pátek 24. ledna 2014

Na výletě v Londýně

jak jsem psala v minulém článku, jedním z dárků byly i letenky od přítele do Londýna. Čas utíká hrozně rychle, a tak už jsem z Londýna dokonce zpátky!! :) Nikdy jsem v UK nebyla, ač tam teta bydlí již přes deset let, což je samozřejmě hrozná ostuda. Den a půl jsme tedy strávili v centru Londýna, podívali se do Sea Life - London aquarium, vidět žraloky takhle zblízka je docela zážitek a celkově se mi to líbilo, i když stačilo to vidět prostě jednou :) Stihli jsme i Madame Tussaud - muzeum voskových figurín, což byla vážně sranda, některé jsou obzvlášť vyvedené a celkově byla prohlídka pestrá, takže to stálo za to. London Eye bylo zrovna v tu dobu uzavřeno kvůli technické revizi, takže jsme měli smůlu, třeba příště!

Další den jsme strávili u tety na "venkově", v Surrey. Je to kousíček od Londýna a takový klid! Je to tam opravdu nádherné, původní baráčky, krásná příroda.. V hospůdce na fotce se natáčel film Prázdniny (kde hraje Cameron Diaz, Kate Winslet a Jude Law, supr slaďárna :)) Bylo super podívat se na dvě odlišné tváře UK, každý si tam najde to svoje a já doufám, že se tam zas někdy podívám.
















Fotky jsou focené na iPad, tak omluvte kvalitu :) Co máte v Londýně nejraději? Budu se těšit na vaše tipy, ať mám další důvody tam zas jet :))

Mějte se krásně, papa M.! :))

32 komentářů:

  1. Moc pěkný blog:) Jsem novou čtenářkou, mrkni i ke mě :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Markvitko, závidím! Už se taky těším až budu mít trochu volna a někam vyjedu :)
    A poslyš, jsi nějaká hubeňoučká! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A už víš, kam budeš mít namířeno? My teď plánujeme Milán, ale zatím nevím kdy se to stihne :/
      A nejsem vůbec, černá zeštíhluje! :D

      Vymazat
    2. Ted v zime ro vidim jen k pritelovym rodicum do Prahy a pak nekam na par dni po Cechach, ale v lete planujeme Vietnam! :)
      Co se Milana tyce, tak to fakt nedoporucuju, byla jsem tam v lete a bylo to jedno z nejosklivejsich italskych mest (dokonce se nas snazili i prepadnout v metru) za sebe tam moooc doporucuji Florencii a Sienu, delali jsme okruzni jizdu po Italii a tam me to fakt uchvatilo. (Jinak Pisa je taky hrozne precenovana a doporucuju nejezdit tam :D)

      Vymazat
    3. No to mi neříkej, to jsi první, kdo mě od Milána odrazuje :( Já chtěla jen tak na dva tři dny, nějakej shopping, projít se tam.. ale teď teda nevim nevim.. :/ Tak možná dáme Budapešť, tam se příteli líbilo..
      A Vietnam si krásně užij, to je výlet jak hrom :)) a btw. naše republika je stejně jedna z nejhezčích, když to tak všude vidím :D

      Vymazat
    4. Ahojky,ja za me taky Milano nedoporucuji,krome namesti,kde jsou postrani obchody,tak tam nic jineho neuvidis.A mesto jako takove je spinave.Podle me nestoji za to,tam cestovat,my jsme pred rokem projizdeli do Monaka.tak jsme se tam na den stavili a prespali ale vim,ze po druhe tam nepojedu.T.

      Vymazat
  3. No krasny:) Uz s nemuzu dockat. Vypada to, ze tam nebylo moc zima, ze? Ale ted uz asi prituhuje:\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam asi 10-12 stupnu, takze uplna parada - na leden! :))

      Vymazat
  4. Krásný. Moc Ti to na fotkách sluší, kóča :)

    www.zuzizuzana.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já byla v Londýně v září a Sea life je dokonalej! A to jsme tam šli jenom náhodou - kupovali jsme přes net London eye,no a v kombinaci se Sea life to vyšlo jenom asi o 5 liber dráž, tak jsme si řekli, že to koupíme... a fakt jsme nelitovali

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se Londýn taky strašně líbí! Proto se tam chci na nějakou dobu přestěhovat, tak doufám, že se mi to podaří. Prostě musí! :D Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, pokud je to tvůj sen, tak si ho splň! :)) Já jsem puťka domácí, na výlet proč ne, ale bydlet jinde bych se neodvážila :D

      Vymazat
  7. Já moc Londýn nemusím, ale fotky jsou náhodou hezké, možná bych mu měla dát další šanci, nebo spíš Surrey, Londýn je na mě moc velký :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Londýn je moc velký i na mě, a to jsem si myslela, že jsem 100% městský člověk.. ale co je moc :) Určitě bych se chtěla podívat ještě na zbytek památek, které jsem neviděla, ale celkově mi bylo Surrey sympatičtější, bylo super vypadnout z toho blázince :))

      Vymazat
  8. Určitě doporučuju tower bridge a divadlo globe! Jinak v akváriu jsme tam nebyli,ale vypadá to taky dobře. Mně se Londýn líbí moc, určitě tam chci ještě někdy zajet. Není tam taková zima jak tady, škoda, že nemáme Golfský proud :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože - Tower Bridge! My neviděli takových věcí :( Na tak obří město to bylo prostě strašně málo času.. to jo, až na tu jejich vlhkost vzduchu (no a ty deště) tam mají příjemné teploty :)

      Vymazat
  9. Londýn je krásný, a cestovatelské články mám moc ráda:)
    A moc ráda bych viděla i anglický venkov, abych poznala UK i z jiného pohledu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Londýn je úžasný! :) Také mě okouzli, určitě se tam někdy vrátím a navštívím třeba i ta místa, která zmiňuješ :) Jinak mě překvapil tvůj vzhled, nevím proč, ale podle té malé úvodní fotky jsem si tě představovala úplně jinak, na fotkách vypadáš jako obyčejná fajn holka :) Líbí se mi, že jsi taková normální - to zní asi divně, že? :D Doufám, že sis Londýn pořádně užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jde to se mnou z kopce :D Je fakt, že na fotkách mám culík a jsem skoro nenamalovaná, to dělá hodně :) Ale normální snad fakt jsem :D
      Taky doufám, že se tam ještě vrátím, ale naštěstí letenky jsou čím dál tím levnější, tak to není už zas takový problém :)

      Vymazat
  11. Londýn je nádherný, jela bych tam hned! spíš ale kvůli těm částem města, kde se nachází zajímavé obchody :D a Surrey... Prázdniny miluju, takže by se mi líbilo se tam podívat :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera! Těším se, až tam zase pojedu. Což je zatím v nedohlednu, ale tentokrát už si to chci užít. Byla jsem v Anglii dvakrát, ale vždycky jen se školou, což je šílenost - každý den patřil jinému městu, které se muselo celé projít. V zimě, dešti a v promáčených botách. Takže až pojedu příště, udělám si program sama:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky:-), musela ses mít opravdu báječně!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky :) Já byla v Londýně asi před dvěma-třemi lety už teď nevím přesně jen na víkend a bylo to málo. Moc jsme toho neviděli. Jinak ten film prázdniny miluju!! :))
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé Londýn! :) Také se tam letos chystám s kamarádkami. Je ot moje vysněné město. :) Takže ti trošku závidím! :) Od přítele moc hezký dárek. :) Slušelo ti to. :) A muzeum voskových figurín byla skvělá volba! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné fotky! Londýn je jedno z nejhezčích měst, které jsem kdy navštívila :)

    OdpovědětVymazat
  17. V Londýně jsem byla jen jednou v životě a bohužel to bylo celé takové uspěchané:/ nicméně jsem si to město i tak neskutečně zamilovala:) doufám,že se tam jednou opét podívám.
    Skvělý článek a krásné fotky!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky se chytám do Londýna, sice až za rok ale stejně s nadšením hltám všechny články. Moc se mi líbí fotka s medůzama :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem plánovala výlet do Londýna už hodněkrát, ale vždycky z toho sešlo. Doufám, že mi to brzo výjde protože Londýn je úžasné město. Chtěla bych se projet na London Eye, protože to musí být úžasný vidět celý Londýn z výšky :))

    OdpovědětVymazat
  20. Juuu, zavzpomínala jsem si na svůj výlet do Londýna.

    OdpovědětVymazat