úterý 10. prosince 2013

Otázka dne: Michael Kors nebo Storm?

Potřebovala bych od vás poradit, milé dámy :) Vánoce se blíží a já mám ještě jedno nesplněné přání.. Dlouho jsem váhala jaké hodinky si koupit, vždy mě nějaké zaujaly na netu a když jsem je pak viděla na živo, tak jsem byla zklamaná.. Byly buď moc velké, nebo moc malé, nebo nezajímavé, nebo naopak přeplácané ! Ale teď jsem konečně našla dva favority a nemůžu se rozhodnout. Zatím jsem si ani jedny nezkoušela na ruce, to mi pak asi řekne nejvíc, ale i tak se chci zeptat, jak to vidíte vy :)

Rozhoduji se mezi hodinkami STORM Multine, u nich je plus, že je to hodinářská značka, jsou levnější, mám se STORMy jen ty nejlepší vlastní zkušenosti. Ve skutečnosti vypadají lépe než na fotce :) A druhým favoritem jsou Michael Kors Bradshaw Chronograph, u kterých je pro mě plus asi hlavně zajímavější vzhled - hrozně se mi líbí ty římské číslice!, mínusem je, že je to módní značka a poslední dobou dost profláklá.. a cena, jsou dražší asi o 3 tisíce než STORMy. 

NEBO



Které byste volily na mém místě vy, mé drahé čtenářky? :))

Mějte se, pa M.! :))

48 komentářů:

  1. Já bych volila Storm, jak píšeš, je to firma specializující se na výrobu hodinek. MK je módní značka, poslední dobou je jí všude plno a popravdě, už na ni chytám lehkou averzi. Takže já hlasuji pro Storm, jsou moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala Storm, jsou krásné, jednoduché... líbí se mi víc a hodinky od Korse má snad teď každý :)) jsou zbytečně drahé...tak ať správně vybereš :))

    OdpovědětVymazat
  3. Už jen to, že u Stormů jsem dokázala těch plusů vymyslet tolik asi o něčem značí :D Stejně se ale asi 100% rozhodnu až podle toho, jak budou vypadat na ruce no :))

    OdpovědětVymazat
  4. Z týchto dvoch určite Storm! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Oboje jsou nádherné, ale taky bych asi brala Storm, MK teď kupuje opravdu každý (ikdyž mně se taky moc líbí!), se Storm budeš jedinečná a podle obrázku se mi líbí moc :) A ušetříš :)

    OdpovědětVymazat
  6. A nepřijdou vám ty Storm až moc jednoduchý? To jediný mě zatím odrazuje, ale vlastně se mi to i líbí, že jsou "elegantnější" :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se právě líbí, jak jsou jednoduché. A třeba k šatům a elegantním outfitům do práce se mi hodí lépe Stormy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zas taky fakt :) Jediné čeho se u nich bojím je, že se mi ta jenoduchost ale rychleji okouká, což bych přece jen nerada :D

      Vymazat
  8. Ahoj já jsem ve Stormu pracovala a můžu říct že to rozhodně nejsou kvalitní hodinky resp tyhle novější kolekce...
    M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá, tak to si mě moc nepotěšila. Já měla dvoje, ale je fakt, že ty poslední jsem kupovala asi před čtyřmi lety, takže jestli šli s kvalitou dolů, tak se budu divit :/

      Vymazat
    2. Podle toho co jsem tam vysledovala i nám bylo vesměs řečeno tak ty kolekce cca dva roky, rok zpátky, jsou hrozný šmejdy...sama mám jedny, Astine což jsou ze stejný myslim letní kolekce jako tyhle Multine, a po půl roce přestaly jít... Řeknu ti to asi tak, měli jsme víc reklamací než prodejů:) Já už bych po týhle zkušenosti tam do takhle drahých hodinek nešla, opravdu za to ta kvalita nestojí...

      Vymazat
  9. mne sa viac páčia michel kors. Tie stormy mi pridu také chladnéé, akoby im niečo chýbalo..

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě Storm:) Jednak se mi MK neskutečně zprotivil tím, jak je všude, a druhak se mi Storm i více líbí barevně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se stejně divím, že je všude, vždyt je to poměrně drahá značka :D Asi proto, že když už si danou věc ta holka koupí, tak z ní má za ty peníze větší radost a víc ji propaguje? Proto na nás teď MK mrká ze všech stran? Přijde mi to takové podivné, ale ono to šílenství okolo toho za chvíli opadne :)

      Vymazat
  11. Kdybych se měla rozhodnout jen podle vizuální stránky, volím MK. Jenže je pravda, že ta značka je dnes hrozně profláklá a navíc 3 tisícový rozdíl je celkem dost. Tak šťastnou ruku při výběru! ,))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám asi stejný název jako ty, musím se dobře rozhodnout, zda vyhraje rozum nebo srdce :D

      Vymazat
  12. Kdybych si měla vybrat a čistě podle vizuálu podle těhle dvou fotek, tak rozhodně STORM. MK mi přijdou strašně přeplácaný. Kdybych se měla rozhodnout i podle praktického hlediska, tak nevím (na STORM jsem taky neslyšela moc příznivé ohlasy). A kdybych se měla rozhodnout podle sebe, tak ani jedny, protože poměrně kýčovité mi přijdou oboje. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zas jako jsou, to nepopírám :D ale chci výrazné hodinky a vždycky se mi trochu kýčovité věci líbily, takže to sedí :))
      Já se nijak po recenzích na Stormy nepídila, vzhledem k tomu, že s těmi co mám doma jsem nikdy problém neměla.. ale právě si nemyslím, že by kvalita MK byla vyšší než u těch Stormů :D

      Vymazat
  13. Mě se líbí víc ty Stormky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že většině taky :)) Tak jsem čím dál tím víc přesvědčená, že půjdu do nich :)

      Vymazat
    2. Jsem tě včera viděla z metra! Kočka :)

      Vymazat
    3. Fákt? :) To jsem zrovna měla náročný den, práci i školu a zápočtovej test k tomu, to jsem teda musela vypadat, fakt! :D ale děkuju, je to od tebe milý :))

      Vymazat
  14. Storm sú elegantnejšie ako MK, tie su skor športovo-elegantné ;-), ale obe sú krásne, keby som si mala vybrať len jedny , volila by som skôr univerzálnejšie :-)
    Ale mám pocit, že momentálne sú mohutnejšie hodinky na ústupe, do módy prichádzajú skôr jednoduchšie kúsky :-) , Takže ja by som šla skôr do dizajnu Stormu

    OdpovědětVymazat
  15. A já bych byla pro MK. Mám tu značku ráda a co, že je všude ? Korsy jsou krásný a hrozně ráda bych je někdy vlastnila :)

    OdpovědětVymazat
  16. storm nevydrží, je to jen modni značka, ale kvalita opravdu za to nestojí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsem psala, sama jsem dvoje Stormy měla a nikdy s nimi nebyl problém, a značka je to hodinářská, tak nevím..

      Vymazat
    2. Hodinářská značka to je protože mají hodinářskej profi servis... Ale ty hodinky se vyrábějí v Číně stejně jako vše ostatní.. Jak už jsem psala, ty nový kolekce posledních dvou let jsou hrozně nekvalitní..
      M

      Vymazat
    3. Aháá.. no tak teď jsi mě nahlodala. Když těma MK bych si asi nijak nepolepšila co se kvality týká.. tak teď nevím, jestli začít koukat po jiných :D

      Vymazat
  17. Definitivne MK, ty Stormy se mi ale vubec nelibi.

    OdpovědětVymazat
  18. Doporučuji STORM. Sama jsem tam ještě před pár měsíci pracovala než jsem šla na mateřskou a mohu je doporučit všemi deseti. Jsou opravdu velmi kvalitní. Kvalita je pořád stejná, ty řeči, že si poslední 2 roky pohoršily? Tomu nevěř. Naopak MK nedoporučuji. Slýchám na ně pořád jen samé reklamace a spousty lidí se k nám chodí "vyplakat", že už MK nechtějí ani vidět a že už jedině STORM ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vy ste neměli denně XY reklamací?

      Vymazat
    2. ne, na hodinky STORM jsme denně opravdu neměli XY reklamací. Pracovala jsem v obchodě přes 2 roky, nebýt momentální mateřské dovolené, pracuji tam nadále a za tu dobu co jsem tam pracovala jsme měli reklamací opravdu velmi málo. Tipuji tak kolem 5 reklamací za celé 2 roky. Jak říkám, hodinky STORM jsou mnohonásobně lepší, kvalitnější a preciznější než hodinky MK.

      Vymazat
  19. Já mám ty STORM hodinky a nemůžu si je vynachválit! :) Na ruce vypadají prostě skvěle a jsem moc ráda, že nemám MK :)

    OdpovědětVymazat
  20. Keď si z týchto dvoch značiek nevyberieš, odporúčam Fossil, ja ich mám a som na 101% spokojná :)
    P.S.: naozaj sú krásne obe a ani ja by som si nevedela vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  21. ANI JEDNY JSOU HNUSNÝ!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hnusná jsi ty. Závist je hrozná věc, viď?

      Vymazat
    2. Já to chápu, že někomu můžou připadat hnusný, všem se nemusí líbit to samý :) Sama znám pár lidí, kterejm hnusný připadaj taky :D

      Vymazat
  22. Tak já jelikož mám MK hodinky tak jsem samozřejmě pro ně :))) Mám ty mé přes 2 roky a jsou stále krásné a nemůžu na ně říct jedno křivé slovo! Jen je teda pravda, že zrovna ty co sis vybrala se mi moc nelíbí (právě kvuli těm číslum :D) ale na živo jsem je neviděla, takže nevím jak vypadají, ale určitě budou krásné :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, že s nimi máš dobrou zkušenost a ani po dvou letech se žádné problémy neobjevily :) Já se asi stejně holt rozhodnu zítra, až je budu mít oboje na ruce.. třeba to nakonec nebudou ani jedny, znam se :D

      Vymazat
  23. Vzhledově se mi líbí oboje, ale mysliím si, že MK jsou zbytečně předražené. Myslím si, že kvalitou se nějak diametrálně odlišovat nebudou, takže bych asi brala ohled na cenu....
    S MK zkušenosti nemám, ale přesně tyto mám ve stříbrné bravě ze STORMu téměř rok a žádný problém, a to je nosím hodně často :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak nakonec to u mě vyhrály ty MK! :D Když jsem je dala na ruku, tak se mi líbily ještě víc než jen ve výloze.. a bylo skoro rozhodnuto. Šla jsem si i přes to ještě vyzkoušet i ty Stormy, ale mají o něco větší ciferník a prostě na mojí ruce fakt nevypadaly tak pěkně... jsem holt stará kýčařka, ale MK to tentokrát u mě vyhrál. :)) Ono se časem ukáže, jestli jsem udělala dobře, co se kvality týká.. no a v klenotech Aurum mají právě na všechny hodinky 20% slevu pro členy klubu, takže vyšly "jen" na 7, což už takový rozdíl oproti těm Stormům není.
    Stejně vám všem opravdu moc děkuji za reakce, bylo jich fakt hodně! :) Docela mě navíc překvapilo, že většina z vás byla pro Stormy, byla jsem skoro přesvědčená, že koupím je. Ale já se prostě neumím řídit rozumem nebo podle někoho jiného :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jej tak jsem nestihla napsat svůj názor a ty už máš nakoupeno :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Nechápu ten humbuk kolem MK. Jasně, designerské hodinky.Bohužel, valná většina bloger na působí dojmem, že mít hodinky od MK je něco jako heaven - za hodinkové nebe osobně považuji uplně jinou kvalitu a to švýcarské hodinky jako jsou Tissot, Maurice Lacroix a Longines. Cena se samozřejmě šplhá výše, nicméně na takové hodinky bych byla hrdá, ne na hodinky od MK či MJ. Ale jasně, pouze můj názor, jen mi vadí, že blogerské omezení myšlení co se hodinek týče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, design až na prvním místě, jak říká můj bratr :) A přesně o tohle mi momentálně šlo. Tátovi se taky nelíbí, nechápe, co na nich stojí tolik, když to nemá s kvalitními hodinkami nic společného, sám mi Tissot nabízel.. ale mně šlo vážně jen o to, jak budou vypadat. A co se blogerek týká, tak já se za žádnou blogerku s blogerským myšlením nepovažuju, vybrala bych si je i kdybych blog neměla :) Mě to taky štve, že je kolem této značky takový humbuk, mně se kabelky MK líbily ještě dřív, než to tu vůbec bylo, kamarádka si jednu dovezla z USA a druhou z Německa a fakt jsem z nich byla nadšená.. a pak tohle. Ale přece se mi to nepřestane líbit jen proto, že je to populární. Může se mi to zprotivit, ale přestat líbit ne :)

      Vymazat