun. (Ze stejného důvodu taky nemusím Swarovského. Bižuterie, sklíčka, spousta lesku, třpytu. Od šperku očekávám nadčasovou eleganci a ušlechtilý kov. Hodinky jsou pro mě vlastně taky šperk. :-)

      Vymazat
  16. Ta košile Burberry je naprosto úžasná! :O

    OdpovědětVymazat
  17. Fakt super krásné dárečky!:-) Chtěla jsem se zeptat na tvoje zkušenosti s novou kulmou? Jaká je? Uvažuji taky o pořízení, jen nevím, kterou vybrat? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je hodně široká, takže děla velké volné vlny a je pro někoho, kdo ma opravdu dlouhe vlasy. Ale super, já přesně takovou chtěla :))

      Vymazat
    2. nemohla by si urobit foto? chystala som sa kupit uzku kulmu, a teraz sa neviem rozhodnut, pomohlo by to :)) Vejs

      Vymazat
  18. Ježíšek byl štědrý a vidím, že vybral moc dobře, taky by mi tím vším udělal radost :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/sera-na-roztrepene-konecky-garnier-vs.html

    OdpovědětVymazat
  19. Kráááásné dárky, jsi musela jen jásat:))) My si letos nedávali nic, dárkovali jsme před Vánoci, teď po Vánocích, nějak to neřešíme.. Ale tak to má být, hezky jste se v rodině potěšili:)

    OdpovědětVymazat
  20. no teda ! jeziska jsi mela teda hodne bohate, a ten iphone ? o tom si od nasich muzu nechat jen zdat ;-D ! a super jaou ty ruzne vstupenky a letenky....to bych brala hned ;') Londyn naprosto miluji ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné dárky!:)
    ten Londýn ti závidím, taky bych se tam chtěla podívat:)

    OdpovědětVymazat
  22. Téda tady byl někdo ultra-hodný! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Na Tvůj blog občas zavítám, ale až dnes jsem se stala pravidelnou čtenářkou. Ty anonymy pod článkem mě fakt "baví", ono je snadné se do někoho anonymně navážet. Krásné dárečky jsi dostala, a věřím, že si jich vážíš. U nás v rodině si taky dáváme i dražší dárky, takže mě to osobně nijak neuráží jako některé anonymy nade mnou :-D. Prstýnek s diamantem mám taky, ale zásnubní :). Moc by mě takové dárečky potěšily, ale i těmi, co jsem dostala, jsem byla velmi spokojená. Pokud by tě to zajímalo, můžeš se podívat sem:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/12/prudce-voriginalni-clanek-aneb-darky.html

    OdpovědětVymazat
  24. Tak upřímně zlatý iphone a hodinky závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  25. musela si predsa len posluchať :) pokiaľ chceš pozývam ťa na galaxy giveaway o leginy :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat