pondělí 23. prosince 2013

Šťastné a veselé!

..je večer před Štědrým dnem, a já se vrátila domů z práce se skvělou náladou.. a přemýšlím, jestli jsem byla za poslední roky někdy tak spokojená jako právě teď :) Je dost možné, že je to těmi Vánoci, nebo že za to může ta medovina, kterou jsme si připili na krásné svátky.. ale je taky možné, že je to prostě fakt :)

Jsem hrozně vděčná za to, co mám, jak se mám a s kým můžu být a slavit :) Stejně tak to přeji i vám všem, ať aspoň pár dnů v roce strávíte s lidmi, na kterých vám nejvíc záleží, ať se od srdce zasmějete, ať jdete po ulici s úsměvem jen tak, že je vám prostě dobře :) Zkuste vypnout, a to nejen doslova jako mobil, ale i obrazně, zastavit se a uvědomit si, z čeho všeho můžeme mít radost.. a hned bude líp :) a příští rok bude ještě lepší, doufám v to i věřím, jsem optimista tělem i duší :))

Takže jednoduše; šťastné a veselé Vánoce a svátky vám všem!!


Jako bonus naše vánočky, nejsou připálené, je to v tom umělém světle tak vypadá :D

Papa M.! :))

4 komentáře:

  1. Presne s tebou súhlasím, treba vypnúť a uvedomiť si všetky tie veci, ktoré máme a ktoré si zaslúžia, aby sme si ich vážili :) Krásne Vianoce!

    OdpovědětVymazat
  2. Vánočky vypadají báječně :) Markvitko, šťasné a veselé Vánoce i Tobě a v novém roce jen to nej .)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway o voucher v hodnote 15 $, za ktorý si môžeš kúpiť, čo len budeš chcieť. Určite si vyberieš aspoň dve veci, produkty sú úžasné a cenovo dostupné :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/12/giveaway-sammy-dress.html
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat